Umlauf am 14. 12.: | TS 201 (263) | TS 203 (242) | TS 204 (242 + 961) | TS 205 (242 + 961) | Datum | 1. Tag | 2. Tag | 1. Tag | 1. Tag | 1. Tag |
---|---|---|---|---|---|---|
4641/4618/4615 /4602/4605/4632 | 4612/4613/4622 /4623/4630/4637 | 4682/4903/4908 /4939/4667 | - | PSE II | ||
Mo 1. 7. | 660.004 | Mo 1. 7. | ||||
Di 2. 7. | 242.253 | Di 2. 7. | ||||
Mi 3. 7. | 242.221 | 242.272 | Mi 3. 7. | |||
Do 4. 7. | 242.235 | 242.272 | 242.217 + 242.248 Sl [1] | Do 4. 7. | ||
Fr 5. 7. | 242.246 | Fr 5. 7. | ||||
Sa 6. 7. | 263.001 | 242.238 | - | Sa 6. 7. | ||
So 7. 7. | 242.248 | 263.001 | So 7. 7. | |||
Mo 8. 7. | 263.001 | 263.002 | 242.246 | Mo 8. 7. | ||
Di 9. 7. | 263.002 | 263.001 | 242.273 | Di 9. 7. | ||
Mi 10. 7. | 263.002 | 242.273 | Mi 10. 7. | |||
Do 11. 7. | 263.001 | 242.273 | Do 11. 7. | |||
Fr 12. 7. | Fr 12. 7. | |||||
Sa 13. 7. | - | Sa 13. 7. | ||||
So 14. 7. | 263.001 [2] | 263.002 | 242.226 | So 14. 7. | ||
Mo 15. 7. | 263.002 242.204 [3] | 263.001 | 242.229 | Mo 15. 7. | ||
Di 16. 7. | 263.002 263.001 [4] | Di 16. 7. | ||||
Mi 17. 7. | 263.002 | 660.004 | Mi 17. 7. | |||
Do 18. 7. | 242.234 | Do 18. 7. | ||||
Fr 19. 7. | 263.002 | 242.236 | 640.008 | Fr 19. 7. | ||
Sa 20. 7. | 263.002 | 263.001 | 242.236 | - | Sa 20. 7. | |
So 21. 7. | 263.001 | 263.002 | 242.264 + 961.021 | So 21. 7. | ||
Mo 22. 7. | 242.209 | 263.001 | Mo 22. 7. | |||
Di 23. 7. | 660.004 | Di 23. 7. | ||||
Mi 24. 7. | 242.209 | 242.268 | Mi 24. 7. | |||
Do 25. 7. | 242.207 | Do 25. 7. | ||||
Fr 26. 7. | 263.001 | Fr 26. 7. | ||||
Sa 27. 7. | 263.001 | 242.268 | - | Sa 27. 7. | ||
So 28. 7. | 263.001 | So 28. 7. | ||||
Mo 29. 7. | Mo 29. 7. | |||||
Di 30. 7. | Di 30. 7. | |||||
Mi 31. 7. | 263.001 | 263.002 | 242.235 | Mi 31. 7. | ||
Umlauf am 14. 12.: | 4641/4618/4615 /4602/4605/4632 | 4612/4613/4622 /4623/4630/4637 | 4682/4903/4908 /4939/4667 | - | PSE II | Datum |
1. Tag | 2. Tag | 1. Tag | 1. Tag | 1. Tag | ||
TS 201 (263) | TS 203 (242) | TS 204 (242 + 961) | TS 205 (242 + 961) |
[1] | Zug 24014: 242 248 na pk směr Chrlice |
[2] | Zug 4632: V úseku Břeclav - Modřice HV 242 235, v Mod obrat Lv+Sv s 4637, 263 001 na 4632 v úseku Modřice - Tišnov |
[3] | Zug 4911: 263.002 Zug 4916: 242.204, pozn: Vlak 4911 prodloužen do BV, souprava z vlaku 4911 přešla na 4928, vlak 4916 Vranovice - Brno dol. n. ODŘEKNUT |
[4] | Zug 4681: 263.002 Zug 4629: 263.001 |