obieg dla 14. 12.: | TS 201 (263) | TS 203 (242) | TS 204 (242 + 961) | TS 205 (242 + 961) | data | 1. dzień | 2. dzień | 1. dzień | 1. dzień | 1. dzień |
---|---|---|---|---|---|---|
4641/4618/4615 /4602/4605/4632 | 4612/4613/4622 /4623/4630/4637 | 4682/4903/4908 /4939/4667 | - | PSE II | ||
po 1. 7. | 660.004 | po 1. 7. | ||||
wt 2. 7. | 242.253 | wt 2. 7. | ||||
śr 3. 7. | 242.221 | 242.272 | śr 3. 7. | |||
cz 4. 7. | 242.235 | 242.272 | 242.217 + 242.248 pk [1] | cz 4. 7. | ||
pi 5. 7. | 242.246 | pi 5. 7. | ||||
so 6. 7. | 263.001 | 242.238 | - | so 6. 7. | ||
ni 7. 7. | 242.248 | 263.001 | ni 7. 7. | |||
po 8. 7. | 263.001 | 263.002 | 242.246 | po 8. 7. | ||
wt 9. 7. | 263.002 | 263.001 | 242.273 | wt 9. 7. | ||
śr 10. 7. | 263.002 | 242.273 | śr 10. 7. | |||
cz 11. 7. | 263.001 | 242.273 | cz 11. 7. | |||
pi 12. 7. | pi 12. 7. | |||||
so 13. 7. | - | so 13. 7. | ||||
ni 14. 7. | 263.001 [2] | 263.002 | 242.226 | ni 14. 7. | ||
po 15. 7. | 263.002 242.204 [3] | 263.001 | 242.229 | po 15. 7. | ||
wt 16. 7. | 263.002 263.001 [4] | wt 16. 7. | ||||
śr 17. 7. | 263.002 | 660.004 | śr 17. 7. | |||
cz 18. 7. | 242.234 | cz 18. 7. | ||||
pi 19. 7. | 263.002 | 242.236 | 640.008 | pi 19. 7. | ||
so 20. 7. | 263.002 | 263.001 | 242.236 | - | so 20. 7. | |
ni 21. 7. | 263.001 | 263.002 | 242.264 + 961.021 | ni 21. 7. | ||
po 22. 7. | 242.209 | 263.001 | po 22. 7. | |||
wt 23. 7. | 660.004 | wt 23. 7. | ||||
śr 24. 7. | 242.209 | 242.268 | śr 24. 7. | |||
cz 25. 7. | 242.207 | cz 25. 7. | ||||
pi 26. 7. | 263.001 | pi 26. 7. | ||||
so 27. 7. | 263.001 | 242.268 | - | so 27. 7. | ||
ni 28. 7. | 263.001 | ni 28. 7. | ||||
po 29. 7. | po 29. 7. | |||||
wt 30. 7. | wt 30. 7. | |||||
śr 31. 7. | 263.001 | 263.002 | 242.235 | śr 31. 7. | ||
obieg dla 14. 12.: | 4641/4618/4615 /4602/4605/4632 | 4612/4613/4622 /4623/4630/4637 | 4682/4903/4908 /4939/4667 | - | PSE II | data |
1. dzień | 2. dzień | 1. dzień | 1. dzień | 1. dzień | ||
TS 201 (263) | TS 203 (242) | TS 204 (242 + 961) | TS 205 (242 + 961) |
[1] | pociąg 24014: 242 248 na pk směr Chrlice |
[2] | pociąg 4632: V úseku Břeclav - Modřice HV 242 235, v Mod obrat Lv+Sv s 4637, 263 001 na 4632 v úseku Modřice - Tišnov |
[3] | pociąg 4911: 263.002 pociąg 4916: 242.204, pozn: Vlak 4911 prodloužen do BV, souprava z vlaku 4911 přešla na 4928, vlak 4916 Vranovice - Brno dol. n. ODŘEKNUT |
[4] | pociąg 4681: 263.002 pociąg 4629: 263.001 |