Umlauf am 11. 12.: | TS 601 (660.1) | TS 601a (660.1) | TS 602 (660) | TS 602a (660) | Datum | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 1. Tag | 1. Tag | 1. Tag |
---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | - | ||
Do 1. 7. | 660.109 [1] | 660.104 660.103 [2] | - | Do 1. 7. | |||
Fr 2. 7. | 660.103 [3] | - | Fr 2. 7. | ||||
Sa 3. 7. | - | - | Sa 3. 7. | ||||
So 4. 7. | 660.110 [4] | 660.104 [5] | - | - | So 4. 7. | ||
Mo 5. 7. | - | - | Mo 5. 7. | ||||
Di 6. 7. | - | Di 6. 7. | |||||
Mi 7. 7. | 660.104 [6] | 660.101 [7] | - | Mi 7. 7. | |||
Do 8. 7. | 660.104 | - | [8] | 660.001 | 660.002 | Do 8. 7. | |
Fr 9. 7. | 660.101 | - | Fr 9. 7. | ||||
Sa 10. 7. | 660.103 | 660.104 [9] | - | Sa 10. 7. | |||
So 11. 7. | 660.104 [10] | 660.001 + 660.002 Sl 660.103 [11] | - | So 11. 7. | |||
Mo 12. 7. | 660.002 + 660.001 Sl | - | Mo 12. 7. | ||||
Di 13. 7. | - | Di 13. 7. | |||||
Mi 14. 7. | - | Mi 14. 7. | |||||
Do 15. 7. | 660.103 | - | Do 15. 7. | ||||
Fr 16. 7. | 660.107 | - | Fr 16. 7. | ||||
Sa 17. 7. | - | Sa 17. 7. | |||||
So 18. 7. | 660.103 | - | So 18. 7. | ||||
Mo 19. 7. | 660.101 660.001 + 660.002 Sl [12] | 660.106 [13] | - | [14] | Mo 19. 7. | ||
Di 20. 7. | 660.110 660.104 660.106 [15] | - | Di 20. 7. | ||||
Mi 21. 7. | 660.110 660.002 + 660.004 Sl [16] | 660.106 [17] | - | Mi 21. 7. | |||
Do 22. 7. | 660.104 [18] | - | Do 22. 7. | ||||
Fr 23. 7. | - | Fr 23. 7. | |||||
Sa 24. 7. | 660.110 [19] | 660.001 + 660.002 Sl [20] | - | Sa 24. 7. | |||
So 25. 7. | - | So 25. 7. | |||||
Mo 26. 7. | - | Mo 26. 7. | |||||
Di 27. 7. | 660.001 [21] | - | 660.002 [21] | Di 27. 7. | |||
Mi 28. 7. | 660.104 | - | Mi 28. 7. | ||||
Do 29. 7. | - | Do 29. 7. | |||||
Fr 30. 7. | - | Fr 30. 7. | |||||
Sa 31. 7. | - | 660.001 + 660.002 Sl | Sa 31. 7. | ||||
Umlauf am 11. 12.: | - | - | - | - | - | - | Datum |
1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 1. Tag | 1. Tag | 1. Tag | ||
TS 601 (660.1) | TS 601a (660.1) | TS 602 (660) | TS 602a (660) |
[1] | Zug 807: V úseku Hodonín - Olomouc a zpět. |
[2] | Zug 805: 660.104, pozn: V úseku Hodonín - Olomouc a zpět. Zug 813: 660.103, pozn: Brno - Břeclav |
[3] | Zug 801: V úseku Hodonín - Olomouc a zpět. |
[4] | Zug 811: R 811 Olomouc - Hodonín |
[5] | Zug 802: R 802 Olomouc - Hodonín |
[6] | Zug 814: R 814 Olomouc - Hodonín |
[7] | Zug 808: R 808 Olomouc - Hodonín |
[8] | Zug 812: Postrk nejede |
[9] | Zug 812: Pouze v úseku Olomouc hl.n. - Hodonín |
[10] | Zug 814: V úseku Olomouc - Hodonín |
[11] | Zug 815: 660.001 + 660.002 Sl, pozn: V úseku Brno - Břeclav, v úseku Hodonín - Olomouc 660.103 Zug 800: 660.103 |
[12] | Zug 801: 660.101 Zug 806: 660.001 + 660.002 Sl, pozn: 827 odřeknut v celé trase bez náhrady kvůli 806 která strhla dráty v Hrušovanech u Brna |
[13] | Zug 807: Brno - Břeclav |
[14] | Zug 827: Nejela, spadene draty po zasahu bagristy v Rajhrade. |
[15] | Zug 805: 660.110, pozn: Brno-Břeclav Zug 806: 660.104, pozn: R 806 Brno - Břeclav Zug 802: 660.106, pozn: Olomouc - Hodonín |
[16] | Zug 814: 660.110, pozn: R 814 Olomouc - Hodonín Zug 802: 660.002 + 660.004 Sl, pozn: Bv-Brno |
[17] | Zug 808: Olomouc - Hodonín |
[18] | Zug 810: R 810 Olomouc - Hodonín |
[19] | Zug 813: R 813 Brno - Břeclav |
[20] | Zug 807: R 807 Brno - Břeclav |
[21] | Zug 811: R 811 Brno - Břeclav |