oběh pro 11. 12.: | TS 601 (660.1) | TS 601a (660.1) | TS 602 (660) | TS 602a (660) | datum | 1. den | 2. den | 3. den | 1. den | 1. den | 1. den |
---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | - | ||
čt 1. 7. | 660.109 [1] | 660.104 660.103 [2] | - | čt 1. 7. | |||
pá 2. 7. | 660.103 [3] | - | pá 2. 7. | ||||
so 3. 7. | - | - | so 3. 7. | ||||
ne 4. 7. | 660.110 [4] | 660.104 [5] | - | - | ne 4. 7. | ||
po 5. 7. | - | - | po 5. 7. | ||||
út 6. 7. | - | út 6. 7. | |||||
st 7. 7. | 660.104 [6] | 660.101 [7] | - | st 7. 7. | |||
čt 8. 7. | 660.104 | - | [8] | 660.001 | 660.002 | čt 8. 7. | |
pá 9. 7. | 660.101 | - | pá 9. 7. | ||||
so 10. 7. | 660.103 | 660.104 [9] | - | so 10. 7. | |||
ne 11. 7. | 660.104 [10] | 660.001 + 660.002 pk 660.103 [11] | - | ne 11. 7. | |||
po 12. 7. | 660.002 + 660.001 pk | - | po 12. 7. | ||||
út 13. 7. | - | út 13. 7. | |||||
st 14. 7. | - | st 14. 7. | |||||
čt 15. 7. | 660.103 | - | čt 15. 7. | ||||
pá 16. 7. | 660.107 | - | pá 16. 7. | ||||
so 17. 7. | - | so 17. 7. | |||||
ne 18. 7. | 660.103 | - | ne 18. 7. | ||||
po 19. 7. | 660.101 660.001 + 660.002 pk [12] | 660.106 [13] | - | [14] | po 19. 7. | ||
út 20. 7. | 660.110 660.104 660.106 [15] | - | út 20. 7. | ||||
st 21. 7. | 660.110 660.002 + 660.004 pk [16] | 660.106 [17] | - | st 21. 7. | |||
čt 22. 7. | 660.104 [18] | - | čt 22. 7. | ||||
pá 23. 7. | - | pá 23. 7. | |||||
so 24. 7. | 660.110 [19] | 660.001 + 660.002 pk [20] | - | so 24. 7. | |||
ne 25. 7. | - | ne 25. 7. | |||||
po 26. 7. | - | po 26. 7. | |||||
út 27. 7. | 660.001 [21] | - | 660.002 [21] | út 27. 7. | |||
st 28. 7. | 660.104 | - | st 28. 7. | ||||
čt 29. 7. | - | čt 29. 7. | |||||
pá 30. 7. | - | pá 30. 7. | |||||
so 31. 7. | - | 660.001 + 660.002 pk | so 31. 7. | ||||
oběh pro 11. 12.: | - | - | - | - | - | - | datum |
1. den | 2. den | 3. den | 1. den | 1. den | 1. den | ||
TS 601 (660.1) | TS 601a (660.1) | TS 602 (660) | TS 602a (660) |
[1] | vlak 807: V úseku Hodonín - Olomouc a zpět. |
[2] | vlak 805: 660.104, pozn: V úseku Hodonín - Olomouc a zpět. vlak 813: 660.103, pozn: Brno - Břeclav |
[3] | vlak 801: V úseku Hodonín - Olomouc a zpět. |
[4] | vlak 811: R 811 Olomouc - Hodonín |
[5] | vlak 802: R 802 Olomouc - Hodonín |
[6] | vlak 814: R 814 Olomouc - Hodonín |
[7] | vlak 808: R 808 Olomouc - Hodonín |
[8] | vlak 812: Postrk nejede |
[9] | vlak 812: Pouze v úseku Olomouc hl.n. - Hodonín |
[10] | vlak 814: V úseku Olomouc - Hodonín |
[11] | vlak 815: 660.001 + 660.002 pk, pozn: V úseku Brno - Břeclav, v úseku Hodonín - Olomouc 660.103 vlak 800: 660.103 |
[12] | vlak 801: 660.101 vlak 806: 660.001 + 660.002 pk, pozn: 827 odřeknut v celé trase bez náhrady kvůli 806 která strhla dráty v Hrušovanech u Brna |
[13] | vlak 807: Brno - Břeclav |
[14] | vlak 827: Nejela, spadene draty po zasahu bagristy v Rajhrade. |
[15] | vlak 805: 660.110, pozn: Brno-Břeclav vlak 806: 660.104, pozn: R 806 Brno - Břeclav vlak 802: 660.106, pozn: Olomouc - Hodonín |
[16] | vlak 814: 660.110, pozn: R 814 Olomouc - Hodonín vlak 802: 660.002 + 660.004 pk, pozn: Bv-Brno |
[17] | vlak 808: Olomouc - Hodonín |
[18] | vlak 810: R 810 Olomouc - Hodonín |
[19] | vlak 813: R 813 Brno - Břeclav |
[20] | vlak 807: R 807 Brno - Břeclav |
[21] | vlak 811: R 811 Brno - Břeclav |