Umlauf am 10. 12.: | TS 650 (660.1) | TS 651 (660) | TS 651a (660) | Datum | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 1. Tag | 1. Tag |
---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | ||
Fr 1. 7. | 660.101 | 660.002 | Fr 1. 7. | |||
Sa 2. 7. | 660.107 [1] | - | Sa 2. 7. | |||
So 3. 7. | 660.103 [2] | 660.101 | 660.106 [3] | So 3. 7. | ||
Mo 4. 7. | 660.106 [4] | 660.103 | 660.101 | 660.001 | 660.002 | Mo 4. 7. |
Di 5. 7. | 660.106 | 660.108 660.101 [5] | 660.103 | - | Di 5. 7. | |
Mi 6. 7. | 660.101 | Mi 6. 7. | ||||
Do 7. 7. | 660.101 | Do 7. 7. | ||||
Fr 8. 7. | 660.101 | 660.106 | 660.001 | 660.002 | Fr 8. 7. | |
Sa 9. 7. | - | Sa 9. 7. | ||||
So 10. 7. | 660.103 | 660.108 | So 10. 7. | |||
Mo 11. 7. | 660.101 | Mo 11. 7. | ||||
Di 12. 7. | 660.108 | 660.105 | 660.102 | 660.002 | 660.001 | Di 12. 7. |
Mi 13. 7. | 660.108 | 660.001 | 660.002 | Mi 13. 7. | ||
Do 14. 7. | 660.102 | 660.108 | 660.001 | 660.002 | Do 14. 7. | |
Fr 15. 7. | 660.108 | 660.105 | 660.001 | 660.002 | Fr 15. 7. | |
Sa 16. 7. | - | Sa 16. 7. | ||||
So 17. 7. | So 17. 7. | |||||
Mo 18. 7. | 660.105 | 660.001 660.102 660.001 [6] | 660.002 660.102 660.002 [7] | Mo 18. 7. | ||
Di 19. 7. | 660.001 | 660.002 | Di 19. 7. | |||
Mi 20. 7. | 660.103 | 660.001 660.102 660.001 [8] | 660.002 660.102 660.002 [9] | Mi 20. 7. | ||
Do 21. 7. | 362.002 + 362.087 Sl [10] | 660.103 660.101 [11] | 660.106 | 660.001 [12] | 660.002 | Do 21. 7. |
Fr 22. 7. | 362.169 [13] | Fr 22. 7. | ||||
Sa 23. 7. | 660.002 | 660.101 | 660.108 | - | Sa 23. 7. | |
So 24. 7. | 660.109 | 660.108 | 660.101 | So 24. 7. | ||
Mo 25. 7. | 660.108 | Mo 25. 7. | ||||
Di 26. 7. | 660.003 | 660.002 | Di 26. 7. | |||
Mi 27. 7. | Mi 27. 7. | |||||
Do 28. 7. | 660.105 | Do 28. 7. | ||||
Fr 29. 7. | Fr 29. 7. | |||||
Sa 30. 7. | 660.107 [14] | 660.110 | 660.105 | - | Sa 30. 7. | |
So 31. 7. | 660.102 | 660.103 | So 31. 7. | |||
Umlauf am 10. 12.: | - | - | - | - | - | Datum |
1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 1. Tag | 1. Tag | ||
TS 650 (660.1) | TS 651 (660) | TS 651a (660) |
[1] | Zug 807: 660.107 |
[2] | Zug 805: V úseku Staré Město u UH - Olomouc hl.n. je zavedena NAD |
[3] | Zug 814: V úseku Olomouc hl.n. - Staré Město u UH je zavedena NAD |
[4] | Zug 806: V úseku Olomouc hl.n. - Staré Město u UH zavedena NAD |
[5] | Zug 803: 660.108 Zug 806: 660.101 |
[6] | Zug 828: 660.001 Zug 803: 660.102 Zug 829: 660.001 |
[7] | Zug 828: 660.002 Zug 803: 660.102, pozn: Porucha jednotky interpanter 001 002 Zug 829: 660.002 |
[8] | Zug 828: 660.001 Zug 803: 660.102 Zug 811: 660.001 |
[9] | Zug 828: 660.002 Zug 803: 660.102 Zug 811: 660.002 |
[10] | Zug 809: Mezi lokomotivami 6 vozů (BDs, B, atd.) Zug 806: Souprava 4x Bee273, Bds450, Aee. 362 087 postrk v úseku Břeclav - Brno hl. n. |
[11] | Zug 808: 660.103, pozn: Technická závada Zug 815: 660.101 |
[12] | Zug 803: -, pozn: Neobsazeno Züge 811, 804: 660.001 |
[13] | Züge 809, 806: 362.169, pozn: Klasika do Bv, dale odreknut Zug 827: -, pozn: R 827 odřeknut. |
[14] | Züge 805, 810: 660.107 |