Umlauf am 10. 12.: | TS 860 (842 + 80-29) | TS 861 (842 + 80-29) | TS 862 (854 + 80-29) | TS 863 (854 + 80-29) | Datum | 1. Tag | 2. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 1. Tag |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ||
So 12. 12. | 842.017 + 80-29 306 | 842.014 + 80-29 305 | 842.031 + 80-29 303 | So 12. 12. | |||||||
Mo 13. 12. | 842.026 + 80-29 302 | Mo 13. 12. | |||||||||
Di 14. 12. | 842.026 + 80-29 302 842.026 + 80-29 308 [1] | 842.031 + 80-29 303 | 854.009 + 80-29 226 | Di 14. 12. | |||||||
Mi 15. 12. | 842.026 + 80-29 308 842.014 + 80-29 305 [2] | 842.033 | 842.031 + 80-29 303 | 854.009 + 80-29 226 | 854.012 + 80-29 224 | Mi 15. 12. | |||||
Do 16. 12. | 854.009 + 80-29 226 | Do 16. 12. | |||||||||
Fr 17. 12. | 854.009 + 80-29 226 | Fr 17. 12. | |||||||||
Sa 18. 12. | - | Sa 18. 12. | |||||||||
So 19. 12. | So 19. 12. | ||||||||||
Mo 20. 12. | 854.012 + 80-29 224 | Mo 20. 12. | |||||||||
Di 21. 12. | 854.009 + 80-29 226 [3] | Di 21. 12. | |||||||||
Mi 22. 12. | Mi 22. 12. | ||||||||||
Do 23. 12. | 842.033 + 80-29 304 | 854.206 | 854.025 + 80-29 226 854.025 [4] | Do 23. 12. | |||||||
Fr 24. 12. | 842.022 | 842.026 + 80-29 301 | 842.033 | 854.012 | 754.067 | 854.025 + 80-29 226 [5] | Fr 24. 12. | ||||
Sa 25. 12. | - | Sa 25. 12. | |||||||||
So 26. 12. | So 26. 12. | ||||||||||
Mo 27. 12. | Mo 27. 12. | ||||||||||
Di 28. 12. | 842.033 + 80-29 304 | [6] | Di 28. 12. | ||||||||
Mi 29. 12. | Mi 29. 12. | ||||||||||
Do 30. 12. | 842.033 + 80-29 304 | 842.031 + 80-29 308 | 842.022 + 80-29 302 | Do 30. 12. | |||||||
Fr 31. 12. | Fr 31. 12. | ||||||||||
Umlauf am 10. 12.: | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | Datum |
1. Tag | 2. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 1. Tag | ||
TS 860 (842 + 80-29) | TS 861 (842 + 80-29) | TS 862 (854 + 80-29) | TS 863 (854 + 80-29) |
[1] | Zug 1764: 842.026 + 80-29 302 Zug 1770: 842.026 + 80-29 308 |
[2] | Zug 4103: 842.026 + 80-29 308 Zug 4157: 842.014 + 80-29 305 |
[3] | Zug 4102: ve stanici Nesovice porucha motorového vozu, vlak dále do Brna odřeknut |
[4] | Zug 4113: 854.025 + 80-29 226 Zug 4114: 854.025 |
[5] | Zug 4112: Řídící vůz uprostřed soupravy |
[6] | Zug 4113: Odřeknut úseku Nemotice - Veselí nad Moravou. Střet s osobou pohybující se v kolejišti |