Přípojné vozy piště do příslušných oběhů, ne k 854.
Umlauf am 21. 11.: | TS 867 (854) | TS 868 (854 + 80-29) | TS 869 (854) | Datum | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 5. Tag | 6. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 1. Tag | 2. Tag |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ||
Mi 20. 12. | Mi 20. 12. | ||||||||||||
Do 21. 12. | Do 21. 12. | ||||||||||||
Fr 22. 12. | 854.026 | Fr 22. 12. | |||||||||||
Sa 23. 12. | - | - | - | - | 854.202 + 80-29 306 | 854.022 + 80-29 305 [1] | 854.022 + 80-29 305 [2] | Sa 23. 12. | |||||
So 24. 12. | - | - | 854.202 + 80-29 306 | 854.022 + 80-29 305 ! | 854.218 | So 24. 12. | |||||||
Mo 25. 12. | - | Mo 25. 12. | |||||||||||
Di 26. 12. | - | Di 26. 12. | |||||||||||
Mi 27. 12. | 854.218 | 854.209 + 80-29 306 | Mi 27. 12. | ||||||||||
Do 28. 12. | 854.206 | 854.025 | 854.203 854.020 [3] | 854.222 [4] | 854.222 [5] | 854.020 [6] | 854.014 + 80-29 219 | 854.218 + 80-29 305 | 854.209 + 80-29 306 | 854.023 + 80-29 201 | 854.207 + 316 | 854.028 + 345 | Do 28. 12. |
Fr 29. 12. | 842.022 | 854.025 ! | 854.206 | 854.222 ! | 854.023 + 80-29 201 | 854.014 + 80-29 219 | 854.218 + 80-29 305 | 854.209 + 80-29 306 ! | 854.028 + 345 ! | 854.202 | Fr 29. 12. | ||
Sa 30. 12. | - | - | - | - | 854.023 + 80-29 201 ! | 854.218 + 80-29 305 | 854.014 + 80-29 219 ! | 854.202 | Sa 30. 12. | ||||
So 31. 12. | - | 854.203 | - | 854.218 + 80-29 305 ! | 854.023 + 80-29 201 | 854.202 ! | So 31. 12. | ||||||
Umlauf am 21. 11.: | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | Datum |
1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 5. Tag | 6. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 1. Tag | 2. Tag | ||
TS 867 (854) | TS 868 (854 + 80-29) | TS 869 (854) |
[1] | Zug 4812: 854.022 + 80-29 305 |
[2] | Zug 4848: 854.022 + 80-29 305 |
[3] | Zug 4502: 854.203 Zug 4509: -, pozn: nejede Zug 4510: 854.020 |
[4] | Zug 4517: 854.222 |
[5] | Zug 4507: 854.222 Züge 4515, 4516: -, pozn: nejede |
[6] | Zug 4511: 854.020 Zug 4512: -, pozn: nejede |