plan for 8. 11.: | Děčínsko | Libuň | day | Šluknov | Brniště, Nový Bor | Jestřebí | Boletice | Pn Jestřebí, adhoc Mimoň a Brniště | adhoc Děčín | písky 2x 753.6 | Mn Libuň 742 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
86116/86115 | 86121/86120/86010 /86011/86120 | 86121nč/86131 /86130/86120nč | 86107/86106 | adhoc 1 /adhoc 2 | adhoc obsluhy | 84151/64201 | 84161/84152 | ||
thu 1. 8. | 750.061 [1] | 742.727 př + 742.740 | 742.745 | 753.613 př + 753.770 742.349 př + 742.446 [2] | 753.615 př + 753.617 | 742.369 | thu 1. 8. | ||
fri 2. 8. | 742.225 [3] | 742.727 př + 742.740 | 742.745 | 753.615 př + 753.617 | 742.369 | fri 2. 8. | |||
sat 3. 8. | - | - | - | 742.745 | sat 3. 8. | ||||
sun 4. 8. | - | - | - | - | - | sun 4. 8. | |||
mon 5. 8. | [4] | 742.727 př + 742.740 + 742.225 pk [5] | [6] | 742.745 | 753.614 př + 753.618 | 742.369 | mon 5. 8. | ||
tue 6. 8. | 742.727 př + 742.740 [7] | 742.727 př + 742.740 753.301 [8] | 753.301 | 742.745 | 750.252 př + 750.326 [9] | 753.614 př + 753.618 | 742.369 | tue 6. 8. | |
wed 7. 8. | [4] | 742.740 [10] | 742.740 [11] | 742.745 | 753.613 př + 753.770 [12] | [13] | [14] | wed 7. 8. | |
thu 8. 8. | 750.061 př + 753.301 742.727 př + 742.745 [15] | 742.727 př + 742.745 + 750.338 pk 750.061 př + 750.338 [16] | 742.332 | 742.332 [17] | [14] | thu 8. 8. | |||
fri 9. 8. | 742.727 př + 742.745 [18] | 742.332 př + 750.061 750.061 [19] | 742.332 [20] | 742.721 | 753.770 př + 753.613 [21] | 753.614 př + 753.618 [22] | 742.369 [23] | fri 9. 8. | |
sat 10. 8. | - | - | - | 742.721 | 750.326 př + 750.252 [24] | sat 10. 8. | |||
sun 11. 8. | - | - | - | 742.721 | - | - | sun 11. 8. | ||
mon 12. 8. | [4] | 750.252 př + 750.326 742.225 742.130 [25] | 742.130 př + 742.225 750.252 př + 750.326 742.130 [26] | 742.721 | 753.613 př + 753.770 750.252 př + 750.326 [27] | 753.614 př + 753.618 | 742.369 | mon 12. 8. | |
tue 13. 8. | 750.338 [28] | 742.727 př + 742.745 | 742.721 | 753.614 př + 753.618 [29] | 742.369 | tue 13. 8. | |||
wed 14. 8. | [4] | 742.727 př + 742.745 + 742.726 pk [5] | 742.726 [11] | 742.721 | 742.200 př + 742.333 [30] | [31] | [14] | wed 14. 8. | |
thu 15. 8. | 742.726 [32] | 742.727 př + 742.745 | 742.726 | 742.721 | 753.756 př + 753.759 + 742.157 pk 753.615 [33] | 753.614 př + 753.618 | 742.369 | thu 15. 8. | |
fri 16. 8. | [4] | 742.727 př + 742.745 [34] | 742.727 | 742.721 | 753.615 [35] | 753.614 př + 753.618 | 742.369 | fri 16. 8. | |
sat 17. 8. | - | - | - | sat 17. 8. | |||||
sun 18. 8. | - | - | - | - | - | sun 18. 8. | |||
mon 19. 8. | [4] | 742.726 př + 742.727 | 742.225 [36] | 742.721 | 753.614 př + 753.759 | 742.209 | mon 19. 8. | ||
tue 20. 8. | 750.338 742.726 př + 742.727 [37] | 742.727 př + 742.726 750.338 [38] | 742.225 [39] | 742.721 | 753.614 př + 753.759 | 742.209 | tue 20. 8. | ||
wed 21. 8. | [4] | 742.726 př + 742.727 | 742.225 [40] | 742.721 | 753.756 [41] | [13] | [42] | wed 21. 8. | |
thu 22. 8. | 742.225 [43] | 742.726 př + 742.727 | [44] | 742.721 | 753.614 př + 753.759 | 742.209 | thu 22. 8. | ||
fri 23. 8. | 742.726 [45] | 742.726 př + 742.727 742.726 [46] | 742.225 [47] | 742.721 | 753.614 př + 753.759 [48] | 742.209 | fri 23. 8. | ||
sat 24. 8. | - | - | - | 742.721 | sat 24. 8. | ||||
sun 25. 8. | - | - | - | 742.726 | - | - | sun 25. 8. | ||
mon 26. 8. | [4] | 742.130 př + 742.225 + 750.338 pk [49] | 742.225 [47] | 742.726 | 753.759 př + 753.765 [50] | 753.614 př + 753.618 | 742.209 | mon 26. 8. | |
tue 27. 8. | 742.225 př + 742.130 [51] | 742.130 př + 742.225 750.338 [52] | 742.726 | 753.759 př + 753.765 [53] | 753.614 př + 753.618 [54] | 742.209 | tue 27. 8. | ||
wed 28. 8. | [4] | 742.130 | 742.726 | 753.759 př + 753.765 [55] | 753.614 př + 753.618 [54] | 742.209 | wed 28. 8. | ||
thu 29. 8. | 750.061 + 750.338 pk [56] | 750.061 742.130 + 742.200 pk 750.061 [57] | 742.130 | 742.726 | 742.200 př + 742.333 [58] | [31] | 742.424 | thu 29. 8. | |
fri 30. 8. | 742.200 př + 742.333 [59] | 750.061 [60] | 750.338 [61] | 742.726 | 742.200 př + 742.333 750.252 [62] | 753.756 př + 753.770 | [14] | fri 30. 8. | |
sat 31. 8. | - | - | - | 742.726 | sat 31. 8. | ||||
plan for 8. 11.: | 86116/86115 | 86121/86120/86010 /86011/86120 | 86121nč/86131 /86130/86120nč | 86107/86106 | adhoc 1 /adhoc 2 | adhoc obsluhy | 84151/64201 | 84161/84152 | day |
Šluknov | Brniště, Nový Bor | Jestřebí | Boletice | Pn Jestřebí, adhoc Mimoň a Brniště | adhoc Děčín | písky 2x 753.6 | Mn Libuň 742 | ||
Děčínsko | Libuň |
[1] | train 86116: odklon přes Nový Bor; v 9:30 h z České Lípy |
[2] | train 99999: 753.613 př + 753.770, pozn: vápenec do Brniště; odjezd z Nymburka v 6:55 h train 99998: 742.349 př + 742.446, pozn: odpoledne písek z Jestřebí do Nymburka; na Bezděz postrk 742.225 |
[3] | train 86116: pouze Lv Česká Lípa hl.n. - Chřibská train 86115: 5 vozů dřeva z Chřibské |
[4] | train 86116: nejede |
[5] | train 86121: PHM do České Lípy |
[6] | train 86131: nejede |
[7] | train 86116: odklon přes Nový Bor; výchozí z Č.Lípy - odjezd v 10:15 h train 86115: odklon přes Česká Lípa, z České Lípy do Děčína s vagony z Mimoně & Brniště |
[8] | train 86121: 742.727 př + 742.740, pozn: z České Lípy do Brniště 753.301 (jen Lv) train 86120: 753.301 trains 86010, 86011, 86120: -, pozn: nejede |
[9] | prázdné vozy GIGAWOOD do Mimoně na nakládku dřeva; z Nymburka odj. v 5 h // Lv Mimoň - Brniště // v 11:40 h Rajky z Brniště do Nymburka |
[10] | train 86121: 742.740, pozn: jen do České Lípy trains 86010, 86011: -, pozn: nejede |
[11] | train 86131: obsluha Jestřebí |
[12] | ráno v 5:45 h Lv z Nymburka do Jestřebí // ve 13:25 z Jestřebí písek do Nymburka |
[13] | train 64200: nejede |
[14] | train 84161: nejede |
[15] | train 86116: 750.061 př + 753.301, pozn: zahoření 753.301 v Benešově train 86115: 742.727 př + 742.745 |
[16] | train 86121: 742.727 př + 742.745 + 750.338 pk, pozn: PHM do ČL train 86120: 750.061 př + 750.338 |
[17] | Děčín východ (cca. 15:00) -> Benešov n.P. -> Děčín východ (16:52) -> Děčín hl.n., odtahové 753 301 |
[18] | train 86116: Lv train 86115: 4x Sggmrrs |
[19] | train 86121: 742.332 př + 750.061 trains 86120, 86120: 750.061 |
[20] | train 86131: Lv |
[21] | Z nymburka v 10:53 směr MB +vozy talls/falls |
[22] | train 84151: Lv train 64200: 20x Vz |
[23] | train 84152: Lv |
[24] | + kotle a pk 743.008 & 743.010 (do Křížan); 10:14 Liberec -> Děčín |
[25] | train 86121: 750.252 př + 750.326, pozn: z ČL do Brniště 742.225 train 86120: 742.225 trains 86010, 86011: -, pozn: nejede train 86120: 742.130, pozn: + nč 742.225 |
[26] | train 86121: 742.130 př + 742.225 train 86131: 750.252 př + 750.326, pozn: + nč 742.130; obsluha Jestřebí train 86130: 742.130 |
[27] | train 99999: 753.613 př + 753.770, pozn: v 7:20 h z Nymburka Lv do Jestřebí pro písky // ve 12:15 z Jestřebí písky ve vozech Falls a Talls train 99998: 750.252 př + 750.326, pozn: v 15:10 h z Jestřebí písky ve vozech Faccs do Kutné Hory |
[28] | train 86116: odklon přes Nový Bor train 86115: Lv |
[29] | train 64200: Libuň - Bakov - vlaková 753.618, přípřež 753.614; Bakov - Řetenice - vlaková 753.614, přípřež 753.618 |
[30] | prázdné vozy na písek do Jestřebí, v 5 h odjezd z Nymburka // ve 12:50 h z Jestřebí písky ve vozech Falls a Talls, na Bezděz postrk 742.726 |
[31] | train 84151: nejede |
[32] | train 86116: výchozí z České Lípy (odjezd v 8.45 h), odklon přes Nový Bor |
[33] | train 99999: 753.756 př + 753.759 + 742.157 pk, pozn: vápenec do Brniště, z Nymburka odjezd v 6:10 h // zpět z Brniště v 10:50 Lv do Nymburka train 99998: 753.615, pozn: prázdné vozy Faccs z Nymburka do Jestřebí; NBK odj. 18:30 h |
[34] | train 86121: z České Lípy do Jablonného 742.745 |
[35] | prázdné vozy Falls a Talls z Nymburka do Jestřebí; NBK odj. 6:25 h |
[36] | train 86121: 742.225 train 86131: -, pozn: nejede |
[37] | train 86116: 750.338, pozn: odklon přes Česká Lípa; v úseku Česka Lipa - Šluknov 742.727 & 742.726 train 86115: 742.726 př + 742.727, pozn: odklon přes Česká Lípa |
[38] | train 86121: 742.727 př + 742.726, pozn: ČL - Mimon: 750.338 + 1vz train 86120: 750.338, pozn: Mimon - ČL: Lv; ČL - Děčín: Cisterny trains 86010, 86011: -, pozn: nejede |
[39] | train 86121: pk |
[40] | train 86121: -, pozn: nejede train 86131: 742.225, pozn: strojově do Jestřebí (obsluha pískovny) a zpět |
[41] | Písek z Jestřebí ve vozech Talls a Falls (Jestřebí 12:40 -> Bakov 13:35 -> Nymburk) |
[42] | train 84161: Nejede |
[43] | train 86116: výchozí z ČL train 86115: odklonem přes ČL |
[44] | train 86121: nejede |
[45] | train 86116: výchozí z ČL, : navíc z Rybniště Mn 52828 Varnsdorf / Mn 52831 Dolní Podluží (obsluha vlečky TOS) / Lv 52832 Varnsdorf / Lv 52849 Rybniště train 86115: výchozí z Rybniště, odklonem přes ČL |
[46] | train 86121: 742.726 př + 742.727, pozn: 726 jen do ČL train 86120: 742.726 |
[47] | train 86131: jen strojově do Jestřebí (obsluha pískovny) |
[48] | train 64200: Libuň - Bakov - vlaková 753.614, přípřež 753.759; Bakov - Řetenice - vlaková 753.759 přípřež 753.614 |
[49] | train 86121: cisterny do ČL, z ČL už jen 742.130 + 3 vozy do Mimoně |
[50] | Pn 53000: Nymburk (5.53) - Mimoň, gigawood na nakládku dřeva // Lv do Jestřebí // odpoledne z Jestřebí písky do Nymburka |
[51] | train 86116: výchozí z České Lípy; odklon přes Nový Bor a Svor (11:30) |
[52] | train 86121: 742.130 př + 742.225, pozn: z Děčína do České Lípy 742.130+225, z České Lípy do Brniště 750.338 train 86120: 750.338 trains 86010, 86011: -, pozn: nejede train 86120: 750.338, pozn: Česká Lípa - Děčín: nejede |
[53] | prázdné vozy GIGA WOOD z Nymburka (4:52) do České Lípy (7:03) |
[54] | train 64200: Libuň - Bakov - vlaková 753.614, přípřež 753.618; Bakov - Řetenice - vlaková 753.618, přípřež 753.614 |
[55] | odpoledne z Mimoně do Nymburka dřevo v Gigawoodech |
[56] | train 86116: Děčín - Česká Lípa: nejede; z České Lípy 750 061 a 750 338 pk (!) train 86115: do České Lípě |
[57] | train 86121: 750.061, pozn: pozn: Děčín - Česká Lípa 750.061, Česká Lípa - Jablonné 742.130 train 86120: 742.130 + 742.200 pk, pozn: postrk 742.200+333 trains 86010, 86011: -, pozn: nejede train 86120: 750.061 |
[58] | vápenec do Brniště, v 6:15 odjezd z Nymburka |
[59] | train 86116: Lv z České Lípy do Šluknova pro GIGA WOODY |
[60] | train 86121: jen do České Lípy |
[61] | train 86131: Česká Lípa - Srní train 86130: Srní - Česká Lípa |
[62] | train 99999: 742.200 př + 742.333, pozn: v 15:45 z České Lípy dřevo v Giga woodech do Nymburka train 99998: 750.252, pozn: prázdné vozy na písek do Jestřebí, v 19:40 h odjezd z Nymburka |