plan for 10. 12.: | PKP Cargo | další oběhy | day | 1. day | 2. day | 3. day | 4. day | 5. day | 6. day | 1. day | 2. day | 3. day | 4. day |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | 46730 | - | 46745 | 41 | 42 | 43 | 44 | ||
tue 1. 3. | 193.517 př + 193.502 [1] | - | - | - | tue 1. 3. | ||||||
wed 2. 3. | - | - | - | - | wed 2. 3. | ||||||
thu 3. 3. | - | - | - | thu 3. 3. | |||||||
fri 4. 3. | 193.502 př + 193.517 | - | - | - | fri 4. 3. | ||||||
sat 5. 3. | - | - | - | - | sat 5. 3. | ||||||
sun 6. 3. | - | - | - | sun 6. 3. | |||||||
mon 7. 3. | 193.502 př + 193.517 | 193.520 | - | - | - | - | mon 7. 3. | ||||
tue 8. 3. | 193.519 př + 193.512 193.512 př + 193.519 [2] | - | - | - | tue 8. 3. | ||||||
wed 9. 3. | 193.517 př + 193.502 | - | - | - | - | wed 9. 3. | |||||
thu 10. 3. | 193.519 př + 193.512 | - | - | - | thu 10. 3. | ||||||
fri 11. 3. | 193.520 př + 193.517 193.519 [3] | - | - | - | fri 11. 3. | ||||||
sat 12. 3. | - | - | - | - | sat 12. 3. | ||||||
sun 13. 3. | 193.517 [4] | - | - | - | 193.519 př + 193.512 [5] | sun 13. 3. | |||||
mon 14. 3. | 193.502 | - | - | - | - | mon 14. 3. | |||||
tue 15. 3. | 193.507 př + 193.517 193.517 [6] | - | - | [7] | [8] | - | tue 15. 3. | ||||
wed 16. 3. | 193.512 př + 193.520 193.519 př + 193.520 [9] | - | - | - | - | 193.519 [10] | 193.519 [11] | wed 16. 3. | |||
thu 17. 3. | 193.507 př + 193.517 | - | - | [8] | - | thu 17. 3. | |||||
fri 18. 3. | 193.520 př + 193.519 193.520 př + 193.502 [12] | - | - | - | 193.519 [13] | fri 18. 3. | |||||
sat 19. 3. | - | - | - | - | sat 19. 3. | ||||||
sun 20. 3. | - | - | - | sun 20. 3. | |||||||
mon 21. 3. | 193.511 př + 193.502 | 193.512 | - | - | - | - | mon 21. 3. | ||||
tue 22. 3. | 193.519 př + 193.520 | - | - | [7] | [8] | - | 193.517 př + 189.806 [14] | tue 22. 3. | |||
wed 23. 3. | - | - | - | - | wed 23. 3. | ||||||
thu 24. 3. | - | - | - | thu 24. 3. | |||||||
fri 25. 3. | 193.502 př + 193.517 [15] | - | - | - | fri 25. 3. | ||||||
sat 26. 3. | - | - | - | - | sat 26. 3. | ||||||
sun 27. 3. | 193.517 př + 193.502 [16] | 193.505 | - | - | 193.518 | - | 193.520 [17] | 193.502 př + 193.517 [18] | sun 27. 3. | ||
mon 28. 3. | - | - | - | - | mon 28. 3. | ||||||
tue 29. 3. | 193.501 př + 193.502 | - | - | - | tue 29. 3. | ||||||
wed 30. 3. | 193.518 př + 193.505 193.517 př + 193.518 [19] | - | - | - | - | 193.520 [20] | 193.520 [11] | 193.520 [21] | 193.517 [22] | wed 30. 3. | |
thu 31. 3. | 193.501 př + 193.502 | - | - | [23] | [8] | - | 193.517 [24] | thu 31. 3. | |||
plan for 10. 12.: | - | - | - | 46730 | - | 46745 | 41 | 42 | 43 | 44 | day |
1. day | 2. day | 3. day | 4. day | 5. day | 6. day | 1. day | 2. day | 3. day | 4. day | ||
PKP Cargo | další oběhy |
[1] | train 40502: Z Břeclavi do Chalupek 193 517 |
[2] | train 40502: 193.519 př + 193.512 train 40501: 193.512 př + 193.519 |
[3] | train 40502: 193.520 př + 193.517 train 40501: 193.519, pozn: V Břeclavi dobrat 193 512 na přípřež |
[4] | train 46741: Odklonem přes Petrovice u Karviné |
[5] | train 41: Nex 40502 |
[6] | train 40502: 193.507 př + 193.517 train 40501: 193.517, pozn: V Břeclavi dobere 193 507 |
[7] | train 46738: NEJEDE |
[8] | train 46749: NEJEDE |
[9] | train 40502: 193.512 př + 193.520 train 40501: 193.519 př + 193.520 |
[10] | train 46745: 193.519 |
[11] | train 41: Nex 46742 |
[12] | train 40502: 193.520 př + 193.519 train 40501: 193.520 př + 193.502 |
[13] | train 41: Pn 42291/53733/47791 Chalupki-Štúrovo |
[14] | train 41: Nex 46745 |
[15] | train 40502: -, pozn: Odřeknut na straně ÖBB train 40501: 193.502 př + 193.517 |
[16] | train 40501: 193.502 z Bv do AT |
[17] | train 41: Pn 42222 |
[18] | train 42: Z Břeclavi 193 517 |
[19] | train 40502: 193.518 př + 193.505 train 40501: 193.517 př + 193.518, pozn: Z Břeclavi na přípřež půjde 193 505 |
[20] | train 46745: 193.520 |
[21] | train 42: Pn 42293/55409/47797 Chalupki-Štúrovo |
[22] | train 43: Lv 44793 Břeclav-Rajka |
[23] | train 46730: NEJEDE |
[24] | train 41: Pn 44798/53544/42228 Rajka-Zebrzydowice (Oradea-Lodz Olechow) IKEA Express, kontejnery |