Umlauf am 10. 12.: | TS 161 (162 + 80-30) | Datum | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 5. Tag |
---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | ||
So 1. 5. | 162.014 + 80-30 014 | 162.040 + 80-30 018 | 162.040 + 80-30 018 162.000 [1] | 162.093 + 80-30 016 | 162.018 + 80-30 015 | So 1. 5. |
Mo 2. 5. | 162.093 162.093 + 80-30 016 [2] | Mo 2. 5. | ||||
Di 3. 5. | 162.040 + 80-30 018 | 162.096 + 80-30 017 | 162.093 + 80-30 016 | 162.018 + 80-30 015 | Di 3. 5. | |
Mi 4. 5. | Mi 4. 5. | |||||
Do 5. 5. | 162.040 | Do 5. 5. | ||||
Fr 6. 5. | Fr 6. 5. | |||||
Sa 7. 5. | 162.040 + 80-30 018 | - | 162.086 + 80-30 020 | 162.018 + 80-30 015 | 162.014 + 80-30 019 | Sa 7. 5. |
So 8. 5. | 162.014 | 162.086 | So 8. 5. | |||
Mo 9. 5. | 162.086 | Mo 9. 5. | ||||
Di 10. 5. | 162.014 + 80-30 019 | Di 10. 5. | ||||
Mi 11. 5. | 162.096 + 80-30 017 | 162.040 | Mi 11. 5. | |||
Do 12. 5. | 162.093 + 80-30 015 | Do 12. 5. | ||||
Fr 13. 5. | 162.096 + 80-30 017 | Fr 13. 5. | ||||
Sa 14. 5. | - | 163.244 + 80-30 019 | Sa 14. 5. | |||
So 15. 5. | 163.244 | 162.040 | So 15. 5. | |||
Mo 16. 5. | 162.040 + 80-30 018 | Mo 16. 5. | ||||
Di 17. 5. | 162.086 + 80-30 020 | 162.096 + 80-30 017 | 162.093 + 80-30 015 | 162.040 + 80-30 018 | Di 17. 5. | |
Mi 18. 5. | 163.244 + 80-30 016 | 162.096 + 80-30 017 | 162.093 + 80-30 015 | Mi 18. 5. | ||
Do 19. 5. | Do 19. 5. | |||||
Fr 20. 5. | Fr 20. 5. | |||||
Sa 21. 5. | - | Sa 21. 5. | ||||
So 22. 5. | So 22. 5. | |||||
Mo 23. 5. | Mo 23. 5. | |||||
Di 24. 5. | Di 24. 5. | |||||
Mi 25. 5. | 162.040 | 162.086 | 162.093 | 162.096 | 162.014 | Mi 25. 5. |
Do 26. 5. | Do 26. 5. | |||||
Fr 27. 5. | 162.096 + 80-30 017 | 162.093 + 80-30 016 | Fr 27. 5. | |||
Sa 28. 5. | 162.093 + 80-30 016 | - | 162.086 + 80-30 020 | Sa 28. 5. | ||
So 29. 5. | 162.086 + 80-30 020 | So 29. 5. | ||||
Mo 30. 5. | 162.086 + 80-30 020 | Mo 30. 5. | ||||
Di 31. 5. | 162.086 + 80-30 020 | 162.092 + 80-30 019 | Di 31. 5. | |||
Umlauf am 10. 12.: | - | - | - | - | - | Datum |
1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 5. Tag | ||
TS 161 (162 + 80-30) |
[1] | Zug 5035: 162.040 + 80-30 018 Zug 3777: 162.000, pozn: Chyba ve sledovačce |
[2] | Zug 5036: 162.093 Zug 5007: 162.093 + 80-30 016 |