obieg dla 11. 12.: | TS 631 (650) | data | 1. dzień | 2. dzień | 3. dzień | 4. dzień |
---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | ||
cz 1. 4. | 650.002 [1] | 650.002 [2] | 650.003 650.003 pk [3] | cz 1. 4. | |
pi 2. 4. | 650.003 | 650.002 | pi 2. 4. | ||
so 3. 4. | 650.002 | - | 650.003 | 650.001 | so 3. 4. |
ni 4. 4. | ni 4. 4. | ||||
po 5. 4. | 650.003 210.045 [4] | [5] | 650.002 [6] | 650.001 | po 5. 4. |
wt 6. 4. | 650.001 [7] | 242.231 | 650.001 [8] | 650.002 210.059 [9] | wt 6. 4. |
śr 7. 4. | 650.002 242.231 650.003 [10] | 242.241 242.201 [11] | 242.201 650.002 [12] | 650.001 | śr 7. 4. |
cz 8. 4. | 650.001 | 650.003 | 242.201 | 650.002 | cz 8. 4. |
pi 9. 4. | pi 9. 4. | ||||
so 10. 4. | 650.003 | - | 650.002 | 242.201 | so 10. 4. |
ni 11. 4. | 242.213 242.265 650.001 [13] | 650.003 | 650.002 | ni 11. 4. | |
po 12. 4. | 650.002 | 242.201 | 650.001 | 650.003 | po 12. 4. |
wt 13. 4. | 650.003 | 242.201 [14] | 242.201 650.002 [15] | 650.001 | wt 13. 4. |
śr 14. 4. | 650.001 | 242.201 | 650.003 | 650.002 | śr 14. 4. |
cz 15. 4. | 650.002 | 242.201 | 650.001 | 650.003 | cz 15. 4. |
pi 16. 4. | 650.003 | 242.201 | 650.002 | 650.001 | pi 16. 4. |
so 17. 4. | 650.001 | - | 650.003 | 242.201 | so 17. 4. |
ni 18. 4. | 242.265 | 650.001 | 650.003 | ni 18. 4. | |
po 19. 4. | 650.001 | 242.201 | 650.003 | po 19. 4. | |
wt 20. 4. | 242.226 | wt 20. 4. | |||
śr 21. 4. | 650.002 | 242.226 | 242.201 | 650.001 | śr 21. 4. |
cz 22. 4. | cz 22. 4. | ||||
pi 23. 4. | 242.201 | pi 23. 4. | |||
so 24. 4. | 650.003 | - | 650.002 | 650.001 | so 24. 4. |
ni 25. 4. | ni 25. 4. | ||||
po 26. 4. | po 26. 4. | ||||
wt 27. 4. | 650.003 | 650.002 242.230 [16] | 242.230 650.002 [17] | 650.001 | wt 27. 4. |
śr 28. 4. | 650.001 | 650.003 | 242.230 | 650.002 | śr 28. 4. |
cz 29. 4. | 650.001 | 242.230 | 650.002 | 650.003 | cz 29. 4. |
pi 30. 4. | 650.003 | 650.001 | 242.230 | 650.002 | pi 30. 4. |
obieg dla 11. 12.: | - | - | - | - | data |
1. dzień | 2. dzień | 3. dzień | 4. dzień | ||
TS 631 (650) |
[1] | pociąg 8003: 650.002 |
[2] | pociągi 2157, 2164: 650.002 |
[3] | pociąg 8007: 650.003 pociąg 8006: 650.003 pk |
[4] | pociąg 8018: 650.003 pociąg 8005: -, pozn: vlak odřeknut v celé trase z důvodu poruchy vozidla pociąg 8004: 210.045, pozn: Náhradní souprava za 650 003 - porucha v ŽST Strakonice na Os 8005; náhradní souprava je složená z 210 045, BDs a B |
[5] | pociąg 2171: přípřež nejel (mimořádnost na trati - vlak veden NAD) |
[6] | pociąg 2172: vlak veden NAD v úseku Nové Hrady - České Budějovice se zpožděním cca. 50 - 60 min. (porucha trakčního vedení v žst. Jílovice) pociąg 2171: vlak veden NAD v úseku České Budějovice - Nové Hrady ze zpožděním cca. 30 - 40 min. (obrat od vlaku 2172) |
[7] | pociągi 8050, 8055: 650.001 |
[8] | pociąg 2160: 650.001 |
[9] | pociąg 2150: 650.002 pociąg 8002: 210.059 |
[10] | pociągi 8050, 8055: 650.002 pociąg 8004: 242.231 pociąg 8014: 650.003 |
[11] | pociąg 8003: 242.241 pociąg 8015: 242.201 |
[12] | pociąg 2152: 242.201 pociąg 2170: 650.002 |
[13] | pociągi 8018, 8005: 242.213 pociągi 8004, 8017: 242.265 pociąg 8014: 650.001 |
[14] | pociąg 8008: 242.201 |
[15] | pociąg 2152: 242.201 pociąg 2161: 650.002 |
[16] | pociąg 8003: 650.002 pociągi 8008, 8015: 242.230 |
[17] | pociąg 2158: 242.230 pociąg 2172: 650.002 |