Umlauf am 10. 12.: | TS 161 (162 + 80-30) | TS 162 (162 + 80-30) | Datum | 1. Tag | 2. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag |
---|---|---|---|---|---|---|---|
- | 16924pk/6855/16928pk /16931/16930pk/16933 /16932pk/16935/16934pk /16937/16936pk/16939 /16938pk/16941/16940pk /16943/16942pk/16947 /16944pk/16949/16946pk /16951 | 6969/6433 | 6430pk/6403/6406pk /6409/6410pk/6413 /6414pk/1973pk/1972 /6959pk | 6940/6411/6412pk /6415/6416pk/6419 | 6402pk/6407/6408pk /6417/6418pk/6966 | ||
Di 1. 11. | 162.061 + 80-30 006 | 162.077 + 80-30 033 | 162.097 + 80-30 008 ! | 162.239 + 80-30 034 810.371 [1] | Di 1. 11. | ||
Mi 2. 11. | 162.061 + 80-30 006 | 162.079 + 80-30 008 | 162.239 + 80-30 034 | 162.225 + 80-30 009 | 162.077 + 80-30 033 | Mi 2. 11. | |
Do 3. 11. | 162.079 + 80-30 008 | 162.061 + 80-30 006 [2] | 162.094 + 80-30 013 | 162.239 + 80-30 034 | 162.097 + 80-30 011 [3] | 162.077 + 80-30 033 | Do 3. 11. |
Fr 4. 11. | 162.061 + 80-30 006 | 162.079 + 80-30 008 ! | 162.077 + 80-30 033 ! | 162.094 + 80-30 013 | 162.239 + 80-30 034 ! | Fr 4. 11. | |
Sa 5. 11. | - | 162.061 + 80-30 006 | 162.097 + 80-30 011 | 162.077 + 80-30 033 | 162.094 + 80-30 013 | 162.239 + 80-30 034 | Sa 5. 11. |
So 6. 11. | 162.061 + 80-30 006 | - | 162.079 + 80-30 009 [4] | 162.097 + 80-30 011 | 162.077 + 80-30 033 | 162.094 + 80-30 013 | So 6. 11. |
Mo 7. 11. | 162.239 + 80-30 034 | 162.061 + 80-30 006 | 162.225 + 80-30 008 | 162.079 + 80-30 009 ! | 162.097 + 80-30 011 | 162.077 + 80-30 033 ! | Mo 7. 11. |
Di 8. 11. | 162.061 + 80-30 006 | 162.239 + 80-30 034 | 162.094 + 80-30 013 | 162.225 + 80-30 008 | 162.079 + 80-30 009 | 162.097 + 80-30 011 ! | Di 8. 11. |
Mi 9. 11. | 162.239 + 80-30 034 | 162.061 + 80-30 006 | 162.097 + 80-30 011 | 162.094 + 80-30 013 | 162.225 + 80-30 008 | 162.079 + 80-30 009 ! | Mi 9. 11. |
Do 10. 11. | 162.061 + 80-30 006 [5] | 162.239 + 80-30 034 [6] | 162.079 + 80-30 009 | 162.097 + 80-30 011 ! | 162.094 + 80-30 013 [7] | 162.225 + 80-30 008 162.077 + 80-30 008 [8] | Do 10. 11. |
Fr 11. 11. | 162.239 + 80-30 034 | 162.061 + 80-30 006 | 162.065 + 80-30 008 | 162.079 + 80-30 009 | 162.097 + 80-30 011 | 162.094 + 80-30 013 | Fr 11. 11. |
Sa 12. 11. | - | 162.239 + 80-30 034 | 162.094 + 80-30 013 | 162.065 + 80-30 008 | 162.079 + 80-30 009 | 162.097 + 80-30 011 | Sa 12. 11. |
So 13. 11. | 162.239 + 80-30 034 | - | 162.097 + 80-30 011 | 162.094 + 80-30 013 | 162.065 + 80-30 008 | 162.079 + 80-30 009 | So 13. 11. |
Mo 14. 11. | 814.017 | 162.239 + 80-30 034 | 162.061 + 80-30 006 | 162.097 + 80-30 011 | 162.094 + 80-30 013 | 162.065 + 80-30 008 | Mo 14. 11. |
Di 15. 11. | 162.239 + 80-30 034 ! | 162.077 + 80-30 033 | 162.065 + 80-30 008 | 162.061 + 80-30 006 | 162.097 + 80-30 011 ! | 162.094 + 80-30 013 | Di 15. 11. |
Mi 16. 11. | 162.077 + 80-30 033 | 162.239 + 80-30 034 | 162.094 + 80-30 013 | 162.065 + 80-30 008 | 162.061 + 80-30 006 | 162.097 + 80-30 011 | Mi 16. 11. |
Do 17. 11. | 162.077 + 80-30 033 | - | 162.097 + 80-30 011 | 162.094 + 80-30 013 | 162.065 + 80-30 008 | 162.061 + 80-30 006 | Do 17. 11. |
Fr 18. 11. | 162.239 + 80-30 034 | 162.077 + 80-30 033 | 162.061 + 80-30 006 | 162.097 + 80-30 011 | 162.094 + 80-30 013 | 162.065 + 80-30 008 | Fr 18. 11. |
Sa 19. 11. | - | 162.077 + 80-30 033 | 162.065 + 80-30 008 ! | 162.061 + 80-30 006 | 162.097 + 80-30 011 | 162.094 + 80-30 013 ! | Sa 19. 11. |
So 20. 11. | 162.077 + 80-30 033 ! | - | 162.094 + 80-30 013 162.065 + 80-30 034 [9] | 162.061 + 80-30 006 | 162.097 + 80-30 011 | So 20. 11. | |
Mo 21. 11. | 162.077 | 162.097 + 80-30 011 ! | 162.065 + 80-30 034 | 162.061 + 80-30 006 ! | Mo 21. 11. | ||
Di 22. 11. | 162.077 ! | 162.239 + 80-30 008 | 162.079 + 80-30 011 | 162.065 + 80-30 034 | Di 22. 11. | ||
Mi 23. 11. | 162.077 + 80-30 008 | 162.065 + 80-30 034 | 162.079 + 80-30 011 | Mi 23. 11. | |||
Do 24. 11. | 162.077 + 80-30 033 | 162.239 + 80-30 008 | 162.065 + 80-30 034 ! | 162.061 + 80-30 006 | Do 24. 11. | ||
Fr 25. 11. | 162.077 + 80-30 033 ! | 162.079 + 80-30 011 | 162.065 + 80-30 034 | 162.061 + 80-30 006 | Fr 25. 11. | ||
Sa 26. 11. | - | 162.061 + 80-30 006 ! | 162.079 + 80-30 011 ! | 162.065 + 80-30 034 | Sa 26. 11. | ||
So 27. 11. | - | 162.065 + 80-30 034 ! | So 27. 11. | ||||
Mo 28. 11. | 162.077 + 80-30 033 | 162.097 + 80-30 008 | 162.094 + 80-30 013 | 162.061 + 80-30 006 | 162.079 + 80-30 011 | Mo 28. 11. | |
Di 29. 11. | 162.097 + 80-30 034 | 162.077 + 80-30 033 | 162.079 + 80-30 011 | 162.094 + 80-30 013 | 162.061 + 80-30 006 | Di 29. 11. | |
Mi 30. 11. | 162.077 + 80-30 033 | 162.097 + 80-30 034 | 162.061 + 80-30 006 | 162.079 + 80-30 011 ! | 162.094 + 80-30 013 | 162.239 | Mi 30. 11. |
Umlauf am 10. 12.: | - | 16924pk/6855/16928pk /16931/16930pk/16933 /16932pk/16935/16934pk /16937/16936pk/16939 /16938pk/16941/16940pk /16943/16942pk/16947 /16944pk/16949/16946pk /16951 | 6969/6433 | 6430pk/6403/6406pk /6409/6410pk/6413 /6414pk/1973pk/1972 /6959pk | 6940/6411/6412pk /6415/6416pk/6419 | 6402pk/6407/6408pk /6417/6418pk/6966 | Datum |
1. Tag | 2. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | ||
TS 161 (162 + 80-30) | TS 162 (162 + 80-30) |
[1] | Zug 6896: 162.239 + 80-30 034 Zug 6969: 810.371 |
[2] | Zug 6879: 17:03 - 17:47 čekání na průjezd v Teplicích (porucha ZabZař) |
[3] | Züge 1942, 6877, 6495: 162.097 + 80-30 011, pozn: Sv až v ÚL Západ, tam odstavení soupravy Züge 6876, 6883: -, pozn: odřeknut bez náhrady |
[4] | Zug 6433: 162.079 + 80-30 009 |
[5] | Zug 6869: 12:03 - 12:30 čekání v Teplicích (přerušení provozu kvůli poškození výhybky stavebním mechanizmem ve stanici Krupka-Bohosudov) |
[6] | Zug 6867: 11:11 - 12:15 čekání v Proboštově (poškození výhybky stavebním mechanizmem ve stanici Krupka-Bohosudov) Zug 6866: v 12:42 odj z ÚL hl.n. (zpoždění kvůlipoškození výhybky stavebním mechanizmem ve stanici Krupka-Bohosudov) |
[7] | Zug 6864: 11:38 - 11:56 čekání v Chabařovicích na průjezd a 11:59 - 12:21 čekání na průjezd v Bohosudově (poškození výhybky stavebním mechanizmem ve stanici Krupka-Bohosudov) Zug 6871: +20 min z Litvínova |
[8] | Zug 6408: 162.225 + 80-30 008 Züge 6411, 6415: 162.077 + 80-30 008 |
[9] | Zug 6430: 162.094 + 80-30 013 Zug 6409: 162.065 + 80-30 034 |