oběh pro 9. 12.: | TS 161 (162 + 80-30) | TS 363 (362 + 80-30) | datum | 1. den | 2. den | 3. den | 4. den | 1. den |
---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | ||
po 1. 5. | 162.062 + 80-30 010 | 162.065 + 80-30 033 | - | po 1. 5. | ||
út 2. 5. | 162.065 + 80-30 033 | 162.062 + 80-30 010 | 162.097 + 80-30 007 | 362.080 + 80-30 009 [1] | út 2. 5. | |
st 3. 5. | 162.225 + 80-30 031 | 162.065 + 80-30 033 ! | 162.061 + 80-30 008 | 162.062 + 80-30 010 ! | 362.080 + 80-30 009 | st 3. 5. |
čt 4. 5. | 162.062 + 80-30 010 | 162.225 + 80-30 031 | 162.065 + 80-30 033 | 162.061 + 80-30 008 ! | 362.080 + 80-30 009 [2] | čt 4. 5. |
pá 5. 5. | 162.062 + 80-30 010 ! | 162.225 + 80-30 031 ! | 162.065 + 80-30 033 ! | 640.107 [3] | pá 5. 5. | |
so 6. 5. | - | so 6. 5. | ||||
ne 7. 5. | - | ne 7. 5. | ||||
po 8. 5. | 162.225 + 80-30 031 | 162.065 + 80-30 033 | 162.061 + 80-30 008 | - | po 8. 5. | |
út 9. 5. | 162.061 + 80-30 008 [4] | 162.062 | 162.225 + 80-30 031 | 162.065 + 80-30 033 | 362.080 + 80-30 009 [5] | út 9. 5. |
st 10. 5. | 162.065 | 162.061 + 80-30 008 | 162.062 + 80-30 010 | 162.225 + 80-30 031 ! | 362.087 + 80-30 006 | st 10. 5. |
čt 11. 5. | 162.094 + 80-30 031 [6] | 162.065 + 80-30 007 | 640.107 [7] | 162.062 + 80-30 010 ! | 640.107 [8] | čt 11. 5. |
pá 12. 5. | 162.062 + 80-30 033 | 162.061 + 80-30 008 | 162.065 + 80-30 007 | 362.080 + 794.011 pk [9] | 362.087 + 80-30 006 | pá 12. 5. |
so 13. 5. | 162.062 + 80-30 033 | 162.061 + 80-30 008 | 162.065 + 80-30 007 | - | so 13. 5. | |
ne 14. 5. | 162.065 + 80-30 007 ! | 162.097 + 80-30 031 | 162.062 + 80-30 033 ! | 162.061 + 80-30 008 ! | - | ne 14. 5. |
po 15. 5. | 162.065 + 80-30 007 | 162.097 + 80-30 031 ! | 362.087 + 80-30 006 [10] | po 15. 5. | ||
út 16. 5. | 162.065 + 80-30 007 ! | út 16. 5. | ||||
st 17. 5. | 162.097 + 80-30 031 | 162.061 + 80-30 033 | 162.225 + 80-30 010 | 162.065 + 80-30 007 | 362.080 + 80-30 011 [11] | st 17. 5. |
čt 18. 5. | 162.062 | 162.097 + 80-30 031 | 162.061 + 80-30 033 | 162.225 + 80-30 010 ! | čt 18. 5. | |
pá 19. 5. | 162.225 + 80-30 011 | 362.080 + 80-30 008 | 162.097 + 80-30 031 | 162.061 + 80-30 033 ! | 162.062 + 80-30 007 | pá 19. 5. |
so 20. 5. | 162.225 + 80-30 011 | 162.062 + 80-30 007 | 162.097 + 80-30 031 | - | so 20. 5. | |
ne 21. 5. | 162.097 + 80-30 031 ! | 162.225 + 80-30 011 ! | 162.062 + 80-30 007 | - | ne 21. 5. | |
po 22. 5. | 162.062 + 80-30 007 ! | 362.080 + 80-30 008 [12] | po 22. 5. | |||
út 23. 5. | 162.097 + 80-30 007 | [13] | 362.087 + 80-30 006 | út 23. 5. | ||
st 24. 5. | 162.062 + 80-30 033 [14] | 162.097 + 80-30 007 | 162.225 162.225 + 80-30 031 [15] | 162.065 + 80-30 010 | 362.087 + 80-30 006 | st 24. 5. |
čt 25. 5. | 162.061 + 80-30 011 | 162.062 + 80-30 033 ! | 162.097 + 80-30 007 ! | 162.225 + 80-30 031 | čt 25. 5. | |
pá 26. 5. | 162.225 + 80-30 031 ! | 362.080 + 80-30 008 [16] | pá 26. 5. | |||
so 27. 5. | 162.065 | - | so 27. 5. | |||
ne 28. 5. | 162.065 ! | - | ne 28. 5. | |||
po 29. 5. | 162.094 + 80-30 011 | 162.062 + 80-30 033 [17] | 162.065 + 80-30 033 162.065 + 80-30 010 [18] | po 29. 5. | ||
út 30. 5. | 162.065 + 80-30 010 | 162.094 + 80-30 011 | 162.062 + 80-30 033 | 162.225 + 80-30 006 | 640.104 [19] | út 30. 5. |
st 31. 5. | 162.225 + 80-30 006 ! | 162.065 + 80-30 010 ! | 162.094 + 80-30 011 ! | 162.062 + 80-30 033 | 162.061 + 80-30 008 | st 31. 5. |
oběh pro 9. 12.: | - | - | - | - | - | datum |
1. den | 2. den | 3. den | 4. den | 1. den | ||
TS 161 (162 + 80-30) | TS 363 (362 + 80-30) |
[1] | vlak 6860: porucha ZabZař Chabařovice - Krupka-Bohosudov; veden jako Sv (+60 min) |
[2] | vlaky 6860, 6873: 362.080 + 80-30 009 |
[3] | vlak 6854: Děčín - ÚL odřeknut, z ÚL +25 min |
[4] | vlak 6422: 162.061 + 80-30 008 |
[5] | vlak 6860: +45 min (vykolejení nákladního vlaku mezi Bohosudovem a Chabařovicemi) |
[6] | vlak 6865: porucha TV v žst. Krupka-Bohosudov po nehodě nákl. automobilů, ukončen v Bohosudově |
[7] | vlaky 6864, 6871, 6870, 6877: 640.107, pozn: Litvínov - Teplice v Čechách 640.107, Teplice v Čechách - ÚL západ NAD, ÚL západ - Děčín odřeknut vlak 6495: -, pozn: nejede vlaky 6876, 6883: 640.107, pozn: Litvínov - Teplice v Čechách 640.107, Teplice v Čechách - ÚL západ NAD |
[8] | vlak 6867: Litvínov - Teplice v Čechách 640.107, Teplice v Čechách - ÚL západ NAD vlak 6866: ÚL - Teplice NAD, Teplice - Litvínov 640.107 vlak 6873: Litvínov - Teplice v Čechách 640.107, Teplice v Čechách - ÚL západ NAD, ÚL západ - Děčín odřeknut |
[9] | vlak 6411: Train pushed out of UnL Zapad by the 794 |
[10] | vlaky 6854, 6873: 362.087 + 80-30 006 |
[11] | vlak 6866: 362.080 + 80-30 011 |
[12] | vlak 6860: 362.080 + 80-30 008 |
[13] | vlak 6405: ÚL západ: technická závada na HV, +40 min |
[14] | vlak 6421: 162.062 + 80-30 033, pozn: Porucha lokomotivy v žst. Děčín hl. n., náhradní lokomotiva 162.062 vlak 6423: -, pozn: Odřeknut vlak 6422: 162.062 + 80-30 033, pozn: Odřeknut v úseku Litoměřice město - Ústí n. Labem-Střekov |
[15] | vlaky 1942, 1949: 162.225, pozn: Střet vlaku s automobilem na přejezdu za stanicí Krupka-Bohosudov, dále odřeknut vlak 6864: 162.225 + 80-30 031 |
[16] | vlak 6430: -, pozn: odřeknut bez náhrady (MU nákladního vlaku mezi Hoštkou a Liběchovem) vlak 1970: 362.080 + 80-30 008 |
[17] | vlak 6414: 162.062 + 80-30 033 |
[18] | vlak 6408: 162.065 + 80-30 033 vlaky 6412, 6415: 162.065 + 80-30 010 |
[19] | vlak 6854: 640.104 |