oběh pro 11. 12.: | TS 780 (757) | TS 782 (2x 757) | TS 783 (757) | TS 784 (757) | datum | 1. den | 2. den | 3. den | 1. den | 1. den | 1. den |
---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | 615/614 | - | - | ||
po 1. 2. | - | po 1. 2. | |||||
út 2. 2. | - | út 2. 2. | |||||
st 3. 2. | - | st 3. 2. | |||||
čt 4. 2. | - | čt 4. 2. | |||||
pá 5. 2. | 757.011 př 757.011 [1] | pá 5. 2. | |||||
so 6. 2. | - | so 6. 2. | |||||
ne 7. 2. | 754.085 | - | ne 7. 2. | ||||
po 8. 2. | - | po 8. 2. | |||||
út 9. 2. | [2] | - | út 9. 2. | ||||
st 10. 2. | - | st 10. 2. | |||||
čt 11. 2. | - | čt 11. 2. | |||||
pá 12. 2. | 757.004 | 757.003 | 754.085 [3] | 757.023 př + 757.022 | 754.085 [4] | pá 12. 2. | |
so 13. 2. | - | so 13. 2. | |||||
ne 14. 2. | 754.085 | - | ne 14. 2. | ||||
po 15. 2. | 754.085 | 757.003 | 757.023 | 757.021 př + 757.022 | 861.016 | - | po 15. 2. |
út 16. 2. | 757.023 | 754.085 | 757.003 | - | út 16. 2. | ||
st 17. 2. | 757.003 | 757.023 | 754.085 | - | st 17. 2. | ||
čt 18. 2. | 754.085 | 757.003 | 757.023 | - | čt 18. 2. | ||
pá 19. 2. | pá 19. 2. | ||||||
so 20. 2. | - | so 20. 2. | |||||
ne 21. 2. | 757.021 [5] | 757.023 [6] | 757.011 | 757.023 př + 757.022 [7] | 757.021 [8] | - | ne 21. 2. |
po 22. 2. | - | po 22. 2. | |||||
út 23. 2. | 757.003 | 754.085 | 757.025 [9] | 757.024 př + 757.025 [10] | 757.021 | - | út 23. 2. |
st 24. 2. | - | st 24. 2. | |||||
čt 25. 2. | 754.085 | 757.025 | 757.003 | 757.024 | 757.021 | - | čt 25. 2. |
pá 26. 2. | 757.025 | 757.003 | 757.024 [11] | 757.024 [12] | 757.021 | 754.085 | pá 26. 2. |
so 27. 2. | 754.085 | 757.025 | 757.003 | 757.024 | 757.021 | - | so 27. 2. |
ne 28. 2. | 757.003 | 754.085 | 757.025 | 757.024 | 757.021 | - | ne 28. 2. |
oběh pro 11. 12.: | - | - | - | 615/614 | - | - | datum |
1. den | 2. den | 3. den | 1. den | 1. den | 1. den | ||
TS 780 (757) | TS 782 (2x 757) | TS 783 (757) | TS 784 (757) |
[1] | vlak 9128: 757.011 př vlak 15711: 757.011 |
[2] | vlak 443: Na vlaku EN 443 v úseku ZA-KE 383.106 |
[3] | vlak 1902: 754.085 |
[4] | vlak 15711: 754.085 |
[5] | vlak 1908: 757.021 |
[6] | vlak 1912: 757.023 |
[7] | vlak 615: 757.023 př + 757.022 |
[8] | vlak 443: 757.021 |
[9] | vlak 1902: 757.025 |
[10] | vlak 615: 757.024 př + 757.025 |
[11] | vlaky 1902, 1901: 757.024 |
[12] | vlak 615: 757.024 |