Umlauf am 12. 12.: | TS 841 (843) | TS 841a (843) | Datum | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 5. Tag | 6. Tag | 7. Tag | 8. Tag | 1. Tag |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | - | - | - | - | ||
Sa 1. 2. | 843.008 [1] | 843.018 | - | Sa 1. 2. | ||||||
So 2. 2. | So 2. 2. | |||||||||
Mo 3. 2. | 843.013 | 843.004 | Mo 3. 2. | |||||||
Di 4. 2. | 843.015 | - | Di 4. 2. | |||||||
Mi 5. 2. | - | Mi 5. 2. | ||||||||
Do 6. 2. | 843.015 | 843.005 | 843.030 | 843.025 | - | Do 6. 2. | ||||
Fr 7. 2. | 843.025 | Fr 7. 2. | ||||||||
Sa 8. 2. | 843.005 | 843.013 | - | Sa 8. 2. | ||||||
So 9. 2. | 843.009 | 843.005 | 843.018 843.007 [2] | 843.011 | 843.010 | 843.013 | 843.030 | 843.012 | 843.008 | So 9. 2. |
Mo 10. 2. [3] | 843.018 843.009 843.010 + 843.018 Sl [4] | 843.009 843.005 [5] | 843.005 843.010 [6] | 843.007 843.008 843.011 [7] | 843.011 843.012 843.008 [8] | 843.010 843.018 [9] | 843.013 + 840.005 Sl 843.013 843.012 843.013 [10] | 843.012 843.013 843.011 843.013 843.012 [11] | 843.008 [12] | Mo 10. 2. [3] |
Di 11. 2. | 843.030 | 843.018 843.005 [13] | 843.005 [14] | 843.009 | 843.011 | 843.008 | 843.010 | 843.013 | - | Di 11. 2. |
Mi 12. 2. | 843.004 | 843.010 | - | Mi 12. 2. | ||||||
Do 13. 2. | - | Do 13. 2. | ||||||||
Fr 14. 2. | 843.005 | 843.030 | Fr 14. 2. | |||||||
Sa 15. 2. | 843.007 | 843.030 | 843.010 | 843.017 | 843.009 | 843.005 | - | Sa 15. 2. | ||
So 16. 2. | 843.005 | 843.008 | 843.004 | 843.030 | 843.017 | 843.010 | 843.018 | 843.009 | 843.013 | So 16. 2. |
Mo 17. 2. | 843.009 843.010 [15] | 843.005 | 843.008 | 843.012 843.011 [16] | 843.030 | 843.017 | 843.004 | 843.018 | 843.013 | Mo 17. 2. |
Di 18. 2. | 843.018 | 843.004 | - | Di 18. 2. | ||||||
Mi 19. 2. | - | Mi 19. 2. | ||||||||
Do 20. 2. | 843.018 | 843.013 | - | Do 20. 2. | ||||||
Fr 21. 2. | 843.005 | 843.012 | 843.010 | 843.025 | Fr 21. 2. | |||||
Sa 22. 2. | - | Sa 22. 2. | ||||||||
So 23. 2. | 843.012 | 843.030 | 843.010 [17] | 843.005 | 843.025 | So 23. 2. | ||||
Mo 24. 2. | 843.008 | Mo 24. 2. | ||||||||
Di 25. 2. | - | Di 25. 2. | ||||||||
Mi 26. 2. | 843.011 | - | Mi 26. 2. | |||||||
Do 27. 2. | 843.009 | 843.011 | 843.030 | - | Do 27. 2. | |||||
Fr 28. 2. | 843.011 | Fr 28. 2. | ||||||||
Sa 29. 2. | 843.011 | 843.005 | - | Sa 29. 2. | ||||||
Umlauf am 12. 12.: | - | - | - | - | - | - | - | - | - | Datum |
1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 5. Tag | 6. Tag | 7. Tag | 8. Tag | 1. Tag | ||
TS 841 (843) | TS 841a (843) |
[1] | Zug 1374: Celočervená souprava |
[2] | Züge 1365, 1368: 843.018 Zug 1375: 843.007 |
[3] | Orkán Sabina, větší množství mimořádností, oběhy nemusí platit. |
[4] | Zug 1361: 843.018, pozn: Pardubice příjezd se zpožděním 158 minut Züge 1372, 1371: 843.009, pozn: Pardubice příjezd se zpožděním 195 minut Zug 1362: 843.010 + 843.018 Sl, pozn: v úseku Pardubice - Hradec Králové vlak nejel, z Hradce Králové do Liberce 843.010, vlož. 843.018 |
[5] | Zug 1363: 843.009, pozn: z Liberce do Hradce Králové 843.009, z Hradce Králové do Pardubic NAD (příjezd +69 minut) Züge 1370, 1373, 1360: 843.005 |
[6] | Zug 1365: 843.005, pozn: z Hradce Králové do Pardubic NAD Zug 1368: 843.010, pozn: z Pardubic do Hradce Králové NAD, z Hradce Králové do Liberce 843.010 (příjezd +217 minut) Zug 1375: -, pozn: vlak odřeknut v celé trase |
[7] | Zug 1374: 843.007 Zug 1369: 843.008, pozn: vlak ukončil jízdu ve Dvoře Králové (+161 minut) Zug 1380: 843.011 |
[8] | Züge 1381, 1392: 843.011, pozn: Liberec - Benešov n.Pl. 843.011, Benešov n.Pl. - Děčín hl.n. NAD, Děčín hl.n. - Ústí n.L.hl.n. 843.013 Zug 1387: 843.012 Züge 1386, 1393: -, pozn: vlak odřeknut v celé trase Zug 1377: 843.008 |
[9] | Züge 1376, 1367: 843.010, pozn: z Liberce do Hradce Králové 843.010, z Hradce Králové do Pardubic NAD Zug 1366: 843.018, pozn: z Pardubic do Hradce Králové 843.018, z Hradce Králové do Liberce vlak odřeknut |
[10] | Zug 1396: 843.013 + 840.005 Sl, pozn: vůz 840.005 z Liberce do SOKV Ústí nad Labem na kolový soustruh Zug 1383: 843.013, pozn: z Ústí nad Labem do Děčína 843.013, z Děčína do Benešova n.Pl. NAD, z Benešova n.Pl. do Liberce 843.012 Zug 1390: 843.012, pozn: z Liberce do Benešova n.Pl. 843.012, z Benešova n.Pl. do Děčína NAD, z Děčína do Ústí n.Labem 843.013 Zug 1389: 843.013, pozn: z Ústí n.L. do Děčína 843.013, z Děčína do Benešova n.Pl. NAD, z Benešova n.Pl. do České Lípy nejel, z České Lípy do Liberce 843.011 (+208 minut) Züge 1384, 1395: -, pozn: vlak odřeknut v celé trase |
[11] | Zug 1394: 843.012, pozn: z Liberce do Benešova n.Pl. 843.012, z Benešova n.Pl. do Děčína NAD, z Děčína do Ústí n.Labem 843.013 Zug 1385: 843.013, pozn: z Ústí n.L. do Děčína 843.013, z Děčína do Benešova n.Pl. NAD, z Benešova n.Pl. do Liberce 843.011 Zug 1388: 843.011, pozn: vlak ukončil jízdu v České Lípě (+120 minut) Zug 1391: 843.013, pozn: vlak výchozí z Děčína hl.n., Liberec příjezd +130 minut Züge 1382, 1397: 843.012 |
[12] | Zug 1374: 843.008 |
[13] | Zug 1363: 843.018, pozn: z Hradce Králové do Pardubic výluka = NAD Zug 1373: 843.005 |
[14] | Zug 1365: z Hradce Králové do Pardubic výluka = NAD |
[15] | Zug 1361: 843.009 Züge 1371, 1362: 843.010 |
[16] | Züge 1374, 1369, 1364: 843.012 Zug 1380: 843.011 |
[17] | Zug 1395: R 1395 narazil do spadlého stromu mezi Českou Lípou a Zákupy |