obeh pre 21. 9.: | Győr – Veszprém I (478) | Győr – Veszprém II (117) | dátum | 1. deň | 2. deň | 3. deň | 1. deň | 2. deň |
---|---|---|---|---|---|---|
39572/39519/39522 /39527/39524/39525 /39526/39523 | 39512/39517/39514 /39515/39516/39513 /39518/39511 | 39549 | 39569/39558 | 39549/39548 | ||
ne 1. 9. | 478.203 | 478.316 | - | ne 1. 9. | ||
po 2. 9. | 478.203 418.330 [1] | 478.316 478.328 [2] | 478.219 | po 2. 9. | ||
ut 3. 9. | 478.328 | 478.219 | 117.192 | 478.316 | ut 3. 9. | |
st 4. 9. | 478.203 | 478.328 ! | 478.219 ! | 478.316 ! | 117.192 ! | st 4. 9. |
št 5. 9. | 478.219 ! | 478.203 ! | 478.328 ! | 117.192 ! | 478.316 ! | št 5. 9. |
pi 6. 9. | 478.203 ! | pi 6. 9. | ||||
so 7. 9. | 478.328 | so 7. 9. | ||||
ne 8. 9. | - | ne 8. 9. | ||||
po 9. 9. | 478.328 | 478.219 | po 9. 9. | |||
ut 10. 9. | 478.328 ! | 478.219 ! | ut 10. 9. | |||
st 11. 9. | 478.219 ! | 478.328 ! | st 11. 9. | |||
št 12. 9. | 478.316 | 478.203 | št 12. 9. | |||
pi 13. 9. | 478.316 ! | 478.203 ! | pi 13. 9. | |||
so 14. 9. | 478.203 ! | 478.316 ! | so 14. 9. | |||
ne 15. 9. | - | ne 15. 9. | ||||
po 16. 9. | 117.268 pk 117.293 [3] | 478.203 | po 16. 9. | |||
ut 17. 9. | 117.192 | 478.203 | ut 17. 9. | |||
st 18. 9. | 117.192 ! | 478.203 ! | st 18. 9. | |||
št 19. 9. | 478.203 [4] | 478.203 478.215 [5] | 117.192 ! | št 19. 9. | ||
pi 20. 9. | 478.203 ! | 478.215 ! | pi 20. 9. | |||
so 21. 9. | 478.215 ! | 478.203 ! | so 21. 9. | |||
ne 22. 9. | - | ne 22. 9. | ||||
po 23. 9. | po 23. 9. | |||||
ut 24. 9. | ut 24. 9. | |||||
st 25. 9. | st 25. 9. | |||||
št 26. 9. | št 26. 9. | |||||
pi 27. 9. | pi 27. 9. | |||||
so 28. 9. | so 28. 9. | |||||
ne 29. 9. | - | ne 29. 9. | ||||
po 30. 9. | po 30. 9. | |||||
obeh pre 21. 9.: | 39572/39519/39522 /39527/39524/39525 /39526/39523 | 39512/39517/39514 /39515/39516/39513 /39518/39511 | 39549 | 39569/39558 | 39549/39548 | dátum |
1. deň | 2. deň | 3. deň | 1. deň | 2. deň | ||
Győr – Veszprém I (478) | Győr – Veszprém II (117) |
[1] | vlak 39525: 478.203 vlak 39526: 418.330 |
[2] | vlak 39512: 478.316 vlak 39513: 478.328 |
[3] | vlak 39525: 117.268 pk vlak 39523: 117.293 |
[4] | vlak 39524: 478.203 |
[5] | vlak 39512: 478.203 vlak 39515: 478.215 |