Umlauf am 11. 12.: | TS 73556 | mimořádný oběh | Datum | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 1. Tag | 2. Tag |
---|---|---|---|---|---|---|
- | - | 7532/7535 /7534/7537 | 41 | 42 | ||
Mo 1. 11. | 814.112 | 82-40 156 | 82-40 158 [1] | Mo 1. 11. | ||
Di 2. 11. | 82-40 144 [2] | Di 2. 11. | ||||
Mi 3. 11. | Mi 3. 11. | |||||
Do 4. 11. | 82-40 144 [3] | 82-40 107 82-40 144 [4] | 82-40 158 | 82-40 187 [5] | Do 4. 11. | |
Fr 5. 11. | 82-40 158 [6] | 82-40 153 | 82-40 144 | 82-40 158 [7] | 82-40 156 [8] | Fr 5. 11. |
Sa 6. 11. | - | - | [9] | 82-40 156 [10] | Sa 6. 11. | |
So 7. 11. | - | - | So 7. 11. | |||
Mo 8. 11. | 82-40 153 82-40 158 [11] | Mo 8. 11. | ||||
Di 9. 11. | 82-40 055 | 82-40 144 | Di 9. 11. | |||
Mi 10. 11. | 82-40 144 | 82-40 055 | Mi 10. 11. | |||
Do 11. 11. | 82-40 158 | Do 11. 11. | ||||
Fr 12. 11. | 82-40 158 | 82-40 055 | 82-40 144 [12] | Fr 12. 11. | ||
Sa 13. 11. | - | - | Sa 13. 11. | |||
So 14. 11. | - | - | So 14. 11. | |||
Mo 15. 11. | 82-40 055 | Mo 15. 11. | ||||
Di 16. 11. | 82-40 147 | 82-40 055 | 82-40 153 [13] | Di 16. 11. | ||
Mi 17. 11. | - | - | Mi 17. 11. | |||
Do 18. 11. | 82-40 147 | Do 18. 11. | ||||
Fr 19. 11. | 82-40 330 | 82-40 158 | 82-40 144 [14] | Fr 19. 11. | ||
Sa 20. 11. | - | - | Sa 20. 11. | |||
So 21. 11. | - | - | So 21. 11. | |||
Mo 22. 11. | 82-40 150 | 82-40 330 | Mo 22. 11. | |||
Di 23. 11. | 82-40 330 | 82-40 150 | Di 23. 11. | |||
Mi 24. 11. | 82-40 147 | 82-40 330 | Mi 24. 11. | |||
Do 25. 11. | 82-40 150 | 82-40 147 | Do 25. 11. | |||
Fr 26. 11. | 82-40 150 844.011 [15] | 82-40 160 [16] | Fr 26. 11. | |||
Sa 27. 11. | - | - | 82-40 150 | Sa 27. 11. | ||
So 28. 11. | - | - | 82-40 150 | So 28. 11. | ||
Mo 29. 11. | 82-40 150 [17] | 82-40 150 [18] | 82-40 147 | Mo 29. 11. | ||
Di 30. 11. | 82-40 160 | 82-40 150 | Di 30. 11. | |||
Umlauf am 11. 12.: | - | - | 7532/7535 /7534/7537 | 41 | 42 | Datum |
1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 1. Tag | 2. Tag | ||
TS 73556 | mimořádný oběh |
[1] | Zug 41: R769 KT - Dobřany, R764 Dobřany - KT. Patrně oběh 7511/776/763/1708/769/764 KT - Dobřany a zpět kvůli výluce |
[2] | Zug 7534: v soupravě Bdt 175, jde o první pozorování na lince P2 od revitalizace (proběhlé více než před 2 měsíci) |
[3] | Zug 7521: 82-40 144 |
[4] | Zug 7530: 82-40 107 Zug 7510: 82-40 144 |
[5] | Zug 41: nová dst. České Budějovice |
[6] | Zug 7521: 82-40 158 |
[7] | Zug 41: 1664/1669 |
[8] | Zug 42: 7811/7814/7817/7820/7823/7824/7857 |
[9] | Zug 7535: Z 7535 mimořádně přechod soupravy na 7821, 7820, pak zpět na 7534 |
[10] | Zug 41: 7863/7804/7511/7806/7529/7809/7812/7815/7818/7823/7824 |
[11] | Zug 7533: 82-40 153 Zug 7532: 82-40 158 |
[12] | Zug 41: Sp1664 + Sp1669 |
[13] | Zug 41: R 666 |
[14] | Zug 41: Sp1664/Sp1669 |
[15] | Zug 7511: 82-40 150 Zug 7534: 844.011 |
[16] | Zug 41: P1: 1664/1669 |
[17] | Zug 7521: 82-40 150 |
[18] | Zug 7510: 82-40 150 |