obeh pre 11. 12.: | TS 73556 | mimořádný oběh | dátum | 1. deň | 2. deň | 3. deň | 1. deň | 2. deň |
---|---|---|---|---|---|---|
- | - | 7532/7535 /7534/7537 | 41 | 42 | ||
po 1. 11. | 814.112 | 82-40 156 | 82-40 158 [1] | po 1. 11. | ||
ut 2. 11. | 82-40 144 [2] | ut 2. 11. | ||||
st 3. 11. | st 3. 11. | |||||
št 4. 11. | 82-40 144 [3] | 82-40 107 82-40 144 [4] | 82-40 158 | 82-40 187 [5] | št 4. 11. | |
pi 5. 11. | 82-40 158 [6] | 82-40 153 | 82-40 144 | 82-40 158 [7] | 82-40 156 [8] | pi 5. 11. |
so 6. 11. | - | - | [9] | 82-40 156 [10] | so 6. 11. | |
ne 7. 11. | - | - | ne 7. 11. | |||
po 8. 11. | 82-40 153 82-40 158 [11] | po 8. 11. | ||||
ut 9. 11. | 82-40 055 | 82-40 144 | ut 9. 11. | |||
st 10. 11. | 82-40 144 | 82-40 055 | st 10. 11. | |||
št 11. 11. | 82-40 158 | št 11. 11. | ||||
pi 12. 11. | 82-40 158 | 82-40 055 | 82-40 144 [12] | pi 12. 11. | ||
so 13. 11. | - | - | so 13. 11. | |||
ne 14. 11. | - | - | ne 14. 11. | |||
po 15. 11. | 82-40 055 | po 15. 11. | ||||
ut 16. 11. | 82-40 147 | 82-40 055 | 82-40 153 [13] | ut 16. 11. | ||
st 17. 11. | - | - | st 17. 11. | |||
št 18. 11. | 82-40 147 | št 18. 11. | ||||
pi 19. 11. | 82-40 330 | 82-40 158 | 82-40 144 [14] | pi 19. 11. | ||
so 20. 11. | - | - | so 20. 11. | |||
ne 21. 11. | - | - | ne 21. 11. | |||
po 22. 11. | 82-40 150 | 82-40 330 | po 22. 11. | |||
ut 23. 11. | 82-40 330 | 82-40 150 | ut 23. 11. | |||
st 24. 11. | 82-40 147 | 82-40 330 | st 24. 11. | |||
št 25. 11. | 82-40 150 | 82-40 147 | št 25. 11. | |||
pi 26. 11. | 82-40 150 844.011 [15] | 82-40 160 [16] | pi 26. 11. | |||
so 27. 11. | - | - | 82-40 150 | so 27. 11. | ||
ne 28. 11. | - | - | 82-40 150 | ne 28. 11. | ||
po 29. 11. | 82-40 150 [17] | 82-40 150 [18] | 82-40 147 | po 29. 11. | ||
ut 30. 11. | 82-40 160 | 82-40 150 | ut 30. 11. | |||
obeh pre 11. 12.: | - | - | 7532/7535 /7534/7537 | 41 | 42 | dátum |
1. deň | 2. deň | 3. deň | 1. deň | 2. deň | ||
TS 73556 | mimořádný oběh |
[1] | vlak 41: R769 KT - Dobřany, R764 Dobřany - KT. Patrně oběh 7511/776/763/1708/769/764 KT - Dobřany a zpět kvůli výluce |
[2] | vlak 7534: v soupravě Bdt 175, jde o první pozorování na lince P2 od revitalizace (proběhlé více než před 2 měsíci) |
[3] | vlak 7521: 82-40 144 |
[4] | vlak 7530: 82-40 107 vlak 7510: 82-40 144 |
[5] | vlak 41: nová dst. České Budějovice |
[6] | vlak 7521: 82-40 158 |
[7] | vlak 41: 1664/1669 |
[8] | vlak 42: 7811/7814/7817/7820/7823/7824/7857 |
[9] | vlak 7535: Z 7535 mimořádně přechod soupravy na 7821, 7820, pak zpět na 7534 |
[10] | vlak 41: 7863/7804/7511/7806/7529/7809/7812/7815/7818/7823/7824 |
[11] | vlak 7533: 82-40 153 vlak 7532: 82-40 158 |
[12] | vlak 41: Sp1664 + Sp1669 |
[13] | vlak 41: R 666 |
[14] | vlak 41: Sp1664/Sp1669 |
[15] | vlak 7511: 82-40 150 vlak 7534: 844.011 |
[16] | vlak 41: P1: 1664/1669 |
[17] | vlak 7521: 82-40 150 |
[18] | vlak 7510: 82-40 150 |