obieg dla 11. 12.: | TS 73556 | TS 73560 (2x BDs) | mimořádný oběh | data | 1. dzień | 2. dzień | 3. dzień | 1. dzień | 1. dzień | 2. dzień |
---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | 7532/7535 /7534/7537 | - | 41 | 42 | ||
śr 1. 9. | 82-40 107 | 82-40 055 | 82-40 144 | - | śr 1. 9. | ||
cz 2. 9. | 82-40 144 82-40 107 [1] | 82-40 107 82-40 144 [2] | 82-40 055 | - | cz 2. 9. | ||
pi 3. 9. | 82-40 144 | - | pi 3. 9. | ||||
so 4. 9. | - | so 4. 9. | |||||
ni 5. 9. | - | ni 5. 9. | |||||
po 6. 9. | - | po 6. 9. | |||||
wt 7. 9. | 82-40 107 | [3] | 82-40 144 | - | wt 7. 9. | ||
śr 8. 9. | 82-40 144 | 82-40 107 | 82-40 055 | - | śr 8. 9. | ||
cz 9. 9. | - | cz 9. 9. | |||||
pi 10. 9. | 82-40 107 | - | pi 10. 9. | ||||
so 11. 9. | 82-40 055 | - | 82-40 156 | so 11. 9. | |||
ni 12. 9. | 82-40 055 | - | 82-40 156 | ni 12. 9. | |||
po 13. 9. | 82-40 156 | 82-40 144 | 82-40 107 | - | po 13. 9. | ||
wt 14. 9. | 82-40 144 | - | wt 14. 9. | ||||
śr 15. 9. | 82-40 144 | - | śr 15. 9. | ||||
cz 16. 9. | 82-40 107 | - | cz 16. 9. | ||||
pi 17. 9. | 82-40 144 | 82-40 107 | - | 82-40 156 [4] | pi 17. 9. | ||
so 18. 9. | - | - | so 18. 9. | ||||
ni 19. 9. | - | - | 82-40 158 [5] | ni 19. 9. | |||
po 20. 9. | 82-40 158 | 82-40 144 | - | po 20. 9. | |||
wt 21. 9. | 82-40 158 | - | wt 21. 9. | ||||
śr 22. 9. | 82-40 158 | - | śr 22. 9. | ||||
cz 23. 9. | 82-40 107 | - | cz 23. 9. | ||||
pi 24. 9. | 82-40 156 | 82-40 107 | - | 82-40 188 [6] | 82-40 144 [7] | pi 24. 9. | |
so 25. 9. | - | - | so 25. 9. | ||||
ni 26. 9. | - | - | 82-40 188 [8] | ni 26. 9. | |||
po 27. 9. | 82-40 107 | 82-40 156 | - | po 27. 9. | |||
wt 28. 9. | - | - | - | wt 28. 9. | |||
śr 29. 9. | 82-40 107 | - | śr 29. 9. | ||||
cz 30. 9. | 82-40 107 | 82-40 156 | 82-40 055 | - | 82-40 150 [9] | [10] | cz 30. 9. |
obieg dla 11. 12.: | - | - | 7532/7535 /7534/7537 | - | 41 | 42 | data |
1. dzień | 2. dzień | 3. dzień | 1. dzień | 1. dzień | 2. dzień | ||
TS 73556 | TS 73560 (2x BDs) | mimořádný oběh |
[1] | pociąg 7521: 82-40 144 pociąg 1702: 82-40 107 |
[2] | pociąg 7530: 82-40 107 pociąg 7510: 82-40 144 |
[3] | pociąg 7510: 7510 nejede z důvodu mimořádné události |
[4] | pociąg 41: Sp1664: BDs156/Bdt140/Bdt082 |
[5] | pociąg 7535: První pozorované nasazení vozu BDs 158 po revitalizaci |
[6] | pociąg 41: R753/R774/Sp1703/Sp1708/R769/R758 |
[7] | pociąg 42: Sp1664 + Sp1669 |
[8] | pociąg 41: Na vlaku 7811 až 7825 |
[9] | pociąg 41: Dlouhodobě nasazen na výlukové R11 ČB-Strakonice |
[10] | pociąg 42: bds na Ex 363 |