prosinec 2015 leden 2016 únor 2016 březen 2016 duben 2016 květen 2016 červen 2016 červenec 2016 srpen 2016 září 2016 říjen 2016 listopad 2016 prosinec 2016
aktuální nasazení | přehled výkonů | vložit záznam | úplný výpis | jiná sledování |
| Facebook sledovaček | administrace | sledovanihv.blogspot.cz/

8.12.2016

TS 301

1. TD: vlaky EC 275, EC 270
předpoklad: 380.003 na základě pozorování ze dne 7.12.2016 na vlaku 121


2. TD: vlaky IC 578, EC 277, EN 476
277: 380.011


3. TD: vlaky EN 406, Ex 101, EC 102, Ex 531, R 817
předpoklad: 380.009 na základě pozorování ze dne 7.12.2016 na vlaku 578


4. TD: vlaky R 816, Ex 530, EC 103, Ex 100
předpoklad: 380.012 na základě pozorování ze dne 7.12.2016 na vlaku 101


5. TD: vlaky EN 407, EC 104, EC 131
předpoklad: 380.018 na základě pozorování ze dne 7.12.2016 na vlaku 530


6. TD: vlaky EC 278, IC 575
předpoklad: 380.019 na základě pozorování ze dne 7.12.2016 na vlaku 407


7. TD: vlaky IC 574, EC 283
předpoklad: 380.005 na základě pozorování ze dne 7.12.2016 na vlaku 278


8. TD: vlaky EC 282, EC 279
předpoklad: 380.008 na základě pozorování ze dne 7.12.2016 na vlaku 574


9. TD: vlaky EC 172, EC 281
předpoklad: 380.020 na základě pozorování ze dne 7.12.2016 na vlaku 282


10. TD: vlaky EC 280, EC 173
173: 380.004


11. TD: vlaky EC 130, EC 105, EN 406
předpoklad: 380.014 na základě pozorování ze dne 7.12.2016 na vlaku 280


12. TD: vlaky EN 476, EC 271, EC 274, R 877
předpoklad: 380.007 na základě pozorování ze dne 7.12.2016 na vlaku 130


13. TD: vlaky EN 476, EC 121, Ex 124
124: 380.013


TS 302

1. TD: vlaky EC 123, Ex 122, EN 443
Pro tyto vlaky zatím není k dispozici žádné pozorování ani předpoklad.


2. TD: vlaky EN 442, EC 125, Ex 120
předpoklad: 380.006 na základě pozorování ze dne 7.12.2016 na vlaku 123


TS 303

1. TD: vlaky Ex 576, Ex 573
předpoklad: 380.001 na základě pozorování ze dne 7.12.2016 na vlaku 576


1a. TD: vlaky R 892, R 893
892: 371.005
893: 380.010


„Bůh stvořil člověka, ale nedal si to patentovat, a tak to teď po něm může dělat kdejakej blbec.“ Jan Werich