Datum | TS 711 (754) | TS 717 (754) | TS 721 (754) | TS 722 (749) | TS 722a (749) | mimořádný oběh | Datum | 1. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 1. Tag | 1. Tag | 1. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 5. Tag |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1937/1936/9500 /9505 | 9061/9064/9067 /9207/9206/1830 | 9207/9206 /9211/1830 | 19790/19731/19732 /19733/9055/9060 /9065/9068 | 9057/9066 | 1684/1685 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
Mo 1. 7. | - | - | - | 754.051 | - | - | Mo 1. 7. | |||||
Di 2. 7. | - | - | - | 754.051 | - | - | Di 2. 7. | |||||
Mi 3. 7. | - | - | - | 754.051 [1] | - | - | 754.045 [2] | Mi 3. 7. | ||||
Do 4. 7. | - | - | - | 754.049 | - | - | 754.042 [3] | Do 4. 7. | ||||
Fr 5. 7. | 854.006 | 754.008 | 754.031 | 754.049 | 749.264 | 749.121 | Fr 5. 7. | |||||
Sa 6. 7. | 854.027 | 754.031 | 754.008 | 754.049 | 749.264 | 749.121 | 754.042 [4] | 754.060 [4] | Sa 6. 7. | |||
So 7. 7. | 854.032 | 754.031 | 754.008 | 754.049 | 749.264 | 749.121 | 754.042 [4] | 754.060 [4] | So 7. 7. | |||
Mo 8. 7. | - | - | - | 854.035 + 854.001 Sl | - | - | 754.042 [5] | 754.061 [6] | Mo 8. 7. | |||
Di 9. 7. | - | - | - | 854.035 + 854.001 Sl | - | - | 754.061 [7] | Di 9. 7. | ||||
Mi 10. 7. | - | - | - | 854.035 + 854.001 Sl | - | - | 754.042 [8] | Mi 10. 7. | ||||
Do 11. 7. | - | - | - | 854.035 + 854.001 Sl | - | - | Do 11. 7. | |||||
Fr 12. 7. | - | - | - | 814.203 + 814.204 | - | - | Fr 12. 7. | |||||
Sa 13. 7. | 854.001 | 754.031 | 754.008 | 754.049 | 749.264 | 749.121 | Sa 13. 7. | |||||
So 14. 7. | 854.035 | 754.008 | 754.031 | 749.264 | 754.051 | 749.121 | So 14. 7. | |||||
Mo 15. 7. | - | - | 754.051 | - | - | Mo 15. 7. | ||||||
Di 16. 7. | 854.032 854.223 [9] | - | - | 754.051 | - | - | 754.061 [10] | 754.008 [11] | Di 16. 7. | |||
Mi 17. 7. | 854.004 + 854.035 Sl [12] | - | - | 754.051 | - | - | 754.008 [13] | 754.061 [6] | Mi 17. 7. | |||
Do 18. 7. | 854.001 + 854.032 Sl [14] | - | - | 814.203 + 814.204 | - | - | 754.061 [6] | Do 18. 7. | ||||
Fr 19. 7. | - | - | 754.051 | - | - | 754.061 [6] | 754.042 [15] | Fr 19. 7. | ||||
Sa 20. 7. | 754.045 [16] | 754.008 | 754.031 | 754.051 | 749.264 | 749.121 | 754.061 [17] | 754.044 [18] | Sa 20. 7. | |||
So 21. 7. | 754.045 [19] | 754.031 | 754.008 | 754.051 | 749.264 | 749.121 | 754.044 [20] | 754.061 [21] | 754.007 [22] | So 21. 7. | ||
Mo 22. 7. | - | - | 749.121 | - | - | 754.031 [23] | 754.007 [24] | Mo 22. 7. | ||||
Di 23. 7. | - | - | 814.223 + 814.224 | - | - | 754.007 [25] | 754.044 [26] | Di 23. 7. | ||||
Mi 24. 7. | - | - | 814.216 + 814.215 | - | - | 754.008 [27] | 749.264 [28] | [29] | Mi 24. 7. | |||
Do 25. 7. | 754.045 | - | - | - | - | 754.044 [30] | 754.007 [31] | 754.049 [32] | Do 25. 7. | |||
Fr 26. 7. | - | - | 754.031 | - | - | 754.044 [33] | Fr 26. 7. | |||||
Sa 27. 7. | 854.021 [34] | 754.007 | 754.008 | 749.121 | 749.264 | 754.031 | 754.044 [30] | Sa 27. 7. | ||||
So 28. 7. | 754.044 | 754.008 | 754.007 | 754.031 | 749.264 | 749.121 | So 28. 7. | |||||
Mo 29. 7. | 854.021 [35] | - | - | 754.031 [36] | - | - | 754.008 [37] | 754.031 [38] | Mo 29. 7. | |||
Di 30. 7. | 854.032 [39] | - | - | 814.201 + 814.202 | - | - | 754.008 [40] | 754.031 [41] | 754.049 [42] | 754.042 [43] | Di 30. 7. | |
Mi 31. 7. | - | - | 814.221 + 814.222 | - | - | 754.044 [44] | Mi 31. 7. | |||||
Datum | 1937/1936/9500 /9505 | 9061/9064/9067 /9207/9206/1830 | 9207/9206 /9211/1830 | 19790/19731/19732 /19733/9055/9060 /9065/9068 | 9057/9066 | 1684/1685 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Datum |
1. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 1. Tag | 1. Tag | 1. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 5. Tag | ||
TS 711 (754) | TS 717 (754) | TS 721 (754) | TS 722 (749) | TS 722a (749) | mimořádný oběh |
[1] | Zug 19731: 754.051 Züge 19732, 19733: -, pozn: odřeknut, Sv 19733 Hostivice - P-Libeň 754.045 + 754.051 |
[2] | Lv 53364, Ph-Vršovice - P-Dejvice, Sv 19732, 19733 |
[3] | Sv Praha - Děčín na Frýdlantské slavnosti, spolu se 754.060 z Hradce |
[4] | osobní vlaky na trati Liberec - Frýdlant v Čechách (zesila na Hejnické slavnosti) |
[5] | přípřež R 1166 z Liberce do Děčína (zápůjčka lokomotivy do Děčína) |
[6] | R 1101 Rumburk - Kolín / R 1108 Kolín - Rumburk |
[7] | R 1101 Rumburk - Kolín / R 1108 Kolín - Rumburk / Sv 11869 Rumburk - Jedlová / Sv 10203 Jedlová - Děčín |
[8] | Os 6961 Děčín - Ústí nad Labem západ / R 783 Ústí nad Labem západ - Kolín / R 792 Kolín - Ústí nad Labem západ / Lv 57344 Ústí nad Labem západ - Děčín |
[9] | Zug 9500: 854.032 Zug 9505: 854.223 |
[10] | Sv 10206 Děčín - Rumburk |
[11] | Sv 11842 Praha - Neratovice / Os 9503 Neratovice - Praha / R 1250 / R 1247 / R 1240 |
[12] | Zug 9500: z Prahy do Neratovic 854.004 + pk 854.035, z Neratovic do Všetat náhradní autobusová doprava, ze Všetat do Mladé Boleslavi 814.098 |
[13] | R 1241 |
[14] | Zug 9500: z Prahy do Neratovic 854.001 + pk 854.032, z Neratovic do Všetat náhradní autobusová doprava, ze Všetat do Mladé Boleslavi 814.086 |
[15] | Sv Děčín hl.n - Liberec a zpět |
[16] | Zug 1936: Sp 1936 Turnov - Jičín vložená zdechlá 714 205 |
[17] | R 1103 a R 1106 |
[18] | R 1242 |
[19] | Zug 1937: 754.045 |
[20] | 1241/1248/1249 |
[21] | 1103, v Kolíně neschopná pro 1104. |
[22] | Lv 56523 do Kolína. Z Kolína jako R 1104 v sestavě 754 007+061+AB+BDs+Bdmtee+Bdnt+Bdnt. |
[23] | Sv 11842/Os 9541/R 1250/R 1247/R 1240 |
[24] | R 1101 a R 1108 |
[25] | Návrat z Rumburka do Prahy jako Lv 57062 |
[26] | Ráno v Neratovicích jako Os 9541(?) |
[27] | NPP: Praha Vršovice - Lázně Bělohrad |
[28] | Měřící vlak |
[29] | ... |
[30] | R 1243 |
[31] | 1250 |
[32] | 1242 |
[33] | Os 9541, R 1250 |
[34] | Zug 1937: vůz řady B |
[35] | Zug 9505: 854.021 |
[36] | Zug 19733: 754.031 |
[37] | Os 9541 / R 1250 / R 1247 / R 1240 |
[38] | Os 2017 / 2020 / 2023 |
[39] | Zug 9500: 854.032 |
[40] | Sv 29254 / R 1254 / R 1243 / R 1246 / R 1249 |
[41] | Os 2000 / 2003 / 2006 |
[42] | Lv Praha - Velim, zkušební jízda pro ŽZO z Velimi do Vlkanče, zkušební jízdy Vlkaneč - Golčův Jeníkov, odpoledne zpět vůz na ŽZO do Velimi a Lv do Prahy |
[43] | Lv Děčín hl.n. - Děčín Prostřední Žleb / přípřež EC 259 Děčín Prostřední Žleb - Povrly / přípřež R 675 Povrly - Děčín hlavní nádraží (vypnuté trakční vedení v Děčíně hl.n. z důvodu pohybu sebevraha na sloupech trakčního vedení) |
[44] | R 1144, Os 9531, Sp 1944, Os 9515, Sp 1940, Os 9537 |