Dezember 2021 Januar 2022 Februar 2022 März 2022 April 2022 Mai 2022 Juni 2022 Juli 2022 August 2022 September 2022 Oktober 2022 November 2022 Dezember 2022
aktuelle Umläufe | Leistungsübersicht | Beobachtung einfügen | Einzelansicht | weitere Umlaufpläne | Facebook sledovaček | Administrator | 🇨🇿 🇸🇰 🇩🇪 🇵🇱 🇬🇧

Einsatzübersicht - Januar 2022
 TS 731, 831 a 832: 750.7, 854 + 80-29 SS Praha-Libeň

Umlauf am
10. 12.:
TS 731 (750.7 + 80-29)TS 831 (854 + 80-29)TS 832 (854)Datum
1. Tag2. Tag3. Tag1. Tag2. Tag1. Tag2. Tag3. Tag
--------
Sa 1. 1.- 750.708 + 80-29 222 750.706 + 80-29 205 854.035 + 80-29 220 854.019 + 80-29 209 - - 810.449 Vl + 854.010 [1] Sa 1. 1.
So 2. 1.- 750.708 + 80-29 222 854.019 + 80-29 209 854.035 + 80-29 220   - 854.001
[2]
So 2. 1.
Mo 3. 1.750.707 + 80-29 221 814.211 + 814.212 750.708 + 80-29 222 854.019 + 80-29 209 854.027   854.031 Mo 3. 1.
Di 4. 1.854.004 + 80-29 205 750.707 + 80-29 221 814.211 + 814.212 854.019 + 80-29 209 854.035 + 80-29 220 854.031 854.027 854.010 Di 4. 1.
Mi 5. 1.750.708 + 80-29 222 854.006 + 80-29 205
814.211 + 814.212
[3]
854.031 854.027 Mi 5. 1.
Do 6. 1.750.705 + 80-29 207 750.708 + 80-29 222 854.006 + 80-29 205 854.019 + 80-29 209 854.035 + 80-29 220 854.027 854.021 854.010 Do 6. 1.
Fr 7. 1. 854.019 + 80-29 209 854.010 854.027 Fr 7. 1.
Sa 8. 1.- 750.705 + 80-29 207 750.708 + 80-29 222 854.006 + 80-29 220 854.019 + 80-29 209 - Sa 8. 1.
So 9. 1.- 750.705 + 80-29 207 750.708 + 80-29 222 854.006 + 80-29 220   -   So 9. 1.
Mo 10. 1.  854.001 + 80-29 205 854.004 [4] 854.006 + 80-29 220 [5] 854.006 [6] 854.031 854.010 Mo 10. 1.
Di 11. 1.750.708 + 80-29 222 750.706 + 80-29 221 854.019 + 80-29 209   854.004 [7] 854.010 854.027 854.031 Di 11. 1.
Mi 12. 1.750.705 + 80-29 207 750.708 + 80-29 222 750.706 + 80-29 221 854.021 + 80-29 209 854.006 + 80-29 220 854.019 Mi 12. 1.
Do 13. 1.750.708 + 80-29 222 750.705 + 80-29 207 854.001 854.006 + 80-29 220 854.021
854.021 + 80-29 209
[8]
854.027 854.031 854.010 Do 13. 1.
Fr 14. 1.854.001 + 80-29 205 750.708 + 80-29 222 854.021 + 80-29 209 854.006 + 80-29 220 854.010   Fr 14. 1.
Sa 15. 1.- 750.708 + 80-29 222 750.705 + 80-29 207 854.021 + 80-29 209 854.019
854.019 + 80-29 220
[9]
-   Sa 15. 1.
So 16. 1.- 750.708 + 80-29 222
854.019 + 80-29 220
[10]
750.705 + 80-29 207 854.019 + 80-29 220
854.021 + 80-29 209
[11]
854.006 + 80-29 208 854.027 - 854.010 So 16. 1.
Mo 17. 1.750.706 + 80-29 221 750.705 + 80-29 207
854.035 + 80-29 205
[12]
854.019 + 80-29 220 854.006 + 80-29 208 854.021 + 80-29 209 [13] 854.031 854.027 854.010 Mo 17. 1.
Di 18. 1.750.708 + 80-29 222 750.706 + 80-29 221 854.035 + 80-29 205 854.006 + 80-29 208
854.010 Vl + 854.021 + 80-29 209
[14]
854.010 [15] 854.031 Di 18. 1.
Mi 19. 1.       Mi 19. 1.
Do 20. 1.  750.705 + 80-29 207         854.001   Do 20. 1.
Fr 21. 1.750.708 + 80-29 222 750.706 + 80-29 221 750.705 + 80-29 207
854.035 + 80-29 205
[16]
854.006 + 80-29 208
854.021
[17]
854.021
854.010
814.096
[18]
854.010
854.006 + 80-29 208
[19]
854.019 854.001 Fr 21. 1.
Sa 22. 1.- 750.706 + 80-29 221
750.708 + 80-29 222
[20]
854.035 + 80-29 205 854.006 + 80-29 208 - Sa 22. 1.
So 23. 1.- 854.001   - 854.010 So 23. 1.
Mo 24. 1.  750.705 + 80-29 220 750.708 + 80-29 222 854.001 854.006 + 80-29 208 854.031   854.010 Mo 24. 1.
Di 25. 1.   854.006 + 80-29 208     Di 25. 1.
Mi 26. 1.750.705 + 80-29 220 854.035 + 80-29 205 750.706 + 80-29 221 854.021 + 80-29 209 854.006 + 80-29 208 854.027 854.010 854.031 Mi 26. 1.
Do 27. 1.750.706 + 80-29 221
750.708 + 80-29 222
[21]
854.035 + 80-29 205 854.006 + 80-29 208 854.031 854.027
854.001
[22]
854.010 Do 27. 1.
Fr 28. 1.854.035 + 80-29 205
854.027 + 80-29 207
[23]
  854.021 854.006 + 80-29 208 854.010 854.031 854.001 Fr 28. 1.
Sa 29. 1.- 750.708 + 80-29 222 854.021 + 80-29 209 854.006 + 80-29 208
854.001
[24]
- 854.010 854.031 Sa 29. 1.
So 30. 1.- 750.708 + 80-29 222 750.707 + 80-29 220 -   So 30. 1.
Mo 31. 1.750.707 + 80-29 220 750.705 + 80-29 207 750.708 + 80-29 222 854.006 + 80-29 208 854.021 + 80-29 209 854.019 854.031 854.010 Mo 31. 1.
Umlauf am
10. 12.:
--------Datum
1. Tag2. Tag3. Tag1. Tag2. Tag1. Tag2. Tag3. Tag
TS 731 (750.7 + 80-29)TS 831 (854 + 80-29)TS 832 (854)

[1]Zug 19736: 854 do Hostivic, dále 810
[2]Zug 9514: -, pozn: Nejede
Zug 9519: 854.001
[3]Zug 9504: 854.006 + 80-29 205
Züge 9510, 9513: 814.211 + 814.212
[4]Zug 1547: bez řídicího vozu.
[5]Züge 1542, 9575: 854.006 + 80-29 220
[6]Zug 9517: 854.006
[7]Zug 9545: Bez řídícího vozu, místo něj Bdtn
[8]Zug 9501: 854.021, pozn: 2x Bdtn (bez ŘV)
Zug 1542: 854.021 + 80-29 209
[9]Zug 9531: 854.019
Zug 9518: 854.019 + 80-29 220
[10]Zug 9513: 750.708 + 80-29 222
Zug 9516: 854.019 + 80-29 220
[11]Zug 9506: 854.019 + 80-29 220
Züge 9532, 9533: 854.021 + 80-29 209
[12]Züge 9590, 9535: 750.705 + 80-29 207
Zug 9516: 854.035 + 80-29 205
[13]Zug 1542: V úseku Všetaty-Mladá Boleslav hl.n. výluka, NAD.
[14]Zug 9508: 854.006 + 80-29 208
Zug 1547: 854.010 Vl + 854.021 + 80-29 209
[15]Zug 1547: 854.010
[16]Zug 8590: 750.705 + 80-29 207
Zug 9537: 854.035 + 80-29 205
[17]Zug 29411: 854.006 + 80-29 208
Züge 1547, 8545: 854.021
[18]Zug 9501: 854.021
Zug 1542: 854.010
Zug 9575: 814.096
[19]Züge 9502, 1542: 854.010
Zug 9517: 854.006 + 80-29 208
[20]Zug 9505: 750.706 + 80-29 221
Zug 9508: 750.708 + 80-29 222
[21]Zug 9500: 750.706 + 80-29 221
Zug 9505: -, pozn: vlak odřeknut v celé trase z důvodu poruchy lokomotivy
Zug 9506: 750.708 + 80-29 222
[22]Zug 9526: 854.027
Zug 1544: 854.001
[23]Zug 9505: 854.035 + 80-29 205
Zug 9506: 854.027 + 80-29 207
[24]Züge 9531, 9517: 854.006 + 80-29 208, pozn: Po Os 9517 odjezd do Libně
Zug 9518: 854.001, pozn: Jede sólo