Umlauf am 10. 12.: | TS 722 (754) | TS 724 (749) | mimořádný oběh 754 a 749 | Datum | 1. Tag | 1. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag |
---|---|---|---|---|---|---|
9055/9060 /9065/9068 | 9057/9066 | 1 | 2 | 3 | ||
Di 1. 11. | - | - | Di 1. 11. | |||
Mi 2. 11. | - | - | Mi 2. 11. | |||
Do 3. 11. | - | - | Do 3. 11. | |||
Fr 4. 11. | - | - | Fr 4. 11. | |||
Sa 5. 11. | 754.045 | 754.049 | Sa 5. 11. | |||
So 6. 11. | 754.045 | 754.049 [1] | 754.049 [2] | So 6. 11. | ||
Mo 7. 11. | - | - | 742.070 Vl + 750.706 [3] | 742.113 [4] | Mo 7. 11. | |
Di 8. 11. | - | - | Di 8. 11. | |||
Mi 9. 11. | - | - | Mi 9. 11. | |||
Do 10. 11. | - | - | Do 10. 11. | |||
Fr 11. 11. | - | - | Fr 11. 11. | |||
Sa 12. 11. | 754.040 | 754.045 | Sa 12. 11. | |||
So 13. 11. | 754.040 | 754.045 | So 13. 11. | |||
Mo 14. 11. | - | - | Mo 14. 11. | |||
Di 15. 11. | - | - | Di 15. 11. | |||
Mi 16. 11. | - | - | Mi 16. 11. | |||
Do 17. 11. | 754.040 | 754.049 | Do 17. 11. | |||
Fr 18. 11. | - | - | 742.086 [5] | Fr 18. 11. | ||
Sa 19. 11. | 754.040 | 754.049 | Sa 19. 11. | |||
So 20. 11. | 754.040 | 754.049 | So 20. 11. | |||
Mo 21. 11. | - | - | Mo 21. 11. | |||
Di 22. 11. | - | - | Di 22. 11. | |||
Mi 23. 11. | - | - | 754.040 [6] | Mi 23. 11. | ||
Do 24. 11. | - | - | Do 24. 11. | |||
Fr 25. 11. | - | - | Fr 25. 11. | |||
Sa 26. 11. | 754.040 | 754.049 | Sa 26. 11. | |||
So 27. 11. | 754.040 | 754.049 | 742.086 [7] | So 27. 11. | ||
Mo 28. 11. | - | - | Mo 28. 11. | |||
Di 29. 11. | - | - | Di 29. 11. | |||
Mi 30. 11. | - | - | Mi 30. 11. | |||
Umlauf am 10. 12.: | 9055/9060 /9065/9068 | 9057/9066 | 1 | 2 | 3 | Datum |
1. Tag | 1. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | ||
TS 722 (754) | TS 724 (749) | mimořádný oběh 754 a 749 |
[1] | Zug 9057: -, pozn: spoj zrušen - nejede Zug 9066: 754.049 |
[2] | *Os 9059 |
[3] | Sv 52767 (Děčín - Česká Třebová), přesun 742.070 do depa ČT |
[4] | Lv 53434 (Česká Třebová - Děčín), přesun 742.113 do Děčína |
[5] | Lv P. Libeň - Všetaty a zpět s neschopnou 854.027 + Bdtn + 954.208 |
[6] | S měřicím vozem po Praze. Poté vůz připojen k vlaku 511 do Bohumína |
[7] | Sv s 854.019 + Bdtn z P. Libně přes Kralupy n. V. do Mělníka a zpět s neschopnou 854.035 + Bdtn |