plan for 10. 12.: | TS 722 (754) | TS 724 (749) | mimořádný oběh 754 a 749 | day | 1. day | 1. day | 1. day | 2. day | 3. day |
---|---|---|---|---|---|---|
9055/9060 /9065/9068 | 9057/9066 | 1 | 2 | 3 | ||
tue 1. 11. | - | - | tue 1. 11. | |||
wed 2. 11. | - | - | wed 2. 11. | |||
thu 3. 11. | - | - | thu 3. 11. | |||
fri 4. 11. | - | - | fri 4. 11. | |||
sat 5. 11. | 754.045 | 754.049 | sat 5. 11. | |||
sun 6. 11. | 754.045 | 754.049 [1] | 754.049 [2] | sun 6. 11. | ||
mon 7. 11. | - | - | 742.070 př + 750.706 [3] | 742.113 [4] | mon 7. 11. | |
tue 8. 11. | - | - | tue 8. 11. | |||
wed 9. 11. | - | - | wed 9. 11. | |||
thu 10. 11. | - | - | thu 10. 11. | |||
fri 11. 11. | - | - | fri 11. 11. | |||
sat 12. 11. | 754.040 | 754.045 | sat 12. 11. | |||
sun 13. 11. | 754.040 | 754.045 | sun 13. 11. | |||
mon 14. 11. | - | - | mon 14. 11. | |||
tue 15. 11. | - | - | tue 15. 11. | |||
wed 16. 11. | - | - | wed 16. 11. | |||
thu 17. 11. | 754.040 | 754.049 | thu 17. 11. | |||
fri 18. 11. | - | - | 742.086 [5] | fri 18. 11. | ||
sat 19. 11. | 754.040 | 754.049 | sat 19. 11. | |||
sun 20. 11. | 754.040 | 754.049 | sun 20. 11. | |||
mon 21. 11. | - | - | mon 21. 11. | |||
tue 22. 11. | - | - | tue 22. 11. | |||
wed 23. 11. | - | - | 754.040 [6] | wed 23. 11. | ||
thu 24. 11. | - | - | thu 24. 11. | |||
fri 25. 11. | - | - | fri 25. 11. | |||
sat 26. 11. | 754.040 | 754.049 | sat 26. 11. | |||
sun 27. 11. | 754.040 | 754.049 | 742.086 [7] | sun 27. 11. | ||
mon 28. 11. | - | - | mon 28. 11. | |||
tue 29. 11. | - | - | tue 29. 11. | |||
wed 30. 11. | - | - | wed 30. 11. | |||
plan for 10. 12.: | 9055/9060 /9065/9068 | 9057/9066 | 1 | 2 | 3 | day |
1. day | 1. day | 1. day | 2. day | 3. day | ||
TS 722 (754) | TS 724 (749) | mimořádný oběh 754 a 749 |
[1] | train 9057: -, pozn: spoj zrušen - nejede train 9066: 754.049 |
[2] | *Os 9059 |
[3] | Sv 52767 (Děčín - Česká Třebová), přesun 742.070 do depa ČT |
[4] | Lv 53434 (Česká Třebová - Děčín), přesun 742.113 do Děčína |
[5] | Lv P. Libeň - Všetaty a zpět s neschopnou 854.027 + Bdtn + 954.208 |
[6] | S měřicím vozem po Praze. Poté vůz připojen k vlaku 511 do Bohumína |
[7] | Sv s 854.019 + Bdtn z P. Libně přes Kralupy n. V. do Mělníka a zpět s neschopnou 854.035 + Bdtn |