plan for 10. 12.: | TS 722 (754) | TS 724 (749) | mimořádný oběh 754 a 749 | day | 1. day | 1. day | 1. day | 2. day | 3. day |
---|---|---|---|---|---|---|
9055/9060 /9065/9068 | 9057/9066 | - | - | - | ||
sun 12. 12. | 754.044 | 749.264 | sun 12. 12. | |||
mon 13. 12. | - | - | mon 13. 12. | |||
tue 14. 12. | - | - | tue 14. 12. | |||
wed 15. 12. | - | - | wed 15. 12. | |||
thu 16. 12. | - | - | thu 16. 12. | |||
fri 17. 12. | - | - | fri 17. 12. | |||
sat 18. 12. | 754.076 [1] | 754.049 [2] | sat 18. 12. | |||
sun 19. 12. | 754.076 [1] | 754.049 754.044 př + 754.049 [3] | 754.044 [4] | sun 19. 12. | ||
mon 20. 12. | - | - | mon 20. 12. | |||
tue 21. 12. | - | - | 754.076 [5] | tue 21. 12. | ||
wed 22. 12. | - | - | wed 22. 12. | |||
thu 23. 12. | - | - | thu 23. 12. | |||
fri 24. 12. | 754.045 | 754.076 | fri 24. 12. | |||
sat 25. 12. | 754.076 754.076 + 754.045 pk 754.076 [6] | 754.045 754.044 [7] | 754.044 [8] | sat 25. 12. | ||
sun 26. 12. | 754.076 | 754.044 | sun 26. 12. | |||
mon 27. 12. | - | - | mon 27. 12. | |||
tue 28. 12. | - | - | 754.076 + 754.031 pk [9] | tue 28. 12. | ||
wed 29. 12. | - | - | wed 29. 12. | |||
thu 30. 12. | - | - | thu 30. 12. | |||
fri 31. 12. | - | - | fri 31. 12. | |||
plan for 10. 12.: | 9055/9060 /9065/9068 | 9057/9066 | - | - | - | day |
1. day | 1. day | 1. day | 2. day | 3. day | ||
TS 722 (754) | TS 724 (749) | mimořádný oběh 754 a 749 |
[1] | train 9055: 3x Bdmtee |
[2] | train 9057: 3x Bdmtee |
[3] | train 9057: 754.049, pozn: 3x Bdmtee train 9066: 754.044 př + 754.049, pozn: 3x Bdmtee |
[4] | Lv (Praha-Eden - Čerčany) na pomoc neschopné 754 049 |
[5] | S WRmz 211-7 (reko pro ZSSK) na váhu ze Zličína na ONJ a z5 |
[6] | train 9055: 754.076 train 9060: 754.076 + 754.045 pk, pozn: 754 076 + 4*Bdmteeo + 754 045 (2*Bdmteeo + 754 045 z Jílového do Vršovic) train 9065: 754.076 |
[7] | train 9057: 754.045, pozn: Odřeknut v úseku Jílové u Prahy - Čerčany, porucha lokomotivy train 9066: 754.044 |
[8] | Sv 11761 Vršovice → Čerčany, na 9060 |
[9] | Lv 754 076 Praha - Tábor, zpět s 754 031 |