plan for 10. 12.: | TS 722 (754) | TS 724 (749) | TS 723 (754) | TS 725 (749) | TS 732 (714) | TS 832 (854) | mimořádný oběh 754 a 749 | day | 1. day | 1. day | 1. day | 2. day | 1. day | 1. day | 1. day | 1. day | 2. day | 3. day | 4. day | 5. day |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
9055/9060 /9065/9068 | 9057/9066 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ||
wed 1. 6. | - | - | - | - | - | - | - | 754.031 [1] | wed 1. 6. | ||||
thu 2. 6. | - | - | - | - | - | - | - | 754.031 [2] | thu 2. 6. | ||||
fri 3. 6. | - | - | - | - | - | - | - | 754.076 [3] | fri 3. 6. | ||||
sat 4. 6. | 754.045 | 749.264 | 754.076 [4] | 754.049 [5] | 749.121 | 714.217 | 854.004 | 754.049 [6] | 754.076 [7] | sat 4. 6. | |||
sun 5. 6. | 754.045 | 749.264 | 754.076 | 754.049 | 749.121 | 714.217 854.008 [8] | 854.004 | sun 5. 6. | |||||
mon 6. 6. | - | - | - | - | - | - | - | mon 6. 6. | |||||
tue 7. 6. | - | - | - | - | - | - | - | tue 7. 6. | |||||
wed 8. 6. | - | - | - | - | - | - | - | 754.040 [9] | wed 8. 6. | ||||
thu 9. 6. | - | - | - | - | - | - | - | thu 9. 6. | |||||
fri 10. 6. | - | - | - | - | - | - | - | 754.045 + 754.031 pk [10] | fri 10. 6. | ||||
sat 11. 6. | 754.045 | 749.264 | 754.076 | 754.049 | 749.121 | 714.217 | 854.008 | sat 11. 6. | |||||
sun 12. 6. | 754.045 | 749.264 | 754.049 | 754.076 | 749.121 | 714.217 | 854.008 | sun 12. 6. | |||||
mon 13. 6. | - | - | - | - | - | - | - | mon 13. 6. | |||||
tue 14. 6. | - | - | - | - | - | - | - | tue 14. 6. | |||||
wed 15. 6. | - | - | - | - | - | - | - | wed 15. 6. | |||||
thu 16. 6. | - | - | - | - | - | - | - | thu 16. 6. | |||||
fri 17. 6. | - | - | - | - | - | - | - | fri 17. 6. | |||||
sat 18. 6. | 754.045 | 754.031 [11] | 754.049 [12] | 754.076 [13] | 749.264 | 714.217 | 854.031 | 750.706 př + 754.031 [14] | 750.706 př + 754.049 [15] | 754.076 [16] | sat 18. 6. | ||
sun 19. 6. | 754.045 | 750.706 | 754.031 | 754.076 | 749.264 | 714.217 | 854.031 | sun 19. 6. | |||||
mon 20. 6. | - | - | - | - | - | - | - | mon 20. 6. | |||||
tue 21. 6. | - | - | - | - | - | - | - | 754.076 př + 714.012 + 810.007 pk [17] | tue 21. 6. | ||||
wed 22. 6. | - | - | - | - | - | - | - | wed 22. 6. | |||||
thu 23. 6. | - | - | - | - | - | - | - | 754.049 [18] | thu 23. 6. | ||||
fri 24. 6. | - | - | - | - | - | - | - | fri 24. 6. | |||||
sat 25. 6. | 814.209 + 814.210 814.106 + 814.022 pk [19] | 814.106 + 814.022 pk [20] | 814.211 + 814.212 [21] | 754.076 | 754.044 [22] | 714.217 | 854.031 | 754.044 [23] | sat 25. 6. | ||||
sun 26. 6. | 754.045 | 754.031 | 754.049 př + 841.003 + 841.009 pk 754.049 [24] | 754.076 + 814.107 pk 754.076 [25] | 749.264 | 714.217 | 854.031 | 754.044 [26] | sun 26. 6. | ||||
mon 27. 6. | - | - | - | - | - | - | - | mon 27. 6. | |||||
tue 28. 6. | - | - | - | - | - | - | - | tue 28. 6. | |||||
wed 29. 6. | - | - | - | - | - | - | - | 754.031 [27] | wed 29. 6. | ||||
thu 30. 6. | - | - | - | - | - | - | - | 754.031 [28] | 749.264 [29] | 754.049 [30] | 754.045 [31] | thu 30. 6. | |
plan for 10. 12.: | 9055/9060 /9065/9068 | 9057/9066 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | day |
1. day | 1. day | 1. day | 2. day | 1. day | 1. day | 1. day | 1. day | 2. day | 3. day | 4. day | 5. day | ||
TS 722 (754) | TS 724 (749) | TS 723 (754) | TS 725 (749) | TS 732 (714) | TS 832 (854) | mimořádný oběh 754 a 749 |
[1] | Služ 53474 (České Velenice - Horní Dvořiště), Služ 53518 (Horní Dvořiště - Vyšší Brod klášter) |
[2] | Měřící vlaky, Vyšší Brod klášter - Lipno nad Vltavou - Písek - Zliv - Plzeň-Koterov - ONJ |
[3] | Odtah Sp 1506 Sázava z Čerčan do Prahy |
[4] | train 9061: 754.076 |
[5] | train 9211: 754.049 |
[6] | Os 9211 už z Prahy bez Elok. |
[7] | Lv z Čerčan do Prahy |
[8] | train 9784: 714.217, pozn: z důvodu technické závady na lokomotivě vlak ukončen v Praze-Stodůlkách train 9785: -, pozn: v úseku Slaný - Praha Stodůlky vlak odřeknut, z Prahy Stodůlek na hlavní nádraží 714.217 a 854.008 trains 9786, 9787: 854.008 |
[9] | NPP Praha - Nymburk |
[10] | Vlak R 11757 Kladno - Praha-Braník |
[11] | trains 9057, 9066: 754.031 |
[12] | train 9067: Porucha v Týnci nad Sázavou. Týnec-Čerčany vlak odřeknut |
[13] | train 9211: 754.076 |
[14] | Lv 52129 (Praha-Vršovice - Čerčany) |
[15] | Lv 52142 (Čerčany - Praha-Vršovice, odtah neschopné 754 049) |
[16] | Lv 52000/Sv 9067 (Čerčany - Týnec nad Sázavou a zpět), 754 076 pro odtah neschopné 754 049 se soupravou z Týnce |
[17] | Sv 53882 (Čerčany - Praha - Nymburk), 754 076 + 714 012 pouze do Prahy-Vršovic |
[18] | Zkušební jízda P. Vršovice - P. Uhříněves a zpět |
[19] | train 9055: 814.209 + 814.210, pozn: Praha hl.n. - Praha-Zbraslav, 814 211 + 212 Davle - Čerčany train 9065: 814.106 + 814.022 pk, pozn: Praha hl.n. - Praha-Zbraslav, 814.247 + 216 Davle - Čerčany |
[20] | train 9057: Praha hl.n. - Praha-Zbraslav, 814.247+216 Davle - Čerčany |
[21] | train 9061: -, pozn: Vlak nejede train 9064: 814.211 + 814.212, pozn: Čerčany - Davle, 814.022 + 106 Vrané - Praha |
[22] | trains 1596, 1597: 754.044 |
[23] | Lv 97300 (Praha hl.n. - Děčín hl.n.) |
[24] | train 9215: 754.049 př + 841.003 + 841.009 pk, pozn: V důsledku MU převoz 841 003,009 ze Zruče nad Sázavou zpět do Ledče nad Sázavou z 9212. Řazené úplně na konci Os 9215 train 9216: 754.049 |
[25] | train 9211: 754.076 + 814.107 pk, pozn: V důsledku MU spojené vlaky Os 9281 a 9209. train 1598: 754.076 |
[26] | Ex 10001 (Děčín hl.n. - Česká Lípa - Liberec - Železný Brod - Jaroměř - Hradec Králové - Týniště nad Orlicí - Choceň - Česká Třebová - Olomouc hl.n., pouze v úseku Děčín - HK) |
[27] | IC 558 |
[28] | IC 512 |
[29] | Nehodový vlak Praha-Beroun-Karlštejn |
[30] | Vlak IC 560 z Prahy +50 a odklon přes Rudnou u Prahy |
[31] | NPP Praha hl.n. - Zadní Třebaň |