Umlauf am 9. 12.: | velká patra TS 722 (754) | malá patra TS 724 (749) | mimořádné výkony | Datum | 1. Tag | 1. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag |
---|---|---|---|---|---|---|
- | - | 1 | 2 | 3 | ||
Mi 1. 2. | - | - | Mi 1. 2. | |||
Do 2. 2. | - | - | Do 2. 2. | |||
Fr 3. 2. | - | - | Fr 3. 2. | |||
Sa 4. 2. | 754.045 | 754.049 | Sa 4. 2. | |||
So 5. 2. | 754.045 | 754.049 | So 5. 2. | |||
Mo 6. 2. | - | - | Mo 6. 2. | |||
Di 7. 2. | - | - | Di 7. 2. | |||
Mi 8. 2. | - | - | Mi 8. 2. | |||
Do 9. 2. | - | - | 742.086 [1] | Do 9. 2. | ||
Fr 10. 2. | - | - | Fr 10. 2. | |||
Sa 11. 2. | 754.045 | 754.049 | 162.066 + 749.264 Sl [2] | Sa 11. 2. | ||
So 12. 2. | 754.049 | 754.040 | So 12. 2. | |||
Mo 13. 2. | - | - | Mo 13. 2. | |||
Di 14. 2. | - | - | Di 14. 2. | |||
Mi 15. 2. | - | - | Mi 15. 2. | |||
Do 16. 2. | - | - | Do 16. 2. | |||
Fr 17. 2. | - | - | Fr 17. 2. | |||
Sa 18. 2. | 754.045 | 754.040 | Sa 18. 2. | |||
So 19. 2. | 754.045 | 754.040 | So 19. 2. | |||
Mo 20. 2. | - | - | Mo 20. 2. | |||
Di 21. 2. | - | - | Di 21. 2. | |||
Mi 22. 2. | - | - | Mi 22. 2. | |||
Do 23. 2. | - | - | 749.264 [3] | Do 23. 2. | ||
Fr 24. 2. | - | - | Fr 24. 2. | |||
Sa 25. 2. | 754.045 | 754.040 | Sa 25. 2. | |||
So 26. 2. | 754.045 | 749.264 [4] | 749.264 [5] | So 26. 2. | ||
Mo 27. 2. | - | - | 754.040 [6] | Mo 27. 2. | ||
Di 28. 2. | - | - | Di 28. 2. | |||
Umlauf am 9. 12.: | - | - | 1 | 2 | 3 | Datum |
1. Tag | 1. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | ||
velká patra TS 722 (754) | malá patra TS 724 (749) | mimořádné výkony |
[1] | pk 9514, poté Sv 98059 do P-Libně a v P-Čakovicích dobere neschopnou soupravu od 9533 |
[2] | Lv 52079 (Praha-Vršovice - Česká Třebová), na dílny |
[3] | Sv 55466 ČT - Nymburk - Praha-Vršovice - ONJ |
[4] | Zug 9057: -, pozn: Nejede, porucha vozu v obvodu depa Zug 9066: 749.264, pozn: 1 patro |
[5] | jako Sv do Čerčan, 1 patro |
[6] | Zvl.R 98112 Praha Vršovice-Obrnice, Zvl. R 98115 Obrnice-Bílina |