obeh pre 3. 11.: | velká patra TS 723 (754) | malá patra TS 725 (749) | 9061 a horní TS 724 (754) | Brdy TS 726 (749) | Cyklohráček TS 732 (714) | Český ráj TS 832 (854) | mimořádné výkony | dátum | 1. deň | 1. deň | 1. deň | 2. deň | 1. deň | 1. deň | 1. deň | 1. deň | 2. deň | 3. deň |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | - | - | 1 | 2 | 3 | ||
po 1. 4. | 754.049 | 754.061 | 754.045 754.045 + 754.008 pk [1] | 754.008 [2] | 754.031 | 714.217 | 854.008 + 352 [3] | po 1. 4. | |||
ut 2. 4. | - | - | - | - | - | - | - | ut 2. 4. | |||
st 3. 4. | - | - | - | - | - | - | - | 750.707 [4] | st 3. 4. | ||
št 4. 4. | - | - | - | - | - | - | - | št 4. 4. | |||
pi 5. 4. | - | - | - | - | - | - | - | pi 5. 4. | |||
so 6. 4. | 754.049 | 754.008 | 754.045 | - | 754.031 | 714.217 | 854.001 pr + 854.035 + 209 854.001 + 209 + 854.035 pk [5] | so 6. 4. | |||
ne 7. 4. | 754.049 | 754.008 | 754.045 | - | 754.031 | 714.217 | 854.001 + 209 [6] | ne 7. 4. | |||
po 8. 4. | - | - | - | - | - | - | - | po 8. 4. | |||
ut 9. 4. | - | - | - | - | - | - | - | ut 9. 4. | |||
st 10. 4. | - | - | - | - | - | - | - | st 10. 4. | |||
št 11. 4. | - | - | - | - | - | - | - | št 11. 4. | |||
pi 12. 4. | - | - | - | - | - | - | - | pi 12. 4. | |||
so 13. 4. | 754.008 | 754.061 | 754.031 | - | 754.049 | 714.217 | 854.001 + 362 | so 13. 4. | |||
ne 14. 4. | 754.008 | 754.045 | 754.031 | - | 754.049 | 714.217 | 854.001 + 362 [7] | ne 14. 4. | |||
po 15. 4. | - | - | - | - | - | - | - | 754.031 [8] | po 15. 4. | ||
ut 16. 4. | - | - | - | - | - | - | - | 754.045 [9] | 754.031 [10] | ut 16. 4. | |
st 17. 4. | - | - | - | - | - | - | - | 754.031 [11] | st 17. 4. | ||
št 18. 4. | - | - | - | - | - | - | - | 754.031 [12] | št 18. 4. | ||
pi 19. 4. | - | - | - | - | - | - | - | pi 19. 4. | |||
so 20. 4. | 754.008 | 754.049 | 754.045 | - | 754.031 | 714.217 743.207 [13] | 854.001 + 324 [14] | so 20. 4. | |||
ne 21. 4. | 754.008 | 754.040 | 754.045 | - | 754.061 | 743.207 | 854.001 + 324 [15] | ne 21. 4. | |||
po 22. 4. | - | - | - | - | - | - | - | po 22. 4. | |||
ut 23. 4. | - | - | - | - | - | - | - | ut 23. 4. | |||
st 24. 4. | - | - | - | - | - | - | - | st 24. 4. | |||
št 25. 4. | - | - | - | - | - | - | - | št 25. 4. | |||
pi 26. 4. | - | - | - | - | - | - | - | pi 26. 4. | |||
so 27. 4. | 754.045 | 754.040 | 754.008 754.031 + 754.008 pk 754.031 [16] | - | 754.049 | 714.217 | 854.021 + 208 | so 27. 4. | |||
ne 28. 4. | 754.045 | 754.040 | 754.031 | - | 754.049 | 714.217 | 854.021 + 208 [17] | ne 28. 4. | |||
po 29. 4. | - | - | - | - | - | - | - | po 29. 4. | |||
ut 30. 4. | - | - | - | - | - | - | - | ut 30. 4. | |||
obeh pre 3. 11.: | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 2 | 3 | dátum |
1. deň | 1. deň | 1. deň | 2. deň | 1. deň | 1. deň | 1. deň | 1. deň | 2. deň | 3. deň | ||
velká patra TS 723 (754) | malá patra TS 725 (749) | 9061 a horní TS 724 (754) | Brdy TS 726 (749) | Cyklohráček TS 732 (714) | Český ráj TS 832 (854) | mimořádné výkony |
[1] | vlak 9217: 754.045 vlak 1598: 754.045 + 754.008 pk |
[2] | vlak 9213: 754.008 |
[3] | vlak 1531: 854.008 + 21-29 352 |
[4] | Lv Česká Třebová - Opatov a zpět (zkušební jízda) |
[5] | vlak 1531: 854.001 pr + 854.035 + 20-29 209, pozn: Porucha 854.035 vozu v Sadské, dále s 854.001 (od Lv 54075) vlak 1532: 854.001 + 20-29 209 + 854.035 pk |
[6] | vlaky 1531, 1532: 854.001 + 20-29 209 |
[7] | vlaky 1531, 1532: 854.001 + 21-29 362 |
[8] | Služ 52855 (Praha-Vršovice - České Velenice) |
[9] | 98073/98075 do Čerčan pro 471.029 po MU |
[10] | Služ 52920, 52921, 52924, 52929 (České Velenice - ČB - Lipno nad Vltavou - ČB) |
[11] | Služ 52934, 52939, 52946 (České Budějovice - Klatovy - Písek - Tábor) |
[12] | 52952, 52955, 71143 (Tábor - Bechyně - Tábor - Praha jih) |
[13] | vlaky 9784, 9785: 714.217 vlaky 9786, 9787: 743.207 |
[14] | vlak 1531: NAD Kopidlno - Jičín, Jičín - Turnov 814.163 vlak 1532: NAD Jičín - Kopidlno, Turnov - Jičín 814.163 |
[15] | vlak 1531: NAD Kopidlno - Jičín, Jičín - Turnov 814.163 vlak 1532: NAD Jičín - Kopidlno, Turnov - Jičín 814.163 |
[16] | vlak 9061: 754.008 vlak 9064: 754.031 + 754.008 pk vlak 9067: 754.031 |
[17] | vlaky 1531, 1532: 854.021 + 20-29 208 |