oběh pro 11. 12.: | TS 1 (386 a 193D) | TS 1a (386 a 193D) | TS 1b (386 a 193D) | TS 2 (193D) | TS 2a (386 a 193D) | datum | 1. den | 2. den | 1. den | 1. den | 2. den | 1. den | 2. den | 1. den |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1041/1048/1049 | 1042/1043/1050 | - | - | - | - | - | 1033/1034 | ||
so 1. 5. | 386.203 | 193.206 | 386.201 193.485 [1] | - | - | 386.202 | 193.205 | 193.214 | so 1. 5. |
ne 2. 5. | 193.206 | 386.203 | 193.485 | - | - | 193.205 | 386.202 | 193.214 | ne 2. 5. |
po 3. 5. | 386.203 | 193.206 | 193.485 | - | - | 386.202 | 193.205 | 193.214 | po 3. 5. |
út 4. 5. | 193.206 193.485 př + 386.201 [2] | 386.203 | 193.485 [3] | - | - | 193.205 386.202 [4] | 386.202 193.205 [5] | 193.214 | út 4. 5. |
st 5. 5. | 386.203 | 386.201 | 193.206 | - | - | 193.205 | 386.202 193.222 [6] | 193.214 | st 5. 5. |
čt 6. 5. | 386.201 | 386.203 | 193.206 386.202 [7] | - | - | 193.222 | 193.205 | 193.214 | čt 6. 5. |
pá 7. 5. | 193.206 193.222 [8] | 386.201 | 386.202 386.203 [9] | - | - | 193.205 | 193.222 [10] | 193.214 | pá 7. 5. |
so 8. 5. | 383.401 | 193.222 386.201 [11] | 386.203 | - | - | 193.206 | 193.205 | 193.214 | so 8. 5. |
ne 9. 5. | 386.201 | 383.401 | 386.203 | - | - | 193.205 | 193.206 | 193.214 | ne 9. 5. |
po 10. 5. | 383.065 | 386.201 | 386.203 193.214 [12] | - | - | 193.206 | 193.205 | 383.401 | po 10. 5. |
út 11. 5. | 386.201 | 383.065 | 193.214 | - | - | 193.205 | 193.206 | 386.202 | út 11. 5. |
st 12. 5. | 383.065 | 386.201 | 193.214 | - | - | 193.206 | 193.205 | 386.202 | st 12. 5. |
čt 13. 5. | 386.201 | 383.065 | 193.214 | - | - | 193.205 | 193.206 | 386.203 | čt 13. 5. |
pá 14. 5. | 383.065 388.208 [13] | 386.201 | 193.214 | - | - | 193.206 | 193.205 | 386.203 | pá 14. 5. |
so 15. 5. | 386.201 193.214 [14] | 388.208 383.065 [15] | 193.214 386.202 [16] | - | - | 193.205 | 193.206 | 386.203 | so 15. 5. |
ne 16. 5. | 386.203 | 193.214 | 386.202 | - | - | 193.206 | 193.205 | 386.201 | ne 16. 5. |
po 17. 5. | 193.214 | 386.203 | 386.202 | - | - | 193.205 | 193.206 | 386.201 | po 17. 5. |
út 18. 5. | 386.203 | 193.214 | 386.202 | - | - | 193.206 | 193.205 | 386.201 | út 18. 5. |
st 19. 5. | 193.214 388.207 [17] | 386.203 | 386.202 | - | - | 193.205 | 193.206 | 386.201 | st 19. 5. |
čt 20. 5. | 386.203 | 388.207 193.214 [18] | 386.202 | - | - | 193.206 | 193.205 | 386.201 | čt 20. 5. |
pá 21. 5. | 193.214 | 386.203 | 386.202 | - | - | 193.205 | 193.206 | 386.201 | pá 21. 5. |
so 22. 5. | 386.203 | 193.207 | 386.202 | - | - | 193.206 | 193.205 | 386.201 | so 22. 5. |
ne 23. 5. | 383.065 | 386.203 | 386.202 | - | - | 193.205 | 193.206 | 386.201 | ne 23. 5. |
po 24. 5. | 386.203 | 383.065 | 386.202 | - | - | 193.206 193.207 [19] | 193.205 | 386.201 | po 24. 5. |
út 25. 5. | 193.206 | 386.203 | 386.202 | - | - | 193.205 | 193.207 | 386.201 | út 25. 5. |
st 26. 5. | 386.203 | 193.206 | 386.202 | - | - | 193.207 193.214 [20] | 193.205 | 386.201 | st 26. 5. |
čt 27. 5. | 386.204 | 386.203 | 386.202 | - | - | 193.205 | 193.214 | 386.201 | čt 27. 5. |
pá 28. 5. | 386.203 | 386.204 | 386.202 | 193.206 | - | 193.214 | 193.205 | 386.201 | pá 28. 5. |
so 29. 5. | 386.204 | 386.203 | 386.202 | - | - | 193.205 | 193.214 | 386.201 | so 29. 5. |
ne 30. 5. | 386.203 | 386.204 | 386.202 | 193.206 [21] | 193.206 [22] | 193.214 | 193.205 | 386.201 | ne 30. 5. |
po 31. 5. | 386.204 | 386.203 | 386.202 | - | - | 193.205 | 193.214 | 386.201 | po 31. 5. |
oběh pro 11. 12.: | 1041/1048/1049 | 1042/1043/1050 | - | - | - | - | - | 1033/1034 | datum |
1. den | 2. den | 1. den | 1. den | 2. den | 1. den | 2. den | 1. den | ||
TS 1 (386 a 193D) | TS 1a (386 a 193D) | TS 1b (386 a 193D) | TS 2 (193D) | TS 2a (386 a 193D) |
[1] | vlak 1046: 386.201 vlak 1045: 193.485 |
[2] | vlaky 1041, 1048: 193.206, pozn: Z Leštiny u Světlé 193 485 vlak 1049: 193.485 př + 386.201, pozn: 193 485 se vyvěsí v Kolíně |
[3] | vlak 1045: Z Leštiny u Světlé 193 206 |
[4] | vlaky 1031, 1032: 193.205, pozn: Ze Světlé nad Sázavou 386 202 vlak 1037: 386.202 |
[5] | vlaky 1030, 1035: 386.202, pozn: Ze Světlé nad Sázavou 193 205 vlak 1036: 193.205 |
[6] | vlak 1030: 386.202 vlaky 1035, 1036: 193.222 |
[7] | vlak 1046: 193.206 vlak 1045: 386.202 |
[8] | vlaky 1041, 1048: 193.206 vlak 1049: 193.222 |
[9] | vlak 1046: 386.202 vlak 1045: 386.203 |
[10] | vlaky 1030, 1035, 1036: 193.222 |
[11] | vlak 1042: 193.222 vlaky 1043, 1050: 386.201 |
[12] | vlak 1046: 386.203 vlak 1045: 193.214 |
[13] | vlaky 1041, 1048: 383.065 vlak 1049: 388.208 |
[14] | vlaky 1041, 1048: 386.201 vlak 1049: 193.214 |
[15] | vlak 1042: 388.208 vlaky 1043, 1050: 383.065, pozn: Zpoždění +550 min; Špatný stav trolejového vedení za Havl. Brodem a po průjezdu vlaku dráty strhnul |
[16] | vlak 1046: 193.214 vlak 1045: 386.202 |
[17] | vlaky 1041, 1048: 193.214 vlak 1049: 388.207 |
[18] | vlak 1042: 388.207 vlaky 1043, 1050: 193.214 |
[19] | vlaky 1031, 1032: 193.206 vlak 1037: 193.207 |
[20] | vlaky 1031, 1032: 193.207 vlak 1037: 193.214 |
[21] | vlak 1047: 193.206 |
[22] | vlak 1046: 193.206 |