obieg dla 10. 12.: | TS 1 (386) | TS 1a (386) | TS 2 (193D) | TS 2b (193D) | TS 2a (386, 193D) | data | 1. dzień | 2. dzień | 1. dzień | 1. dzień | 2. dzień | 1. dzień | 1. dzień |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1041/1048/1049 | 1042/1043/1050 | 1046/1045 | 1030/1035 | 1032/1037 | 1031/1036 | 1033/1034 | ||
so 1. 10. | 388.208 | 388.205 | 388.202 [1] | 193.214 | 386.201 | 386.204 | 193.205 | so 1. 10. |
ni 2. 10. | 388.205 | 388.215 | 388.211 | 386.201 386.202 [2] | 193.214 | 193.205 | 386.204 | ni 2. 10. |
po 3. 10. | 388.215 | 388.205 | 388.211 | 193.214 [3] | 386.202 | 193.205 | 386.204 [4] | po 3. 10. |
wt 4. 10. | 388.205 | 388.215 | 388.211 | 386.202 | 193.214 [5] | 386.201 | 193.205 | wt 4. 10. |
śr 5. 10. | 388.203 | 388.205 | 388.211 | 193.214 | 386.202 | 193.205 | 386.201 | śr 5. 10. |
cz 6. 10. | 388.205 | 388.203 | 388.211 [6] | 386.202 | 193.214 | 386.201 | 193.205 | cz 6. 10. |
pi 7. 10. | 388.203 | 388.205 | 388.211 | 193.214 | 386.202 | 193.205 | 386.201 | pi 7. 10. |
so 8. 10. | 388.205 | 388.203 | 388.211 | 386.202 [7] | 193.214 | 386.201 | 193.205 | so 8. 10. |
ni 9. 10. | 388.203 | 388.205 | 388.211 | 193.214 | 386.202 | 193.205 | 386.201 | ni 9. 10. |
po 10. 10. | 388.205 | 388.203 | 388.211 | 386.202 | 193.214 | 193.205 | 386.201 | po 10. 10. |
wt 11. 10. | 388.203 | 388.205 | 388.211 | 193.214 | 386.202 | 386.201 | 386.204 | wt 11. 10. |
śr 12. 10. | 388.205 | 388.203 | 388.211 | 386.204 [8] | 193.214 | 386.202 [9] | 386.201 | śr 12. 10. |
cz 13. 10. | 388.203 | 388.205 | 388.211 | 193.214 | 386.201 | 193.205 | 386.202 | cz 13. 10. |
pi 14. 10. | 388.205 | 388.203 | 388.211 | 386.201 | 193.214 | 386.202 | 193.205 | pi 14. 10. |
so 15. 10. | 388.203 | 388.205 | 388.211 | 193.214 | 386.201 | 193.205 | 386.202 | so 15. 10. |
ni 16. 10. | 388.213 [10] | 388.203 | 388.211 | 386.201 | 193.214 386.203 [11] | 386.202 | 193.205 | ni 16. 10. |
po 17. 10. | 388.209 | 388.213 | 388.211 | 386.203 | 386.201 | 386.202 | 193.205 | po 17. 10. |
wt 18. 10. | 388.204 | 388.209 | 388.211 | 386.201 | 386.203 | 193.205 | 386.202 | wt 18. 10. |
śr 19. 10. | 388.209 | 388.212 | 388.211 | 386.203 | 386.201 | 386.202 | 193.205 | śr 19. 10. |
cz 20. 10. | 388.212 | 388.209 | 388.211 | 386.201 | 386.203 | 193.205 | 386.202 | cz 20. 10. |
pi 21. 10. | 388.209 | 388.212 | 388.211 | 386.203 | 386.201 | 386.202 | 193.205 | pi 21. 10. |
so 22. 10. | 388.212 | 388.209 | 388.211 388.206 [12] | 386.201 | 386.203 | 193.205 | 386.202 | so 22. 10. |
ni 23. 10. | 388.209 193.214 [13] | 388.212 | 388.206 | 386.203 | 386.201 | 386.202 | 193.205 | ni 23. 10. |
po 24. 10. | 388.212 | 193.269 | 388.206 | 386.201 | 386.203 | 386.202 | 193.214 | po 24. 10. |
wt 25. 10. | 388.211 | 388.212 | 388.206 | 386.203 | 386.201 | 193.214 | 386.202 | wt 25. 10. |
śr 26. 10. | 388.212 | 388.211 | 388.206 | 386.201 | 386.203 | 386.202 | 193.214 | śr 26. 10. |
cz 27. 10. | 388.211 | 388.212 | 388.206 386.203 [14] | 386.203 386.204 [15] | 386.201 | 193.214 | 386.202 | cz 27. 10. |
pi 28. 10. | 388.212 | 388.211 | 386.203 | 386.201 | 386.204 | 386.202 | 193.214 | pi 28. 10. |
so 29. 10. | 388.211 | 388.212 | 386.203 | 386.204 386.202 [16] | 386.201 | 193.205 | 193.214 | so 29. 10. |
ni 30. 10. | 388.212 | 388.211 | 386.203 | 386.201 | 386.202 | 193.214 | 193.205 | ni 30. 10. |
po 31. 10. | 388.211 | 388.212 | 386.203 | 386.202 | 386.201 | 193.214 | 193.205 | po 31. 10. |
obieg dla 10. 12.: | 1041/1048/1049 | 1042/1043/1050 | 1046/1045 | 1030/1035 | 1032/1037 | 1031/1036 | 1033/1034 | data |
1. dzień | 2. dzień | 1. dzień | 1. dzień | 2. dzień | 1. dzień | 1. dzień | ||
TS 1 (386) | TS 1a (386) | TS 2 (193D) | TS 2b (193D) | TS 2a (386, 193D) |
[1] | pociąg 1046: 388.202 |
[2] | pociąg 1030: 386.201 pociąg 1035: 386.202 |
[3] | pociąg 1030: ve Vlkanči přepřah s 1033-dále 386.204 |
[4] | pociąg 1033: ve Vlkanči přepřah s 1030-dále 193.214 |
[5] | pociąg 1032: Z důvodu vysokého zpoždění (+77 minut) ukončil jízdu ve stanici Kolín pociąg 1037: Z eliminace zpoždění tento vlak začínal v Kolíně. |
[6] | pociąg 1046: 388.211 |
[7] | pociąg 1035: Porucha lokomotivy |
[8] | pociąg 1030: v Řikoníně přepřah - 386.202 |
[9] | pociąg 1031: v Řikoníně přepřah - 386.204 |
[10] | pociąg 1041: 388.213 |
[11] | pociąg 1032: 193.214 pociąg 1037: 386.203 |
[12] | pociąg 1046: 388.211 pociąg 1045: 388.206 |
[13] | pociąg 1041: 388.209 pociąg 1049: 193.214 |
[14] | pociąg 1046: 388.206 pociąg 1045: 386.203 |
[15] | pociąg 1030: 386.203 pociąg 1035: 386.204 |
[16] | pociąg 1030: 386.204 pociąg 1035: 386.202 |