obeh pre 21. 11.: | Bratislava | Vídeň, Budapešť | dátum | 1. deň | 2. deň | 3. deň | 4. deň | 1. deň | 2. deň | 3. deň | 4. deň | 5. deň |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1041/1048/1049 | 1042/1043/1050 | 1046/1047 | 1044/1045 | 1031/1036 | 1030/1035 | 1032/1037/1136 | 1135/1065/1066 /1034/1051 | 1040/1033 /1067/1068 | ||
pi 1. 11. | 388.211 | 388.208 | 388.206 [1] | 388.206 [2] | 193.508 | 193.433 | 386.201 | 386.202 | pi 1. 11. | |
so 2. 11. | 388.208 | 388.211 | 388.201 | 193.508 | 193.442 | 193.433 | 386.201 | 193.222 | so 2. 11. | |
ne 3. 11. | 388.211 | 388.218 | 388.206 | 388.212 | 193.508 193.508 + 386.202 pk [3] | 193.222 | 193.442 | 193.433 | 386.201 | ne 3. 11. |
po 4. 11. | 386.202 | 388.210 | 388.212 | 388.206 [4] | 193.508 | 386.201 | 193.222 | 193.442 | 193.433 | po 4. 11. |
ut 5. 11. | 388.204 [5] | 388.214 | 388.206 | 388.212 | 193.508 | 193.433 | 386.201 | 193.222 | 193.442 | ut 5. 11. |
st 6. 11. | 388.215 | 388.210 | 388.212 | 388.206 | 193.508 | 193.442 | 193.433 | 386.201 | 193.222 | st 6. 11. |
št 7. 11. | 388.210 | 386.201 | 388.206 | 388.212 | 193.508 | 193.222 | 193.442 | 193.433 | 386.202 | št 7. 11. |
pi 8. 11. | 388.204 | 388.210 388.216 [6] | 388.212 | 388.206 | 193.508 | 386.202 | 193.222 | 193.442 | 193.433 | pi 8. 11. |
so 9. 11. | 388.216 | 388.204 | 388.206 | 388.212 | 193.508 | 193.433 | 386.202 | 193.222 | 193.442 | so 9. 11. |
ne 10. 11. | 388.214 | 388.216 | 388.212 | 388.206 | 193.508 | 386.202 | 193.433 | 193.442 | 388.215 193.222 [7] | ne 10. 11. |
po 11. 11. | 388.216 | 388.214 | 388.206 | 388.212 | 193.508 | 193.433 | 388.213 386.201 [8] | 193.222 | 386.201 386.202 [9] | po 11. 11. |
ut 12. 11. | 388.214 388.208 [10] | 388.216 | 388.212 386.203 [11] | 388.206 | 193.508 | 386.202 | 193.433 | 386.201 | 193.442 | ut 12. 11. |
st 13. 11. | 388.216 | 388.208 | 388.212 | 386.203 | 193.508 | 193.442 | 386.202 | 193.433 | 386.201 | st 13. 11. |
št 14. 11. | 193.222 | 388.216 388.215 [12] | 386.203 388.208 [13] | 388.212 | 193.508 | 386.201 | 193.442 | 386.202 | 193.433 | št 14. 11. |
pi 15. 11. | 388.215 388.204 [14] | 193.222 | 388.212 | 388.208 | 193.508 | 193.433 | 386.201 | 193.442 386.203 + 193.442 pk [15] | 386.202 | pi 15. 11. |
so 16. 11. | 388.216 | 388.204 388.215 [16] | 388.208 | 388.212 | 193.222 | 386.202 | 193.433 193.508 [17] | 386.201 | 193.442 | so 16. 11. |
ne 17. 11. | 388.215 | 388.213 388.210 [18] | 388.212 | 388.208 | 193.222 | 193.442 | 386.202 | 193.433 + 386.203 pk [19] | 386.201 | ne 17. 11. |
po 18. 11. | 193.433 | 388.215 | 388.208 | 388.212 | 193.222 | 386.201 | 193.442 | 386.202 | 386.203 | po 18. 11. |
ut 19. 11. | 388.215 | 388.214 | 388.210 | 388.208 | 193.222 | 386.203 | 386.201 | 193.442 | 386.202 | ut 19. 11. |
st 20. 11. | 388.214 | 388.215 | 388.208 388.203 [20] | 388.210 | 193.222 | 386.202 193.433 [21] | 386.203 [22] | 386.201 | 193.442 | st 20. 11. |
št 21. 11. | 388.215 | 388.214 | 388.210 | 388.203 | 193.222 | 386.203 | 193.433 | 193.442 | 386.201 | št 21. 11. |
pi 22. 11. | 388.214 ! | 388.215 ! | 388.203 ! | 388.210 ! | 193.222 ! | 386.201 ! | 386.203 ! | 193.433 ! | 193.442 ! | pi 22. 11. |
so 23. 11. | so 23. 11. | |||||||||
ne 24. 11. | ne 24. 11. | |||||||||
po 25. 11. | po 25. 11. | |||||||||
ut 26. 11. | ut 26. 11. | |||||||||
st 27. 11. | st 27. 11. | |||||||||
št 28. 11. | št 28. 11. | |||||||||
pi 29. 11. | pi 29. 11. | |||||||||
so 30. 11. | so 30. 11. | |||||||||
obeh pre 21. 11.: | 1041/1048/1049 | 1042/1043/1050 | 1046/1047 | 1044/1045 | 1031/1036 | 1030/1035 | 1032/1037/1136 | 1135/1065/1066 /1034/1051 | 1040/1033 /1067/1068 | dátum |
1. deň | 2. deň | 3. deň | 4. deň | 1. deň | 2. deň | 3. deň | 4. deň | 5. deň | ||
Bratislava | Vídeň, Budapešť |
[1] | vlak 1047: 388.206 |
[2] | vlak 1044: 388.206 |
[3] | vlak 1031: 193.508 vlak 1036: 193.508 + 386.202 pk, pozn: 386.202 z Brna do Prahy |
[4] | vlak 1044: Meškanie +60 min. Mimoriadná udalosť v stanici Bratislava - Rača |
[5] | vlak 1041: 388.204 |
[6] | vlak 1042: 388.210 vlak 1043: 388.216 |
[7] | vlak 1040: 388.215 vlak 1033: 193.222 |
[8] | vlak 1032: 388.213 vlak 1037: 386.201 |
[9] | vlak 1040: 386.201 vlak 1068: 386.202 |
[10] | vlak 1041: 388.214 vlak 1049: 388.208 |
[11] | vlak 1046: 388.212 vlak 1047: 386.203 |
[12] | vlak 1042: 388.216 vlak 1043: 388.215 |
[13] | vlak 1046: 386.203, pozn: neschopnost stroje 386.203 v žst.Svitavy, odj. +139´ v čele se strojem 388.216 vlak 1047: 388.208 |
[14] | vlak 1041: 388.215 vlak 1048: 388.204 |
[15] | vlak 1034: 193.442 vlak 1051: 386.203 + 193.442 pk, pozn: 386 201, návoz do Brna, pro zkušební jízdy ETCS |
[16] | vlak 1042: 388.204 vlak 1043: 388.215 |
[17] | vlak 1032: 193.433 vlak 1037: 193.508 |
[18] | vlak 1042: 388.213 vlak 1043: 388.210 |
[19] | vlak 1034: Na konci nečinná 386 203 |
[20] | vlak 1046: 388.208 vlak 1047: 388.203 |
[21] | vlak 1030: 386.202 vlak 1035: 193.433 |
[22] | vlaky 1032, 1037: 386.203 vlak 1136: -, pozn: NAD |