datum | Bratislava | Vídeň, Budapešť | datum | ||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. den | 2. den | 3. den | 4. den | 1. den | 2. den | 3. den | 4. den | 5. den | |||||||||||||||||||
RJ 1041 | RJ 1048 | RJ 1049 | RJ 1042 | RJ 1043 | RJ 1050 | RJ 1046 | RJ 1047 | RJ 1044 | RJ 1045 | RJ 1031 | RJ 1036 | RJ 1030 | RJ 1035 | RJ 1032 | RJ 1037 | Ex 1136 | Ex 1135 | RJ 1065 | RJ 1066 | RJ 1034 | RJ 1051 | RJ 1040 | RJ 1033 | RJ 1067 | RJ 1068 | ||
čt 28. 11. | 388.206 | 386.204 | 388.210 | 386.201 | 193.442 | 193.222 | 386.203 | čt 28. 11. | |||||||||||||||||||
pá 29. 11. | 388.218 | 388.210 | 386.204 | 193.433 | 386.203 | 386.201 | 193.442 | 193.222 | pá 29. 11. | ||||||||||||||||||
so 30. 11. | 388.201 | 388.209 | 386.202 | 193.222 | 386.203 | 386.201 | 193.442 | so 30. 11. | |||||||||||||||||||
ne 1. 12. | 388.208 | 388.208 [1] | 388.220 | 388.206 | 388.206 [1] | 388.210 | 388.209 [1] | 388.209 | 388.210 [2] | 386.202 | 386.202 [3] | 193.442 | 386.204 [4] | 386.201 | 386.203 | 386.203 [5] | 386.201 | 386.201 | ne 1. 12. | ||||||||
po 2. 12. | 388.206 | 388.206 | 388.224 | 386.203 | 388.209 | 386.202 | 386.201 | 193.442 | 386.204 | 193.433 | po 2. 12. | ||||||||||||||||
út 3. 12. | 388.216 | 388.202 | 388.210 | 386.202 | 193.433 | 388.201 | 386.204 | út 3. 12. | |||||||||||||||||||
st 4. 12. | st 4. 12. | ||||||||||||||||||||||||||
čt 5. 12. | čt 5. 12. | ||||||||||||||||||||||||||
datum | RJ 1041 | RJ 1048 | RJ 1049 | RJ 1042 | RJ 1043 | RJ 1050 | RJ 1046 | RJ 1047 | RJ 1044 | RJ 1045 | RJ 1031 | RJ 1036 | RJ 1030 | RJ 1035 | RJ 1032 | RJ 1037 | Ex 1136 | Ex 1135 | RJ 1065 | RJ 1066 | RJ 1034 | RJ 1051 | RJ 1040 | RJ 1033 | RJ 1067 | RJ 1068 | datum |
1. den | 2. den | 3. den | 4. den | 1. den | 2. den | 3. den | 4. den | 5. den | |||||||||||||||||||
Bratislava | Vídeň, Budapešť |
[1] | Odklon přes Havl. Brod |
[2] | Praha - Dlouhá Třebová 388.210, Česká Třebová - Bratislava 386.203 +390 min. |
[3] | z Třebové +200' |
[4] | ze Zámrsku zpět do Kolína a poté přes Havlíčkův Brod do Brna |
[5] | Odklon přes Havl. Brod a Žďár nad Sázavou |