obeh pre 12. 12.: | TS 851 (854 + 054 + 954.2) | TS 852 (854 + 954.2) | dátum | 1. deň | 2. deň | 1. deň | 2. deň | 3. deň | 4. deň |
---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | - | ||
ne 15. 12. | 854.020 + 954.211 | 854.016 + 954.214 854.017 [1] | 854.022 + 954.213 | 854.015 + 954.206 | 814.025 854.014 + 954.204 [2] | 854.205 + 954.215 | ne 15. 12. |
po 16. 12. | 854.034 + 954.210 | 854.205 + 954.215 854.202 + 954.214 [3] | 854.022 + 954.213 | 854.015 + 954.206 | 854.014 + 954.204 | po 16. 12. | |
ut 17. 12. | 854.023 [4] | 754.040 854.020 + 954.211 [5] | 854.014 + 954.204 | 854.202 + 954.214 | 854.022 + 954.213 | 854.015 + 954.206 | ut 17. 12. |
st 18. 12. | 854.210 + 954.212 | 854.202 + 954.214 | st 18. 12. | ||||
št 19. 12. | št 19. 12. | ||||||
pi 20. 12. | 854.023 | 854.202 + 954.214 | 854.022 + 954.213 | 854.015 + 954.215 | 854.014 + 954.204 | pi 20. 12. | |
so 21. 12. | 854.020 + 954.211 | so 21. 12. | |||||
ne 22. 12. | ne 22. 12. | ||||||
po 23. 12. | 854.023 [6] | 854.022 + 954.213 854.204 + 954.210 [7] | po 23. 12. | ||||
ut 24. 12. | 854.015 + 954.212 | 854.202 + 954.214 [8] | ut 24. 12. | ||||
st 25. 12. | 854.210 + 954.215 | st 25. 12. | |||||
št 26. 12. | 854.210 + 954.215 | 854.202 + 954.214 | 854.225 + 954.204 | št 26. 12. | |||
pi 27. 12. | 854.015 + 954.212 | 854.019 + 954.214 [9] | pi 27. 12. | ||||
so 28. 12. | 854.014 + 954.213 | 854.225 + 954.204 | 854.204 + 954.210 | 854.210 + 954.215 | 854.202 + 954.214 | so 28. 12. | |
ne 29. 12. | 854.215 + 954.213 | 854.015 + 954.212 | 854.202 + 954.214 | 854.225 + 954.204 | 854.204 + 954.210 854.205 + 954.211 [10] | ne 29. 12. | |
po 30. 12. | 854.215 + 954.213 | 854.204 + 954.210 854.210 + 954.215 [11] | 854.202 + 954.214 | 854.205 + 954.211 | 854.225 + 954.204 | po 30. 12. | |
ut 31. 12. | 854.215 + 954.213 [12] | 854.202 + 954.214 | 854.205 + 954.211 | ut 31. 12. | |||
obeh pre 12. 12.: | - | - | - | - | - | - | dátum |
1. deň | 2. deň | 1. deň | 2. deň | 3. deň | 4. deň | ||
TS 851 (854 + 054 + 954.2) | TS 852 (854 + 954.2) |
[1] | vlak 1827: 854.016 + 954.214 vlak 1894: 854.017 |
[2] | vlak 1845: 814.025 vlak 1844: 854.014 + 954.204 |
[3] | vlak 5100: 854.205 + 954.215 vlaky 1817, 5107: 854.202 + 954.214 |
[4] | vlak 1889: 854.023 |
[5] | vlaky 1825, 1826: 754.040, pozn: v úseku Týniště nad Orlicí & Hradec Králové nejel z důvodu eliminace zpoždění vlak 1827: 854.020 + 954.211 |
[6] | vlak 1894: 854.023 |
[7] | vlak 1817: 854.022 + 954.213 vlak 5107: 854.204 + 954.210 |
[8] | vlak 1810: 854.202 + 954.214 |
[9] | vlak 1839: 854.019 + 954.214 |
[10] | vlak 1844: 854.204 + 954.210, pozn: V Teplicích n. M. výměna za 854.205 + 954.211 vlak 1851: 854.205 + 954.211 |
[11] | vlak 1817: 854.204 + 954.210 vlak 5107: 854.210 + 954.215 |
[12] | vlak 1889: Modré Bdtn |