Umlauf am 11. 12.: | TS 871 (854 + 054 + 954.2) | TS 872 (854 + 954.2) | Datum | 1. Tag | 2. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag |
---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | - | ||
Fr 1. 1. | 854.215 + 954.206 | 854.202 + 954.213 | Fr 1. 1. | ||||
Sa 2. 1. | 854.204 + 954.204 | 854.215 + 954.206 | 854.202 + 954.213 | Sa 2. 1. | |||
So 3. 1. | 854.210 + 954.210 | 854.204 + 954.204 | 854.215 + 954.206 | So 3. 1. | |||
Mo 4. 1. | 854.015 + 954.215 [1] | 854.016 + 954.214 | 854.215 + 954.206 | 854.202 + 954.213 | 854.210 + 954.210 | 854.204 + 954.204 | Mo 4. 1. |
Di 5. 1. | 854.204 + 954.204 | 854.205 + 954.211 | 854.202 + 954.213 | 854.210 + 954.210 | Di 5. 1. | ||
Mi 6. 1. | 854.015 + 954.215 | 854.016 + 954.214 | 854.210 + 954.210 | 854.204 + 954.204 | 854.205 + 954.211 | 854.202 + 954.213 | Mi 6. 1. |
Do 7. 1. | 854.202 + 954.213 | 854.009 + 954.210 | 854.204 + 954.204 | 854.205 + 954.211 | Do 7. 1. | ||
Fr 8. 1. | 854.016 + 954.214 | 854.215 + 954.211 | 854.202 + 954.213 | 854.009 + 954.210 | 854.204 + 954.204 | Fr 8. 1. | |
Sa 9. 1. | 854.016 + 954.214 | 854.205 + 954.215 | 854.204 + 954.204 | 854.215 + 954.211 | 854.202 + 954.213 | 854.009 + 954.210 | Sa 9. 1. |
So 10. 1. | 854.009 + 954.215 | 854.016 + 954.214 | 810.572 854.015 + 954.206 [2] | 854.204 + 954.204 | 854.215 + 954.211 | 854.202 + 954.213 | So 10. 1. |
Mo 11. 1. | 854.009 + 954.215 | 854.202 + 954.213 810.550 854.202 + 954.213 [3] | 854.015 + 954.206 854.015 + 954.206 + 854.020 Sl 854.015 + 954.206 [4] | 854.204 + 954.204 | 854.215 + 954.211 | Mo 11. 1. | |
Di 12. 1. | 854.009 + 954.214 [5] | 854.205 + 954.210 | 854.215 + 954.211 | 854.202 + 954.213 | 854.015 + 954.206 | 854.204 + 954.204 | Di 12. 1. |
Mi 13. 1. | 854.205 + 954.215 | 854.009 + 954.214 | 854.215 + 954.211 | 854.202 + 954.213 | 810.595 854.015 + 954.206 [6] | Mi 13. 1. | |
Do 14. 1. | 854.014 + 954.210 | 854.015 854.016 + 954.206 [7] | 854.204 + 954.204 | 854.215 + 954.211 | 854.202 + 954.213 | Do 14. 1. | |
Fr 15. 1. | 854.014 + 954.210 | 854.202 + 954.213 | 810.551 854.210 + 954.206 [8] | 854.204 + 954.204 | 854.215 + 954.211 | Fr 15. 1. | |
Sa 16. 1. | 854.016 + 954.214 | 854.015 + 954.215 | 854.215 + 954.210 | 854.202 + 954.213 | 854.210 + 954.206 | 854.204 + 954.204 | Sa 16. 1. |
So 17. 1. | 854.015 + 954.215 | 854.016 + 954.214 | 854.204 + 954.204 | 854.215 + 954.210 | 854.202 + 954.213 | 854.210 + 954.206 | So 17. 1. |
Mo 18. 1. | 854.204 + 954.204 | 854.215 + 954.210 | 854.202 + 954.213 | Mo 18. 1. | |||
Di 19. 1. | 854.202 + 954.213 | 854.205 + 954.211 | 854.204 + 954.204 | 854.215 + 954.210 | Di 19. 1. | ||
Mi 20. 1. | 854.016 + 954.214 | 854.015 + 954.215 | 854.202 + 954.213 | 854.205 + 954.211 | 854.204 + 954.204 | Mi 20. 1. | |
Do 21. 1. | 854.015 + 954.215 [9] | 854.016 + 954.214 [10] | 854.215 + 954.206 | Do 21. 1. | |||
Fr 22. 1. | 814.150 854.022 + 954.210 [11] | 810.572 854.014 + 954.211 [12] | 854.204 + 954.204 | 854.215 + 954.206 | 854.202 + 954.213 | Fr 22. 1. | |
Sa 23. 1. | 854.202 + 954.213 810.353 854.016 [13] | 854.014 + 954.211 | 854.204 + 954.204 | 854.215 + 954.206 | Sa 23. 1. | ||
So 24. 1. | 854.015 + 954.215 | 854.215 + 954.206 | 854.202 + 954.213 | 854.204 + 954.204 | So 24. 1. | ||
Mo 25. 1. | 854.015 + 954.215 + 854.016 Sl [14] | 854.204 + 954.204 854.005 854.204 + 954.204 [15] | 854.215 + 954.206 | 854.202 + 954.213 | Mo 25. 1. | ||
Di 26. 1. | 854.204 + 954.204 | 854.016 + 954.211 | 854.210 854.210 + 954.215 [16] | 854.205 + 954.214 | 854.215 + 954.206 | 854.202 + 954.213 810.665 854.202 + 954.213 [17] | Di 26. 1. |
Mi 27. 1. | 854.202 + 954.211 | 854.016 + 954.213 | 854.210 + 954.215 | 854.205 + 954.214 | 854.215 + 954.206 | Mi 27. 1. | |
Do 28. 1. | 854.204 + 954.204 | 810.550 854.215 + 954.206 [18] | 854.016 + 954.213 | 854.210 + 954.215 | 854.205 + 954.214 | Do 28. 1. | |
Fr 29. 1. | 854.202 | 854.014 + 954.210 854.015 [19] | 854.215 + 954.206 | 854.016 + 954.213 | 854.210 + 954.215 | Fr 29. 1. | |
Sa 30. 1. | 854.205 | 854.204 | 854.210 + 954.211 | Sa 30. 1. | |||
So 31. 1. | 854.204 + 954.204 | 854.205 + 954.210 | 854.016 + 954.213 | 854.210 + 954.211 | 854.015 + 954.214 | 854.215 + 954.206 854.215 [20] | So 31. 1. |
Umlauf am 11. 12.: | - | - | - | - | - | - | Datum |
1. Tag | 2. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | ||
TS 871 (854 + 054 + 954.2) | TS 872 (854 + 954.2) |
[1] | Züge 1887, 1468: 854.015 + 954.215 |
[2] | Züge 1804, 1809: 810.572 Zug 1897: 854.015 + 954.206 |
[3] | Zug 5100: 854.202 + 954.213 Züge 1802, 1807: 810.550, pozn: + Bdtax Züge 1812, 5917, 1817: 854.202 + 954.213 |
[4] | Zug 25152: 854.015 + 954.206 Zug 1855: 854.015 + 954.206 + 854.020 Sl, pozn: Přeprava 854.020 po opravě z Meziměstí do Hronova na 1855, odkud bude samostatně pokračovat ve svém oběhu na Sp do Chocně. Zug 15160: 854.015 + 954.206 |
[5] | Zug 1887: 854.009 + 954.214 |
[6] | Zug 1847: 810.595 Zug 1853: 854.015 + 954.206, pozn: Z Meziměstí pokračuje klasická souprava 854 + 954.2 |
[7] | Zug 1802: 854.015 Zug 1812: 854.016 + 954.206 |
[8] | Züge 25152, 1848: 810.551 Zug 1855: 854.210 + 954.206, pozn: Z Meziměstí pokračuje klasická souprava 854 + 954.2 |
[9] | Zug 1829: 854.015 + 954.215 |
[10] | Zug 1831: Sp 1831 mezi Liticemi a Žamberkem srážka s automobilem na přejezdu |
[11] | Zug 1887: 814.150 Zug 1829: 854.022 + 954.210 |
[12] | Züge 1802, 1807: 810.572 Zug 1812: 854.014 + 954.211 |
[13] | Zug 1800: 854.202 + 954.213 Zug 1807: 810.353, pozn: z Kolína do Chlumce nad Cidlinou 854.202 + 954.213, z Chlumce nad Cidlinou do Trutnova 810.353 Zug 1817: 854.016 |
[14] | Zug 1887: 854+054+954+854+054+954 |
[15] | Zug 5100: 854.204 + 954.204 Züge 1802, 1807: 854.005 Zug 1812: 854.204 + 954.204 |
[16] | Züge 1802, 1807: 854.210 Zug 1812: 854.210 + 954.215 |
[17] | Zug 1852: 854.202 + 954.213, pozn: vlak ukončen v Hronově z důvodu projetí návěstidla Züge 1859, 15164, 15167, 1858: 810.665, pozn: Starkoč - Hronov 810.665, Hronov - Meziměstí 854.202 + 954.213 + 810.665, Meziměstí - Broumov 854.202 + 954.213 Zug 1865: 854.202 + 954.213 |
[18] | Züge 1802, 1807: 810.550 Züge 1812, 1817, 5107: 854.215 + 954.206 |
[19] | Züge 1802, 1817: 854.014 + 954.210, pozn: Sp 1817 v úseku Stará Paka - Trutnov odřeknut z důvodu poruchy motorového vozu Zug 5107: 854.015 |
[20] | Zug 1859: 854.215 + 954.206, pozn: Porucha 954, pomocí 854.014 na ok R927 přepravován do Trutnova Zug 1858: 854.215, pozn: Sólo 854 |