Umlauf am 11. 12.: | TS 871 (854 + 054 + 954.2) | TS 872 (854 + 954.2) | Datum | 1. Tag | 2. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag |
---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | - | ||
Mo 1. 2. | 854.202 + 954.210 | 854.215 854.008 + 954.204 [1] | 854.016 + 954.213 | 854.210 + 954.211 | 810.622 854.015 + 954.214 [2] | Mo 1. 2. | |
Di 2. 2. | 854.202 + 954.210 ! | 854.204 + 954.204 | 854.019 + 954.206 | 854.210 + 954.211 | 854.016 + 954.213 | Di 2. 2. | |
Mi 3. 2. | 854.202 + 954.213 | 854.204 + 954.204 | 854.019 + 954.206 | 854.210 + 954.211 | Mi 3. 2. | ||
Do 4. 2. | 854.015 + 954.215 | 854.016 + 954.214 | 854.215 + 954.211 | 854.202 + 954.213 | 854.204 + 954.204 | 854.019 + 954.206 | Do 4. 2. |
Fr 5. 2. | 854.016 + 954.214 ! | 854.015 + 954.215 ! | 854.019 + 954.206 ! | 854.210 + 954.211 | 854.202 + 954.213 | 854.204 + 954.204 | Fr 5. 2. |
Sa 6. 2. | 854.204 + 954.204 ! | 854.215 + 954.206 | 854.210 + 954.211 | 854.202 + 954.213 | Sa 6. 2. | ||
So 7. 2. | 854.015 + 954.215 | 854.202 + 954.213 | 854.009 + 954.204 | 854.215 + 954.206 | 854.210 + 954.211 | So 7. 2. | |
Mo 8. 2. [3] | 854.205 + 954.214 | 854.210 854.210 + 954.213 [4] | 854.202 + 954.210 | 854.009 + 954.204 | 854.215 + 954.206 | Mo 8. 2. [3] | |
Di 9. 2. | 854.016 + 954.214 | 854.215 + 954.206 | 854.210 + 954.213 | 854.202 + 954.210 | 854.009 + 954.204 | Di 9. 2. | |
Mi 10. 2. | 854.015 + 954.215 | 854.016 + 954.214 ! | 854.215 + 954.206 | 854.210 + 954.213 | 854.202 + 954.210 | Mi 10. 2. | |
Do 11. 2. | 854.015 + 954.215 ! | 854.202 + 954.210 | 854.204 + 954.211 | 854.215 + 954.206 | 854.210 + 954.213 | Do 11. 2. | |
Fr 12. 2. | 854.016 + 954.214 854.016 + 954.214 + 854.023 Sl [5] | 854.210 + 954.213 810.572 [6] | 854.202 | 854.204 + 954.211 | 854.215 + 954.206 + 854.210 Sl 954.206 Vl + 854.215 + 954.204 + 854.019 Sl [7] | Fr 12. 2. | |
Sa 13. 2. | 854.016 + 854.023 Sl ! | 854.015 + 954.215 | 854.215 + 954.206 | 854.205 + 954.204 | 854.204 + 954.211 | 854.202 | Sa 13. 2. |
So 14. 2. | 854.015 + 954.215 | 854.016 + 954.210 | 854.023 + 954.213 854.202 + 954.213 [8] | 854.215 + 954.206 854.215 [9] | 854.205 | 854.204 + 954.211 | So 14. 2. |
Mo 15. 2. | 854.016 + 954.214 | 854.015 + 954.215 | 854.204 + 954.211 854.210 + 954.204 [10] | 854.202 + 954.213 | 854.215 | 854.205 | Mo 15. 2. |
Di 16. 2. | 854.015 + 954.215 | 854.016 + 954.214 ! | 854.008 + 954.211 854.205 + 954.206 [11] | 854.210 + 954.204 ! | 854.202 + 954.213 ! | 854.215 | Di 16. 2. |
Mi 17. 2. | 854.016 + 954.214 | 854.015 + 954.215 | 854.205 + 954.206 | 854.008 + 954.211 | 854.210 + 954.204 | 854.202 + 954.213 | Mi 17. 2. |
Do 18. 2. | 854.015 + 954.215 | 854.016 + 954.214 ! | 854.014 + 954.210 854.202 + 954.213 [12] | 854.205 + 954.206 ! | 854.008 + 954.211 ! | 854.210 + 954.204 ! | Do 18. 2. |
Fr 19. 2. | 854.204 + 954.214 | 854.015 + 954.215 ! | 854.202 + 954.213 ! | 854.205 + 954.206 | Fr 19. 2. | ||
Sa 20. 2. | 854.015 + 954.215 | 854.204 + 954.214 | 854.210 + 954.210 | 854.215 + 954.211 | 854.202 + 954.213 | 854.205 + 954.206 810.551 [13] | Sa 20. 2. |
So 21. 2. | 854.016 + 954.214 | 854.015 + 954.215 ! | 810.124 854.215 + 954.211 [14] | 854.210 + 954.210 | 854.215 + 954.211 810.595 [15] | 854.202 + 954.213 | So 21. 2. |
Mo 22. 2. | 854.015 + 954.215 | 854.202 + 954.213 854.204 + 954.204 [16] | 854.205 + 954.206 [17] | 854.215 + 954.211 | Mo 22. 2. | ||
Di 23. 2. | 854.015 + 954.213 | 854.016 + 954.214 | 854.215 + 954.211 | 854.204 + 954.204 ! | 854.205 + 954.206 ! | Di 23. 2. | |
Mi 24. 2. | 854.016 + 954.214 | 854.015 + 954.213 ! | 854.210 + 954.210 | 854.215 + 954.211 ! | Mi 24. 2. | ||
Do 25. 2. | 854.016 + 954.214 | 854.205 + 954.206 | 854.210 + 954.210 [18] | 854.210 + 954.210 [19] | Do 25. 2. | ||
Fr 26. 2. | 854.016 + 954.214 | 854.015 + 954.215 | 854.204 + 954.204 854.034 + 954.213 [20] | 854.205 + 954.206 ! | Fr 26. 2. | ||
Sa 27. 2. | 854.015 + 954.215 ! | 854.016 + 954.214 ! | 854.034 + 954.213 ! | Sa 27. 2. | |||
So 28. 2. | 854.016 + 954.214 | 854.015 + 954.215 | 854.210 + 954.210 | 854.215 + 954.211 | 854.204 + 954.204 | 854.205 + 954.206 | So 28. 2. |
Umlauf am 11. 12.: | - | - | - | - | - | - | Datum |
1. Tag | 2. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | ||
TS 871 (854 + 054 + 954.2) | TS 872 (854 + 954.2) |
[1] | Zug 5100: 854.215 Zug 1802: 854.008 + 954.204 |
[2] | Zug 1847: 810.622 Zug 1859: 854.015 + 954.214, pozn: 854 + 954.2 z Meziměstí |
[3] | sněhová kalamita, oběhy nemusí platit |
[4] | Zug 1817: 854.210 Zug 5107: 854.210 + 954.213 |
[5] | Zug 1834: 854.016 + 954.214 Zug 1894: 854.016 + 954.214 + 854.023 Sl, pozn: v úseku Starkoč - Trutnov na závěsu 854.023 |
[6] | Zug 1802: 854.210 + 954.213, pozn: Sp 1802 na zastávce Horní Branná porucha vozidla, do Martinic stáhnut vozem 854.205 (od Sp 1801), z Martinic 854.205, odjezd se zpožděním 80 minut Züge 1812, 1817: 810.572 |
[7] | Zug 1852: 854.215 + 954.206 + 854.210 Sl, pozn: 854.210 jen do Náchoda. Zug 1859: 954.206 Vl + 854.215 + 954.204 + 854.019 Sl, pozn: 854.019+954.204 Náchod - Starkoč. |
[8] | Züge 1804, 1809: 854.023 + 954.213 Züge 1897, 5107: 854.202 + 954.213 |
[9] | Zug 1843: 854.215 + 954.206 Zug 1855: 854.215 |
[10] | Zug 5100: 854.204 + 954.211 Züge 1817, 5107: 854.210 + 954.204 |
[11] | Züge 1802, 1807: 854.008 + 954.211 Zug 1812: 854.205 + 954.206 |
[12] | Züge 1802, 1807: 854.014 + 954.210 Zug 1812: 854.202 + 954.213 |
[13] | Züge 25150, 1853: 854.205 + 954.206, pozn: v Polici nad Metují porucha vozidla, dále vlak odřeknut Züge 15158, 15161: -, pozn: vlak nejel Züge 1852, 1859, 15164, 15167, 1858, 1865, 15170, 15173, 1864, 1869, 1898: 810.551 |
[14] | Züge 1804, 1809: 810.124 Züge 1897, 1480, 1896: 854.215 + 954.211 |
[15] | Zug 1844: 854.215 + 954.211, pozn: Porucha motorového vozu v žst. Teplice nad Metují Züge 1851, 15156, 15159, 1850, 1857, 15171, 1862, 25153: 810.595 |
[16] | Zug 5100: 854.202 + 954.213 Züge 1802, 1817, 5107: 854.204 + 954.204 |
[17] | Zug 1851: Výluka Broumov - Meziměstí a Teplice nad Metují - Police nad Metují. Oběhy nejsou přesné. |
[18] | Zug 25152: 854.210 + 954.210 |
[19] | Zug 1839: Výluka Broumov - Meziměstí a Teplice nad Metují - Police nad Metují. Oběhy nejsou přesné. |
[20] | Züge 1802, 1807: 854.204 + 954.204 Zug 1812: 854.034 + 954.213 |