oběh pro 8. 12.: | TS 872 (854 + 954.2) | TS 873 (854) | TS 878 (854) | datum | 1. den | 2. den | 1. den | 2. den | 3. den | 4. den | 1. den |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1948/1949/1952 /1953pk/1956/1796pk | 1950/1951pk/1954 /1957pk/1958/1959pk /7142/7183pk | 6273/1784/1791 /1790/1797/1768 /5108 | 1787/1788 /1795/1794 | 1782/1793/1792 | 5113/1870/1873 /1872/1875/1876 /5109 | - | ||
út 9. 1. | 854.014 | 854.005 | 854.202 | - | út 9. 1. | |||
st 10. 1. | - | st 10. 1. | ||||||
čt 11. 1. | - | čt 11. 1. | ||||||
pá 12. 1. | - | pá 12. 1. | ||||||
so 13. 1. | 854.008 | 854.014 | 854.020 | 854.005 | 854.204 | 854.017 | - | so 13. 1. |
ne 14. 1. | 854.225 | 854.008 | ne 14. 1. | |||||
po 15. 1. | po 15. 1. | |||||||
út 16. 1. | - | út 16. 1. | ||||||
st 17. 1. | - | st 17. 1. | ||||||
čt 18. 1. | - | čt 18. 1. | ||||||
pá 19. 1. | - | pá 19. 1. | ||||||
so 20. 1. | - | so 20. 1. | ||||||
ne 21. 1. | ne 21. 1. | |||||||
po 22. 1. | po 22. 1. | |||||||
út 23. 1. | 854.008 [1] | 854.014 | 854.017 [2] | 854.017 [3] | 854.008 854.020 [4] | 854.005 | - | út 23. 1. |
st 24. 1. | - | st 24. 1. | ||||||
čt 25. 1. | - | čt 25. 1. | ||||||
pá 26. 1. | - | pá 26. 1. | ||||||
so 27. 1. | - | so 27. 1. | ||||||
ne 28. 1. | ne 28. 1. | |||||||
po 29. 1. | 742.210 854.023 [5] | po 29. 1. | ||||||
út 30. 1. | - | út 30. 1. | ||||||
st 31. 1. | 854.014 | 854.020 | 854.005 | - | st 31. 1. | |||
oběh pro 8. 12.: | 1948/1949/1952 /1953pk/1956/1796pk | 1950/1951pk/1954 /1957pk/1958/1959pk /7142/7183pk | 6273/1784/1791 /1790/1797/1768 /5108 | 1787/1788 /1795/1794 | 1782/1793/1792 | 5113/1870/1873 /1872/1875/1876 /5109 | - | datum |
1. den | 2. den | 1. den | 2. den | 3. den | 4. den | 1. den | ||
TS 872 (854 + 954.2) | TS 873 (854) | TS 878 (854) |
[1] | vlak 1785: 854.008 |
[2] | vlak 1790: 854.017 |
[3] | vlak 5102: 854.017 |
[4] | vlak 1947: 854.008 vlak 1793: 854.020 |
[5] | vlaky 1791, 1790: 742.210 vlak 5105: 854.023 |