oběh pro 8. 12.: | TS 872 (854 + 954.2) | TS 873 (854) | TS 878 (854) | datum | 1. den | 2. den | 1. den | 2. den | 3. den | 4. den | 1. den |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1948/1949/1952 /1953pk/1956/1796pk | 1950/1951pk/1954 /1957pk/1958/1959pk /7142/7183pk | 6273/1784/1791 /1790/1797/1768 /5108 | 1787/1788 /1795/1794 | 1782/1793/1792 | 5113/1870/1873 /1872/1875/1876 /5109 | - | ||
čt 1. 2. | - | čt 1. 2. | ||||||
pá 2. 2. | - | pá 2. 2. | ||||||
so 3. 2. | 854.014 | 854.015 | - | so 3. 2. | ||||
ne 4. 2. | ne 4. 2. | |||||||
po 5. 2. | 854.008 | 854.017 | 854.015 | po 5. 2. | ||||
út 6. 2. | 854.008 [1] | 854.008 [2] | 854.005 | 854.023 [3] | 854.015 | 854.017 | - | út 6. 2. |
st 7. 2. | 854.008 | 854.014 | 854.017 | 854.005 | 854.015 | - | st 7. 2. | |
čt 8. 2. | 854.015 | 854.017 | - | čt 8. 2. | ||||
pá 9. 2. | 854.014 | 854.008 | 854.020 | 854.015 | 854.017 | - | pá 9. 2. | |
so 10. 2. | 854.014 | 854.020 + 814.024 pk | 854.015 | - | so 10. 2. | |||
ne 11. 2. | ne 11. 2. | |||||||
po 12. 2. | po 12. 2. | |||||||
út 13. 2. | - | út 13. 2. | ||||||
st 14. 2. | - | st 14. 2. | ||||||
čt 15. 2. | - | čt 15. 2. | ||||||
pá 16. 2. | 854.015 | - | pá 16. 2. | |||||
so 17. 2. | - | so 17. 2. | ||||||
ne 18. 2. | ne 18. 2. | |||||||
po 19. 2. | po 19. 2. | |||||||
út 20. 2. | 854.204 [4] | 854.204 [5] | 854.210 | 854.020 | 854.005 | - | út 20. 2. | |
st 21. 2. | 854.008 | - | st 21. 2. | |||||
čt 22. 2. | - | čt 22. 2. | ||||||
pá 23. 2. | - | pá 23. 2. | ||||||
so 24. 2. | - | so 24. 2. | ||||||
ne 25. 2. | ne 25. 2. | |||||||
po 26. 2. | po 26. 2. | |||||||
út 27. 2. | 854.019 | - | út 27. 2. | |||||
st 28. 2. | 854.019 + 954.212 | 854.014 | - | st 28. 2. | ||||
oběh pro 8. 12.: | 1948/1949/1952 /1953pk/1956/1796pk | 1950/1951pk/1954 /1957pk/1958/1959pk /7142/7183pk | 6273/1784/1791 /1790/1797/1768 /5108 | 1787/1788 /1795/1794 | 1782/1793/1792 | 5113/1870/1873 /1872/1875/1876 /5109 | - | datum |
1. den | 2. den | 1. den | 2. den | 3. den | 4. den | 1. den | ||
TS 872 (854 + 954.2) | TS 873 (854) | TS 878 (854) |
[1] | vlak 1953: 854.008 |
[2] | vlak 1958: 854.008 |
[3] | vlak 1789: 854.023 |
[4] | vlak 1956: 854.204 |
[5] | vlak 1959: 854.204 |