oběh pro 8. 12.: | TS 872 (854 + 954.2) | TS 873 (854) | TS 878 (854) | datum | 1. den | 2. den | 1. den | 2. den | 3. den | 4. den | 1. den |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1948/1949/1952 /1953pk/1956/1796pk | 1950/1951pk/1954 /1957pk/1958/1959pk /7142/7183pk | 6273/1784/1791 /1790/1797/1768 /5108 | 1787/1788 /1795/1794 | 1782/1793/1792 | 5113/1870/1873 /1872/1875/1876 /5109 | - | ||
ne 1. 7. | ne 1. 7. | |||||||
po 2. 7. | po 2. 7. | |||||||
út 3. 7. | - | út 3. 7. | ||||||
st 4. 7. | - | st 4. 7. | ||||||
čt 5. 7. | čt 5. 7. | |||||||
pá 6. 7. | pá 6. 7. | |||||||
so 7. 7. | 854.015 + 954.208 | 854.023 + 954.212 | 854.020 | 854.019 | 854.014 | - | so 7. 7. | |
ne 8. 7. | ne 8. 7. | |||||||
po 9. 7. | po 9. 7. | |||||||
út 10. 7. | - | út 10. 7. | ||||||
st 11. 7. | - | st 11. 7. | ||||||
čt 12. 7. | 854.023 + 954.212 | 854.008 | - | čt 12. 7. | ||||
pá 13. 7. | 750.703 [1] | - | pá 13. 7. | |||||
so 14. 7. | - | so 14. 7. | ||||||
ne 15. 7. | 854.015 [2] | 854.015 [3] | 854.020 [4] | 854.019 | ne 15. 7. | |||
po 16. 7. | 854.014 | 854.023 | po 16. 7. | |||||
út 17. 7. | - | út 17. 7. | ||||||
st 18. 7. | - | st 18. 7. | ||||||
čt 19. 7. | - | čt 19. 7. | ||||||
pá 20. 7. | - | pá 20. 7. | ||||||
so 21. 7. | - | so 21. 7. | ||||||
ne 22. 7. | ne 22. 7. | |||||||
po 23. 7. | po 23. 7. | |||||||
út 24. 7. | - | út 24. 7. | ||||||
st 25. 7. | - | st 25. 7. | ||||||
čt 26. 7. | - | čt 26. 7. | ||||||
pá 27. 7. | - | pá 27. 7. | ||||||
so 28. 7. | - | so 28. 7. | ||||||
ne 29. 7. | 854.014 | 854.020 | ne 29. 7. | |||||
po 30. 7. | po 30. 7. | |||||||
út 31. 7. | 854.005 | - | út 31. 7. | |||||
oběh pro 8. 12.: | 1948/1949/1952 /1953pk/1956/1796pk | 1950/1951pk/1954 /1957pk/1958/1959pk /7142/7183pk | 6273/1784/1791 /1790/1797/1768 /5108 | 1787/1788 /1795/1794 | 1782/1793/1792 | 5113/1870/1873 /1872/1875/1876 /5109 | - | datum |
1. den | 2. den | 1. den | 2. den | 3. den | 4. den | 1. den | ||
TS 872 (854 + 954.2) | TS 873 (854) | TS 878 (854) |
[1] | vlak 1959: Souprava od R 935 Kyšperk zdůvodu výluky |
[2] | vlak 1784: 854.015 |
[3] | vlak 1787: 854.015 |
[4] | vlak 1793: po dílnách modrý |