oběh pro 10. 12.: | TS 881 (854 + 80-29) | TS 884 (814) | datum | 1. den | 2. den | 3. den | 1. den | 2. den | 3. den | 4. den |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | 15753/15770/15771 /15754/15757/15782 /15783/15758/15761 /15794/15795/15762 /15765/1876př | 5799/1848/1857 /15152/15155/15154 /15157/1856/1865 /15160/15163/15162 /15165/1864/1873 /15168/15171/15170 /15173/1874/1879 /15114/15119/5148 | 15755/15776/15777 /15756/15759/15788 /15789/15760/15798 /15799/15764 | 25192/1853/15148 /15151/15150/15153 /1852/1861/15156 /15159/1860/1869 /15164/15167/1870 /1877/15172/15175 /5798 | ||
út 1. 3. | 854.017 + 80-29 212 | út 1. 3. | ||||||
st 2. 3. | 854.014 + 80-29 210 | 854.017 + 80-29 212 | 854.015 + 80-29 213 | 814.103 | 814.007 | 814.104 | 814.006 | st 2. 3. |
čt 3. 3. | 854.014 + 80-29 210 | 854.017 + 80-29 212 | 814.006 | 814.007 | 814.104 | čt 3. 3. | ||
pá 4. 3. | 854.014 + 80-29 210 | 810.515 | 814.103 | 814.109 | pá 4. 3. | |||
so 5. 3. | so 5. 3. | |||||||
ne 6. 3. | 854.015 + 80-29 213 | ne 6. 3. | ||||||
po 7. 3. | 854.015 + 80-29 213 | po 7. 3. | ||||||
út 8. 3. | 854.017 + 80-29 212 | út 8. 3. | ||||||
st 9. 3. | 854.017 + 80-29 210 | 854.015 + 80-29 213 | 854.005 + 80-29 211 | st 9. 3. | ||||
čt 10. 3. | 854.016 + 80-29 211 | 854.017 + 80-29 210 | 854.015 + 80-29 213 | čt 10. 3. | ||||
pá 11. 3. | 854.015 + 80-29 213 | 854.016 + 80-29 211 | 854.017 + 80-29 210 | pá 11. 3. | ||||
so 12. 3. | 854.015 + 80-29 213 | 854.017 + 80-29 210 | 854.016 + 80-29 211 | so 12. 3. | ||||
ne 13. 3. | 854.015 + 80-29 213 | 854.016 + 80-29 211 | ne 13. 3. | |||||
po 14. 3. | 854.017 + 80-29 210 | 854.015 + 80-29 213 | 854.016 + 80-29 211 | 814.103 | 814.007 | 814.104 | 814.006 814.109 [1] | po 14. 3. |
út 15. 3. | 854.016 + 80-29 211 | 854.017 + 80-29 210 | 854.015 + 80-29 213 | 810.515 | 814.103 | út 15. 3. | ||
st 16. 3. | 854.014 + 80-29 212 | 854.016 + 80-29 211 | 854.017 + 80-29 210 | 814.109 | 814.104 | 814.103 | 814.007 | st 16. 3. |
čt 17. 3. | 854.017 + 80-29 210 | 854.014 + 80-29 212 | 854.016 + 80-29 211 | čt 17. 3. | ||||
pá 18. 3. | 854.014 + 80-29 212 [2] | 854.016 + 80-29 211 | 854.014 + 80-29 212 [3] | 814.007 | 814.109 | pá 18. 3. | ||
so 19. 3. | 854.014 + 80-29 212 | 854.005 + 80-29 213 | 854.016 + 80-29 211 | so 19. 3. | ||||
ne 20. 3. | 854.008 + 80-29 211 | 854.016 + 80-29 210 | 854.005 + 80-29 213 | ne 20. 3. | ||||
po 21. 3. | 854.008 + 80-29 211 | 854.016 + 80-29 210 | po 21. 3. | |||||
út 22. 3. | 854.016 + 80-29 210 | 854.008 + 80-29 211 | út 22. 3. | |||||
st 23. 3. | 854.017 + 80-29 211 | 854.016 + 80-29 210 | 854.014 + 80-29 212 | st 23. 3. | ||||
čt 24. 3. | 854.005 + 80-29 213 | 854.016 + 80-29 210 | čt 24. 3. | |||||
pá 25. 3. | 854.014 + 80-29 212 | 854.015 + 80-29 213 | 854.017 + 80-29 211 | pá 25. 3. | ||||
so 26. 3. | 854.014 + 80-29 212 | 854.017 + 80-29 211 | 854.015 + 80-29 213 | so 26. 3. | ||||
ne 27. 3. | 854.014 + 80-29 212 | 854.005 + 80-29 213 | 854.017 + 80-29 211 | 810.652 | ne 27. 3. | |||
po 28. 3. | 854.015 + 80-29 210 | 854.005 + 80-29 213 | 814.104 | 810.652 814.103 [4] | 814.007 | po 28. 3. | ||
út 29. 3. | 854.005 + 80-29 213 | 854.014 + 80-29 212 | 814.006 | 814.007 | 814.104 | út 29. 3. | ||
st 30. 3. | 854.016 + 80-29 212 | 814.104 | 814.006 | 814.007 [5] | st 30. 3. | |||
čt 31. 3. | 854.015 + 80-29 210 | 814.109 | 814.103 | 814.006 | 814.104 | čt 31. 3. | ||
oběh pro 10. 12.: | - | - | - | 15753/15770/15771 /15754/15757/15782 /15783/15758/15761 /15794/15795/15762 /15765/1876př | 5799/1848/1857 /15152/15155/15154 /15157/1856/1865 /15160/15163/15162 /15165/1864/1873 /15168/15171/15170 /15173/1874/1879 /15114/15119/5148 | 15755/15776/15777 /15756/15759/15788 /15789/15760/15798 /15799/15764 | 25192/1853/15148 /15151/15150/15153 /1852/1861/15156 /15159/1860/1869 /15164/15167/1870 /1877/15172/15175 /5798 | datum |
1. den | 2. den | 3. den | 1. den | 2. den | 3. den | 4. den | ||
TS 881 (854 + 80-29) | TS 884 (814) |
[1] | vlak 1852: 814.006, pozn: ve stanici Náchod porucha motorové jednotky, Náchod - Teplice n.M. odřeknut, Teplice n.M. - Broumov NAD vlak 1861: -, pozn: náhradní autobusová doprava v celé trase vlaky 15156, 15159, 1860, 1869: 814.109 |
[2] | vlaky 1389, 1390: 854.014 + 80-29 212 |
[3] | vlak 1381: 854.014 + 80-29 212 |
[4] | vlak 15750: 810.652 vlak 15759: 814.103 |
[5] | vlak 1860: mezi stanicemi Police nad Metují a Teplice nad Metují porucha motorové jednotky; Teplice n.M. příjezd se zpožděním 46 minut, vlak dále do Brounmova odřeknut |