data | Veřejné vlaky KŽC | Turistické linky DÚK | data | Pražský motoráček | Posázavský motoráček | Sázavský motoráček | Kokořínský rychlík | Rakovnický rychlík | Pošumavský rychlík | Podtrosecký rychlík | Podlipanský motoráček | Lužický motoráček | T1 Kamenický motoráček | T2 Cyklovlak | T3 Zubrnický motoráček | T4 Středohorský motoráček | T5 Podřipský motoráček | T6 Doupovská dráha |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
7759/7750/7751/7752 /7753/7754/7755/7756 /7757/7758 | 1563/1562/1565/1564 | 1567/1566 | 1572/1573 | 1571/1570 | 1574/1578/1579/1575 | 1576/1577 | 18301/18302/18304/18307 /18309/18310/18311 | 2408/1561/1560/2409 | 2400/2401/2402/2403 /2404/2405/2406/2407 | 1799/1798 | 15480/15481/15482/15483 /15484/15485/15486/15487 | 18350/18351/18352 /18353/18354/18355 | 18340/18341/18342/18343 | 18360/18363/18362/18365 /18366/18367/18368/18371 /18370/18373/18374/18375 | ||
ni 1. 7. | 831.212 | 831.183 | - | 749.006 | 740.692 | 831.117 | 749.259 | 810.517 | - | 810.535 | 714.027 | 831.110 | 810.435 | 831.168 | 810.526 | ni 1. 7. |
po 2. 7. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | po 2. 7. |
wt 3. 7. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | wt 3. 7. |
śr 4. 7. | - | - | - | - | - | - | - | - | 810.535 | - | - | - | - | - | - | śr 4. 7. |
cz 5. 7. | 831.183 | 740.692 | - | 749.259 | 749.006 | 831.212 | [1] | - | - | 801.302 | 714.027 | 810.604 | 810.435 | 831.168 | 810.611 | cz 5. 7. |
pi 6. 7. | 831.183 | 740.692 | - | 749.259 | 749.006 | - | [1] | - | - | 810.535 | 714.027 | 810.604 | 810.435 | 831.168 | 810.611 | pi 6. 7. |
so 7. 7. | 831.183 | 740.692 | 749.259 | 749.006 | - | [1] | 831.117 | - | 801.302 | 714.027 | 810.604 | 810.435 | 831.168 | 810.611 | so 7. 7. | |
ni 8. 7. | 831.183 | 740.692 | - | 749.259 | 749.006 | 831.212 | [1] | 831.117 | - | 810.535 | 714.027 | 810.604 | 810.141 | 831.168 | 810.611 | ni 8. 7. |
po 9. 7. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | po 9. 7. |
wt 10. 7. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | wt 10. 7. |
śr 11. 7. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | śr 11. 7. |
cz 12. 7. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | cz 12. 7. |
pi 13. 7. | - | - | - | - | - | - | - | - | 810.535 | - | - | - | - | - | - | pi 13. 7. |
so 14. 7. | 831.183 | 831.212 | - | 749.006 | 740.692 | 831.117 | [1] | 810.517 | - | 810.535 | 714.027 | 810.604 | 831.168 | 810.381 | 810.611 | so 14. 7. |
ni 15. 7. | 831.183 | 831.212 | - | 749.006 | 740.692 | 831.117 | [1] | 810.517 | - | 810.535 | 714.027 | 810.604 | 831.168 | 810.656 810.141 [2] | 810.611 | ni 15. 7. |
po 16. 7. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | po 16. 7. |
wt 17. 7. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | wt 17. 7. |
śr 18. 7. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | śr 18. 7. |
cz 19. 7. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | cz 19. 7. |
pi 20. 7. | - | - | - | - | - | - | - | - | 810.535 | - | - | - | - | - | - | pi 20. 7. |
so 21. 7. [3] | 831.183 | 831.117 | - | 749.259 | 740.692 | 831.212 | 749.006 | 810.517 | - | 810.535 | 714.027 | 831.110 + 810.604 pk | 810.435 | 831.168 | 810.231 | so 21. 7. [3] |
ni 22. 7. [3] | 831.183 | 831.117 | - | 749.259 | 740.692 | 831.212 | 749.006 | 810.517 | - | 810.535 | 714.027 | 810.604 | 810.435 | 831.168 | 810.231 | ni 22. 7. [3] |
po 23. 7. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | po 23. 7. |
wt 24. 7. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | wt 24. 7. |
śr 25. 7. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | śr 25. 7. |
cz 26. 7. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | cz 26. 7. |
pi 27. 7. | - | - | - | - | - | - | - | - | 810.535 | - | - | - | - | - | - | pi 27. 7. |
so 28. 7. [3] | 831.183 | 831.117 | - | 749.253 | 740.692 | 831.212 | 750.096 | 810.656 | - | 810.535 | 714.027 | 831.110 + 810.604 pk | 831.105 | 831.168 | 810.231 | so 28. 7. [3] |
ni 29. 7. [3] | 831.183 | 831.117 | - | 749.253 + 750.096 pk | 740.692 | 831.212 | 749.259 | 810.656 | - | 810.535 | 714.027 | 831.110 + 810.604 pk | 831.105 | 831.168 | 810.231 | ni 29. 7. [3] |
po 30. 7. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | po 30. 7. |
wt 31. 7. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | wt 31. 7. |
data | 7759/7750/7751/7752 /7753/7754/7755/7756 /7757/7758 | 1563/1562/1565/1564 | 1567/1566 | 1572/1573 | 1571/1570 | 1574/1578/1579/1575 | 1576/1577 | 18301/18302/18304/18307 /18309/18310/18311 | 2408/1561/1560/2409 | 2400/2401/2402/2403 /2404/2405/2406/2407 | 1799/1798 | 15480/15481/15482/15483 /15484/15485/15486/15487 | 18350/18351/18352 /18353/18354/18355 | 18340/18341/18342/18343 | 18360/18363/18362/18365 /18366/18367/18368/18371 /18370/18373/18374/18375 | data |
Pražský motoráček | Posázavský motoráček | Sázavský motoráček | Kokořínský rychlík | Rakovnický rychlík | Pošumavský rychlík | Podtrosecký rychlík | Podlipanský motoráček | Lužický motoráček | T1 Kamenický motoráček | T2 Cyklovlak | T3 Zubrnický motoráček | T4 Středohorský motoráček | T5 Podřipský motoráček | T6 Doupovská dráha | ||
Veřejné vlaky KŽC | Turistické linky DÚK |
[1] | pociąg 1576: výluka - vlak nejede |
[2] | pociąg 18340: 810.656 pociąg 18343: 810.141 |
[3] | Výluka Praha-Čakovice - Neratovice: Vlaky R 1572 a 1576 jedou v úseku Praha-Vršovice - Neratovice spojeny a vedeny odklonem přes Kralupy nad Vltavou, vlak R 1572 řazen na začátku vlaku. V opačném směru jedou oba vlaky odklonem přes Kralupy nad Vltavou samostatně. |