Pokud chcete přidat nějaký pravidelný vlak, napište na e-mail sledovani@55p.cz
obieg dla 30. 10.: | Turistické linky DÚK | výletní vlaky KŽC | ostatní pravidelné vlaky | další nepravidelné vlaky | data | T1 Kamenický mot. | T2 Brtnický cv. | T3 Zubrnický mot. | T4 Opárno | T5 Podřipský mot. | T6 Doupovská dr. | T9 | T11 Podkrušnohorský mot. | Pražský mot. | Posázavský mot. | Kokořínský R | Lužickohorský R | Jemnická dráha | 1. dzień | 2. dzień | 3. dzień |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2480/2481/2482 /2483/2484/2485 /2486/2487/2488 /2489/2490/2491 | 1965/26002/1967 | 15480/15481/15482 /15483/15484/15485 /15486/15487 | 25550/25551/25552 /25553/25554/25555 /25556/25557/25558 /25559/25560/25561 /25562/25563 | 18340/18341 /18342/18343 | 18360/18363/18362 /18365/18366/18367 /18368/18371/18370 /18373/18374/18375 | 20975/20976 /20977/20974 | 18310/18311/18312 /18313/18314/18315 /18316/18317 | 7759/7750/7751 /7752/7753/7754 /7755/7756/7757 /7758 | - | 1272/1273 | 1275/1274 | - | 11 | 12 | 13 | ||
so 1. 10. | 810.060 | 742.070 | 801.280 | 654.008 | 810.381 | 811.020 | 650.065 | 810.656 | 831.212 | 810.535 | 749.006 | 749.259 [1] | 810.611 | 801.001 + M 120.417 (806.417) pk [2] | 749.250 + 423.009 pk [3] | 851.032 [4] | so 1. 10. |
ni 2. 10. | 810.060 | 742.070 | 801.280 | 654.008 | 831.168 | 811.020 | 642.319 | 810.656 | 831.212 | 810.381 | 749.259 | 749.006 [1] | 810.611 | 801.001 + M 120.417 (806.417) pk [2] | 749.250 + 423.009 pk [2] | 498.104 + 751.201 pk [5] | ni 2. 10. |
po 3. 10. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | po 3. 10. | |||
wt 4. 10. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | wt 4. 10. | |||
śr 5. 10. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | śr 5. 10. | |||
cz 6. 10. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | cz 6. 10. | |||
pi 7. 10. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | pi 7. 10. | |||
so 8. 10. | 810.060 | 742.070 | 801.280 | 654.007 | 831.168 [6] | 811.020 | 650.065 | 810.656 | 831.212 | - | 851.008 [7] | 749.006 [8] | - | 193.292 [9] | 751.335 [10] | 781.600 + 754.044 pk [11] | so 8. 10. |
ni 9. 10. | 810.060 | 742.070 | 801.280 | 654.007 | 831.168 | 811.020 | 642.323 | 810.656 | 831.212 | - | 851.008 | 749.006 | - | 775.012 + 749.008 pk [12] | 749.008 [13] | 726.532 [14] | ni 9. 10. |
po 10. 10. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | po 10. 10. | |||
wt 11. 10. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | wt 11. 10. | |||
śr 12. 10. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | śr 12. 10. | |||
cz 13. 10. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | cz 13. 10. | |||
pi 14. 10. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 749.264 [15] | 742.113 pl + 742.755 + 701.458 pk [16] | pi 14. 10. | |
so 15. 10. | 810.060 | 742.070 | 801.280 | 654.008 | 810.517 | 811.020 | 642.330 | 810.656 | 831.212 | - | [17] | 749.006 | - | [18] | 310.134 + 801.130 pk [19] | 820.056 [20] | so 15. 10. |
ni 16. 10. | 810.060 | 742.070 | 801.280 | 654.004 | 810.517 | 811.020 | 650.065 | 810.656 | 831.212 | - | [17] | 749.259 | - | [21] | 310.134 [22] | 820.056 [23] | ni 16. 10. |
po 17. 10. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 749.264 [24] | po 17. 10. | ||
wt 18. 10. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | wt 18. 10. | |||
śr 19. 10. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 750.096 [25] | śr 19. 10. | ||
cz 20. 10. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | cz 20. 10. | |||
pi 21. 10. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | pi 21. 10. | |||
so 22. 10. | 810.060 | 742.070 | 801.280 | 654.014 | 810.381 | 810.405 | 650.065 | 810.656 | 831.212 | - | 751.033 | 749.006 | - | 810.543 [26] | so 22. 10. | ||
ni 23. 10. | 810.060 | 742.070 | 701.728 | 654.014 | 810.381 | 810.405 | 642.332 | 810.656 | 831.212 | - | 749.259 | 749.006 | - | ni 23. 10. | |||
po 24. 10. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | po 24. 10. | |||
wt 25. 10. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | wt 25. 10. | |||
śr 26. 10. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | śr 26. 10. | |||
cz 27. 10. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | cz 27. 10. | |||
pi 28. 10. | 810.060 | 742.070 | 801.280 | 654.007 | 810.381 | 810.405 | 650.065 | 851.008 + 831.168 pk | 831.212 | - | 749.259 | 749.006 | - | 749.250 [27] | pi 28. 10. | ||
so 29. 10. | 810.060 | 714.202 | 801.280 | 654.007 742.119 654.007 [28] | 810.381 | 810.405 | 650.065 | 851.008 + 831.168 pk | 831.212 | - | 749.006 | 749.259 | - | [29] | so 29. 10. | ||
ni 30. 10. | 810.060 | 714.202 | 801.280 | 654.014 | 810.381 | 810.405 | 642.316 642.330 [30] | 851.008 + 831.168 pk | 831.212 | - | 749.006 | 749.259 | - | ni 30. 10. | |||
obieg dla 30. 10.: | 2480/2481/2482 /2483/2484/2485 /2486/2487/2488 /2489/2490/2491 | 1965/26002/1967 | 15480/15481/15482 /15483/15484/15485 /15486/15487 | 25550/25551/25552 /25553/25554/25555 /25556/25557/25558 /25559/25560/25561 /25562/25563 | 18340/18341 /18342/18343 | 18360/18363/18362 /18365/18366/18367 /18368/18371/18370 /18373/18374/18375 | 20975/20976 /20977/20974 | 18310/18311/18312 /18313/18314/18315 /18316/18317 | 7759/7750/7751 /7752/7753/7754 /7755/7756/7757 /7758 | - | 1272/1273 | 1275/1274 | - | 11 | 12 | 13 | data |
T1 Kamenický mot. | T2 Brtnický cv. | T3 Zubrnický mot. | T4 Opárno | T5 Podřipský mot. | T6 Doupovská dr. | T9 | T11 Podkrušnohorský mot. | Pražský mot. | Posázavský mot. | Kokořínský R | Lužickohorský R | Jemnická dráha | 1. dzień | 2. dzień | 3. dzień | ||
Turistické linky DÚK | výletní vlaky KŽC | ostatní pravidelné vlaky | další nepravidelné vlaky |
[1] | pociąg 1275: odklon Všetaty - Mělník - Ústí n. L. - Děčín - Č. Kamenice - Jedlová |
[2] | 150 let železnice na Krnovsku |
[3] | 150 Let železnice na Krnovsku |
[4] | Sp 11941 Burčáková jízda Brno dolní n. - Střelice - Hrušovany n. Jev. - Šatov; Sp 11942 burčáková jízda Šatov - Hrušovany n. Jev. - Střelice - Brno dolní n. |
[5] | R 11772 Lužná u Rakovníka - Brno dolní n. |
[6] | pociąg 18341: 831.168 pociągi 18342, 18343: -, pozn: Odřeknut (závada) |
[7] | pociąg 1272: R 1272/1273 vedeny odklonem přes Lysou nad Labem |
[8] | pociąg 1275: R1275/1274 vedeny odklonem přes Lysou nad Labem |
[9] | Orient express Praha hl.n. - Calais Ville |
[10] | R 10818 Burčákový rychlík Ostrava střed (6:43) - Mutěnice (9:13); R 10819 Burčákový rychlík Mutěnice (17:30) - Ostrava střed (20:00) |
[11] | Zvl. Praha hl.n. - Lužná u Rakovníka |
[12] | R11776 Praha hl. n. - Lužná u Rakovníka |
[13] | R11783 Lužná u Rakovníka - Praha hl. n. |
[14] | 11865 Tisnov-Brno Dolni |
[15] | Návoz soupravy z Prahy na parní víkend do České Lípy |
[16] | Sv Česká Třebová-Polička na Oslavy tratě Žďárec u Skutče-Polička |
[17] | pociąg 1272: NAD |
[18] | 434.2186 + 6x Ce + Dsd (Česká Lípa - Doksy / Mimoň / Nový Bor a zpět) |
[19] | 310.0134 (Turnov - Česká Lípa), triangl (Česká Lípa - Srní u Č. Lípy - Žízníkov - Česká Lípa) + M131.1130 |
[20] | M240.056 (Kořenov - Česká Lípa) |
[21] | 434.2186 + 7x Ce (Česká Lípa - Děčín a zpět) |
[22] | 310.0134 (Česká Lípa - Benešov n/Ploučnicí a zpět) + (Česká Lípa - Turnov) |
[23] | M240.056 (Česká Lípa - Kořenov) |
[24] | Odvoz soupravy z České Lípy zpátky do Prahy (dne 16.10. večer) |
[25] | R 10000 (Kladno - Bad Schandau) |
[26] | Tanvald > Szklarska Poreba, Szklarska Poreba > Tanvald > Trutnov |
[27] | Ex Litovel předm. - Lednice a zpět |
[28] | pociąg 25551: 654.007 pociągi 25552, 25553, 25559: 742.119, pozn: Chotiměř - Lovosice 742.119, Lovosice - Litoměřice 654.007 pociąg 25560: 654.007 |
[29] | M61 019 "Noháb" - Dobróka Expressz Budapest-Praha-Budapest (10:10 v Praze na hl.n.) |
[30] | pociąg 20976: 642.316 pociąg 20977: 642.330 |