Umlauf am 9. 12.: | Děčínsko | Libuň | Datum | Šluknov 742.7 | Brniště 750 | Nový Bor 750,742 | Jestřebí | Boletice 742 | adhoc Nymburk | písky 2x 753.6 | Mn Libuň 742 | adhoc Libuň |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | - | - | - | - | ||
So 1. 1. | - | - | - | - | - | - | So 1. 1. | |||
Mo 2. 1. | [1] | 750.061 Vl + 742.130 742.130 Vl + 750.061 [2] | [3] | [4] | 742.225 | 753.762 Vl + 753.770 | 742.253 | Mo 2. 1. | ||
Di 3. 1. | 742.225 Vl + 742.130 | 750.061 | [5] | - | 742.109 | 753.762 Vl + 753.770 | 742.253 | Di 3. 1. | ||
Mi 4. 1. | [1] | 742.225 Vl + 742.130 742.130 Vl + 742.225 [6] | 742.130 | [4] | 742.109 | 753.615 Vl + 753.751 | 742.253 | Mi 4. 1. | ||
Do 5. 1. | 750.061 [7] | 742.225 Vl + 742.130 | [5] | - | 742.109 | 753.615 Vl + 753.751 | 742.253 | Do 5. 1. | ||
Fr 6. 1. | 742.726 Vl + 742.727 | 742.225 Vl + 742.130 742.225 [8] | 742.225 | [4] | 742.109 | 753.762 Vl + 753.770 | 742.253 | Fr 6. 1. | ||
Sa 7. 1. | - | - | - | - | 742.109 | - | - | Sa 7. 1. | ||
So 8. 1. | - | - | - | - | 742.109 | - | - | So 8. 1. | ||
Mo 9. 1. | 750.061 | 742.726 Vl + 742.727 [9] | [3] | 742.726 Vl + 742.727 742.726 [10] | 742.130 | 753.762 Vl + 753.770 | 742.253 | Mo 9. 1. | ||
Di 10. 1. | 742.726 | 742.727 Vl + 742.305 [11] | 742.305 | - | 742.130 | 753.762 Vl + 753.770 | 742.253 | Di 10. 1. | ||
Mi 11. 1. | 742.726 Vl + 742.727 | 742.305 Vl + 742.741 [12] | [3] | 742.305 [13] | 742.130 | 753.762 Vl + 753.770 | 742.253 | Mi 11. 1. | ||
Do 12. 1. | 742.305 742.726 Vl + 742.727 [14] | 742.742 Vl + 742.741 + 753.301 Sl 742.741 Vl + 742.742 [15] | 753.301 | - | 742.130 | 753.751 Vl + 753.616 [16] | 753.756 Vl + 753.772 | 742.253 | Do 12. 1. | |
Fr 13. 1. | 742.726 Vl + 742.727 | 742.741 Vl + 742.742 [17] | [3] | 742.741 [18] | 742.130 | 753.756 Vl + 753.772 | 742.253 | Fr 13. 1. | ||
Sa 14. 1. | - | - | - | - | - | - | Sa 14. 1. | |||
So 15. 1. | - | - | - | - | - | - | So 15. 1. | |||
Mo 16. 1. | 742.726 | 742.305 Vl + 750.061 + 753.301 Sl [19] | [3] | 742.305 Vl + 750.061 + 753.301 Sl 750.061 Vl + 753.301 [20] | 742.130 | 742.216 Vl + 742.443 [21] | 753.762 Vl + 753.770 | 742.157 | Mo 16. 1. | |
Di 17. 1. | [1] | 742.741 Vl + 742.742 + 742.305 Sl [22] | [5] | - | 742.130 | 753.765 Vl + 753.751 | 742.157 | Di 17. 1. | ||
Mi 18. 1. | 742.726 | 742.741 Vl + 742.742 [19] | 742.742 | 742.741 742.742 + 742.741 Sl [23] | 742.130 | 753.765 Vl + 753.751 | 742.333 | Mi 18. 1. | ||
Do 19. 1. | 742.726 [24] | 742.742 Vl + 742.741 [25] | [5] | - | 742.130 | 753.618 Vl + 753.758 [26] | 753.751 Vl + 753.765 753.765 Vl + 753.751 [27] | 742.333 | Do 19. 1. | |
Fr 20. 1. | 742.726 | 742.741 Vl + 742.742 + 742.727 Sl | 742.727 [28] | 742.130 | 753.751 Vl + 753.765 | 742.333 | Fr 20. 1. | |||
Sa 21. 1. | - | - | - | - | 742.740 | - | - | Sa 21. 1. | ||
So 22. 1. | - | - | - | - | 742.740 | - | - | So 22. 1. | ||
Mo 23. 1. | 750.061 750.061 Vl + 742.225 [29] | 742.741 | 742.225 | [4] | 742.305 | 753.616 Vl + 753.617 | 742.285 | Mo 23. 1. | ||
Di 24. 1. | [1] | 742.741 | [5] | - | 742.305 | 753.616 Vl + 753.617 | 742.200 | Di 24. 1. | ||
Mi 25. 1. | 753.301 | 742.741 Vl + 742.742 742.742 Vl + 742.741 [30] | [3] | 742.741 [31] | 742.305 | 753.616 Vl + 753.617 | 742.200 | Mi 25. 1. | ||
Do 26. 1. | 742.741 Vl + 742.742 [32] | 753.301 Vl + 742.332 742.332 Vl + 753.301 [33] | 742.332 | - | 742.305 | 753.762 Vl + 753.770 | 742.200 | Do 26. 1. | ||
Fr 27. 1. | 100.000 | 742.741 Vl + 742.742 | [3] | [4] | 742.225 | 753.762 Vl + 753.770 | 742.200 | 742.094 Vl + 742.170 [34] | Fr 27. 1. | |
Sa 28. 1. | - | - | - | - | 742.225 | - | - | Sa 28. 1. | ||
So 29. 1. | - | - | - | - | 742.305 | - | - | So 29. 1. | ||
Mo 30. 1. | [1] | 742.741 Vl + 742.742 + 742.305 Sl 742.305 Vl + 742.741 [35] | [3] | 742.742 [36] | 742.130 | 753.615 Vl + 753.618 [21] | 753.762 Vl + 753.770 | 742.443 | Mo 30. 1. | |
Di 31. 1. | [1] | 742.741 Vl + 742.742 | [5] | - | 742.305 | 753.762 Vl + 753.770 | 742.443 | Di 31. 1. | ||
Umlauf am 9. 12.: | - | - | - | - | - | - | - | - | - | Datum |
Šluknov 742.7 | Brniště 750 | Nový Bor 750,742 | Jestřebí | Boletice 742 | adhoc Nymburk | písky 2x 753.6 | Mn Libuň 742 | adhoc Libuň | ||
Děčínsko | Libuň |
[1] | Zug 86116: nejede |
[2] | Zug 86121: 750.061 Vl + 742.130, pozn: Děčín - Č.Lípa 750.061+742.130, Č.Lípa - Brniště 750.061 Zug 86120: 742.130 Vl + 750.061, pozn: Brniště - Č.Lípa 750.061, Č.Lípa - Děčín 742.130+750.061 |
[3] | Zug 86012: nejede |
[4] | Zug 86131: nejede |
[5] | Zug 86010: nejede |
[6] | Zug 86121: 742.225 Vl + 742.130, pozn: Děčín - Č.Lípa 742.225+130, Č.Lípa - Jablonné 742.225 Zug 86120: 742.130 Vl + 742.225, pozn: Jablonné - Č.Lípa 742.225, Č,Lípa - Děčín 742.130+225 |
[7] | Zug 86116: Děčín - Rybniště - Varnsdorf Zug 86115: Varnsdorf - Rybniště - Děčín |
[8] | Zug 86121: 742.225 Vl + 742.130 Zug 86120: 742.225, pozn: loko 742.130 vezla dopoledne prázdné cisterny z ČL do Děčína |
[9] | Zug 86121: jen Děčín - Česká Lípa Zug 86120: výchozí z České Lípy |
[10] | Zug 86131: 742.726 Vl + 742.727, pozn: 742.727 obsluha+ nakládka Jestřebí, 742.726 obsluha papíren v Bělé p.B. Zug 86130: 742.726, pozn: Bělá p.B. papírny - Jestřebí 742.726, Jestřebí - Č.Lípa 742.726+727 |
[11] | Zug 86121: Děčín - Česká Lípa 742.727+305, Česká Lípa - Jablonné 742.727 |
[12] | Zug 86121: Děčín - Č.Lípa 742.305+741, Č.Lípa - Jablonné 742.741 Zug 86120: Jablonné - Č.Lípa 742.741, Č.Lípa - Děčín 742.305+741 |
[13] | Zug 86131: Česká Lípa - Jestřebí (obsluha pískovny) |
[14] | Zug 86116: 742.305 Zug 86115: 742.726 Vl + 742.727, pozn: kromě Mn jely dopoledne i prázdné cisterny z Děčína přes Rumburk do Ebersbachu s 742.726+727 / poté Lv Ebersbach - Rumburk, z Rumburka dřevo do Děčína (přetěž) |
[15] | Zug 86121: 742.742 Vl + 742.741 + 753.301 Sl, pozn: ložené cisterny Leuna Werke - Česká Lípa, z Č.Lípy do Brniště 742.742+741 jen Lv Zug 86120: 742.741 Vl + 742.742, pozn: Brniště - Č.Lípa 742.741+742, Č.Lípa - Děčín 753.301 + 742.741+742 |
[16] | Pn 53355 (Beroun - ) Nymburk - Brniště / Pn 53348 Brniště - Nymburk (- Beroun) |
[17] | Zug 86121: v úseku Česká Lípa - Jablonné nejede |
[18] | Zug 86131: 28 vozů Tds do Jestřebí |
[19] | Zug 86121: jen Děčín - Česká Lípa, dále vlak odřeknut |
[20] | Zug 86131: 742.305 Vl + 750.061 + 753.301 Sl, pozn: Česká Lípa - Jestřebí Zug 86130: 750.061 Vl + 753.301, pozn: Jestřebí - Česká Lípa |
[21] | Rajky do Brniště a zpět |
[22] | Zug 86121: PHM Leuna Werke - Česká Lípa, dále z ČL do Jablonného odřeknut; mimo to jel ještě v 9 h z Děčína Pn do Jestřebí s prázdnými vozy Tds na nakládku |
[23] | Zug 86131: 742.741, pozn: Lv Česká Lípa - Jestřebí Zug 86130: 742.742 + 742.741 Sl, pozn: z Jestřebí 18 lož.vozů Tds |
[24] | Zug 86116: kromě Mn jely v poledne z Děčína prázdné cisterny do Ebersbachu s 742.130+225 |
[25] | Zug 86121: Česká Lípa - Brniště jen 742.742. Loko 742.741 jela ráno do Jestřebí (obsluha pískovny) |
[26] | ráno Rajky z Berouna do Brniště, v poledne Lv z Brniště do Jestřebí, odpoledne písky Jestřebí - Rogatec |
[27] | Zug 84151: 753.751 Vl + 753.765, pozn: Lv Zug 64200: 753.765 Vl + 753.751 |
[28] | Zug 86131: Česká Lípa - Jestřebí |
[29] | Zug 86116: 750.061, pozn: Kromě toho jede ještě NEx52960 prázdné cisterny v 8:20 z Děčína východu do Ebersbachu se 742.740+742.727 Zug 86115: 750.061 Vl + 742.225, pozn: přípřež z Chřibské do DC. |
[30] | Zug 86121: 742.741 Vl + 742.742, pozn: ukončen v České Lípě Zug 86120: 742.742 Vl + 742.741, pozn: výchozí z České Lípy |
[31] | Zug 86131: Lv Česká Lípa - Srní u ČL Zug 86130: Srní u ČL - Česká Lípa (6 vozů) |
[32] | Zug 86116: kromě Mn jely v 11:45 z Děčína prázdné cisterny do Ebersbachu s 742.727+740 |
[33] | Zug 86121: 753.301 Vl + 742.332, pozn: Děčín - Česká Lípa 753.301+742.332, Česká Lípa - Brniště 753.301 Zug 86120: 742.332 Vl + 753.301, pozn: Brniště - Česká Lípa 753.301, Česká Lípa - Děčín 742.332+753.301 |
[34] | písek Libuň - Dabrowa Gornica, 1. část s 742.094+170, 2.část s 753.758+765 |
[35] | Zug 86121: 742.741 Vl + 742.742 + 742.305 Sl, pozn: PHM Leuna Werke - Česká Lípa, dále z Č.Lípy do Mimoně 742.741+742.305 Zug 86120: 742.305 Vl + 742.741 |
[36] | Zug 86131: Lv Česká Lípa - Jestřebí (obsluha pískovny) Zug 86130: Návrat z obsluhy pískovny + obsluha Srní u ČL (odvoz 6 vozů) |