Umlauf am 9. 12.: | Děčínsko | Libuň | Datum | Šluknov 742.7 | Brniště 750 | Nový Bor 750,742 | Jestřebí | Boletice 742 | adhoc Nymburk | písky 2x 753.6 | Mn Libuň 742 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | 86107/86106 | adhoc dřevo/rajky Nbk - Mimoň/Brniště | Řetenice navíc | pískovna navíc | ||
Mi 1. 11. | [1] | 742.130 | 742.130 [2] | 742.730 | 753.756 Vl + 753.772 | 742.357 | Mi 1. 11. | ||
Do 2. 11. | [1] | [3] | - | 742.730 | 753.615 Vl + 753.616 | 742.357 | Do 2. 11. | ||
Fr 3. 11. | 750.338 | 742.225 [4] | 742.130 [2] | 742.729 | 742.357 | Fr 3. 11. | |||
Sa 4. 11. | - | - | - | - | Sa 4. 11. | ||||
So 5. 11. | - | - | - | - | - | - | So 5. 11. | ||
Mo 6. 11. | [1] | 742.727 Vl + 742.225 742.727 [5] | 742.225 [2] | 742.729 [6] | 753.756 Vl + 753.772 [7] | 743.007 | Mo 6. 11. | ||
Di 7. 11. | 753.301 | [3] | - | 742.727 | 753.616 Vl + 753.617 [7] | 743.007 | Di 7. 11. | ||
Mi 8. 11. | [1] | 753.301 [8] | 742.225 [2] | 742.727 | 750.252 Vl + 750.326 [9] | 753.616 Vl + 753.617 [7] | 743.007 | Mi 8. 11. | |
Do 9. 11. | 750.061 [10] | [3] | - | 742.727 [11] | [12] | 742.357 | Do 9. 11. | ||
Fr 10. 11. | [1] | 750.061 Vl + 753.301 742.225 + 753.301 + 750.061 Sl [13] | 742.225 [2] | 742.727 | 742.073 Vl + 742.215 [14] | 753.616 Vl + 753.617 [7] | [15] | Fr 10. 11. | |
Sa 11. 11. | - | - | - | - | Sa 11. 11. | ||||
So 12. 11. | - | - | - | - | - | - | So 12. 11. | ||
Mo 13. 11. | [1] | 750.061 Vl + 750.338 + 742.225 Sl [16] | 742.225 [2] | 742.727 | 750.252 Vl + 750.326 [17] | 753.617 Vl + 753.616 + 743.008 Sl 753.616 Vl + 753.617 [18] | 742.357 743.008 Vl + 742.357 [19] | Mo 13. 11. | |
Di 14. 11. | 750.338 | 742.730 Vl + 742.740 | - | 742.727 | 753.616 Vl + 753.617 | 742.200 | Di 14. 11. | ||
Mi 15. 11. | [1] | 742.730 Vl + 742.740 742.740 Vl + 742.730 [20] | 742.730 Vl + 742.740 742.740 Vl + 742.730 [21] | 742.727 | [12] | [22] | Mi 15. 11. | ||
Do 16. 11. | 750.061 | 742.730 Vl + 742.740 | - | 742.727 | 753.616 Vl + 753.617 | 742.357 | Do 16. 11. | ||
Fr 17. 11. | - | - | - | - | - | - | Fr 17. 11. | ||
Sa 18. 11. | - | - | - | - | 742.727 | Sa 18. 11. | |||
So 19. 11. | - | - | - | - | - | - | So 19. 11. | ||
Mo 20. 11. | [1] | 742.743 Vl + 742.744 + 750.338 Sl 742.740 Vl + 742.730 [23] | 742.743 [2] | 742.727 | 742.730 Vl + 742.740 [24] | 753.616 Vl + 753.617 | 742.357 | Mo 20. 11. | |
Di 21. 11. | 742.730 Vl + 742.740 | 742.744 | - | 742.727 | 753.751 Vl + 753.772 [25] | 753.616 Vl + 753.617 | 742.357 | Di 21. 11. | |
Mi 22. 11. | 742.730 Vl + 742.740 | 742.744 742.743 Vl + 742.744 [26] | 742.743 [2] | 742.727 | 753.759 Vl + 753.764 | 742.357 | Mi 22. 11. | ||
Do 23. 11. | 742.730 Vl + 742.740 | 742.744 | - | 742.727 | 753.756 Vl + 753.770 [27] | 753.759 Vl + 753.764 | 742.357 | Do 23. 11. | |
Fr 24. 11. | 750.061 [28] | 742.730 Vl + 742.740 | 742.730 Vl + 742.740 [29] | 742.727 | 742.179 | Fr 24. 11. | |||
Sa 25. 11. | - | - | - | - | Sa 25. 11. | ||||
So 26. 11. | - | - | - | - | 742.727 | - | - | So 26. 11. | |
Mo 27. 11. | [1] | 742.730 Vl + 742.740 | [30] | 742.727 | 753.756 Vl + 753.770 | 742.179 | Mo 27. 11. | ||
Di 28. 11. | 750.338 [31] | 753.301 Vl + 742.332 | 742.332 [32] | - | 750.061 | 753.751 Vl + 753.772 [33] | 753.756 Vl + 753.770 [34] | 742.357 | Di 28. 11. |
Mi 29. 11. | [1] | 742.740 Vl + 742.730 | 742.730 Vl + 742.740 | 742.332 | 753.756 Vl + 753.770 | 742.073 | Mi 29. 11. | ||
Do 30. 11. | 753.301 | 742.730 Vl + 742.740 | - | 742.332 | [12] | 742.094 | Do 30. 11. | ||
Umlauf am 9. 12.: | - | - | - | - | 86107/86106 | adhoc dřevo/rajky Nbk - Mimoň/Brniště | Řetenice navíc | pískovna navíc | Datum |
Šluknov 742.7 | Brniště 750 | Nový Bor 750,742 | Jestřebí | Boletice 742 | adhoc Nymburk | písky 2x 753.6 | Mn Libuň 742 | ||
Děčínsko | Libuň |
[1] | Zug 86116: nejede |
[2] | Zug 86131: Česká Lípa - Jestřebí |
[3] | Zug 86121: nejede |
[4] | Zug 86121: Odklon přes Jedlovou, jen Lv |
[5] | Zug 86121: 742.727 Vl + 742.225 Zug 86120: 742.727, pozn: Odklon přes Jedlovou |
[6] | Zug 86107: +86116/86115 do České Kamenice s 3 vozy na nakládku |
[7] | Zug 64200: odklon přes MB - Nymburk - Všetaty |
[8] | Zug 86121: odklon přes Jedlovou |
[9] | prázdné vozy GIGA WOOD do Mimoně |
[10] | Zug 86116: Ráno Pn do Varnsdorfu s 3 vozy na vlečku, zpět Lv. Poté pokračování v Mn. Mimo Mn také 742 727 do České Kamenice pro 3 ložené vozy. |
[11] | Zug 86107: Mimo zálohu ještě Mn 86110/86111 do České Kamenice pro 3 ložené vozy. |
[12] | Zug 64200: nejede |
[13] | Zug 86121: 750.061 Vl + 753.301, pozn: odklon přes Jedlovou Zug 86120: 742.225 + 753.301 + 750.061 Sl, pozn: v úseku Jedlová - Děčín všechna HV v čele. |
[14] | Lv Nymburk - Mimoň / dřevo z Mimoně do Nymburka ve vozech GIGA WOOD |
[15] | Zug 84161: nejede; v 5 h ráno z Turnova dvojče 742.434+443 + 20 sypáků do Košťálova na nakládku kamene |
[16] | Zug 86121: PHM do České Lípy |
[17] | Rajky do Brniště (ve 2 h z Nymburka) / Lv zpět |
[18] | Zug 84151: 753.617 Vl + 753.616 + 743.008 Sl Zug 64200: 753.616 Vl + 753.617 |
[19] | Zug 84161: 742.357 Zug 84152: 743.008 Vl + 742.357 |
[20] | Zug 86121: 742.730 Vl + 742.740, pozn: Lv Děčín - Česká Lípa Zug 86120: 742.740 Vl + 742.730, pozn: prázdné cisterny po PHM z Č.Lípy |
[21] | Zug 86131: 742.730 Vl + 742.740, pozn: Lv Česká Lípa - Jestřebí Zug 86130: 742.740 Vl + 742.730, pozn: Jestřebí - Česká Lípa |
[22] | Zug 84161: nejede |
[23] | Zug 86121: 742.743 Vl + 742.744 + 750.338 Sl, pozn: PHM do České Lípy Zug 86120: 742.740 Vl + 742.730 |
[24] | Děčín - Brniště; Rajky s vápencem z Berouna |
[25] | vápenec do Brniště; ze Srní u ČL do Brniště postrk 742.743 |
[26] | Zug 86121: 742.744 Zug 86120: 742.743 Vl + 742.744 |
[27] | vápenec do Brniště |
[28] | Zug 86116: jen do Rybniště, pak obsluha Dolního Podluží jako 53921/53917 Zug 86115: výchozí z Rybniště |
[29] | Zug 86131: do Bělé p.Bezdězem na vlečku bývalých papíren |
[30] | Zug 86131: nejede |
[31] | Zug 86116: Mn jen do KL, zpět Lv. Kromě Mn dopoledne cisterny do Ebersbachu a v noci znovu s 742 730 + 742 740. |
[32] | Zug 86010: obsluha Nového Boru ráno kolem 7:30 h |
[33] | prázdné vozy GIGAWOOD do Mimoně na nakládku dřeva; z důvodu nesjízdnosti tratě Bakov - Č.Lípa vlak odstaven v Bakově, pokračuje 29. 11. dopoledne s loko 742.730+740 |
[34] | Zug 64200: odklon přes MB - Všetaty z důvodu nesjízdné tratě Bakov - Č.Lípa (popadané stromy) |