Umlauf am 10. 12.: | PKP Cargo | další oběhy | Datum | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 5. Tag | 6. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | 46730 | - | 46745 | 41 | 42 | 43 | 44 | ||
Di 1. 3. | 193.517 Vl + 193.502 [1] | - | - | - | Di 1. 3. | ||||||
Mi 2. 3. | - | - | - | - | Mi 2. 3. | ||||||
Do 3. 3. | - | - | - | Do 3. 3. | |||||||
Fr 4. 3. | 193.502 Vl + 193.517 | - | - | - | Fr 4. 3. | ||||||
Sa 5. 3. | - | - | - | - | Sa 5. 3. | ||||||
So 6. 3. | - | - | - | So 6. 3. | |||||||
Mo 7. 3. | 193.502 Vl + 193.517 | 193.520 | - | - | - | - | Mo 7. 3. | ||||
Di 8. 3. | 193.519 Vl + 193.512 193.512 Vl + 193.519 [2] | - | - | - | Di 8. 3. | ||||||
Mi 9. 3. | 193.517 Vl + 193.502 | - | - | - | - | Mi 9. 3. | |||||
Do 10. 3. | 193.519 Vl + 193.512 | - | - | - | Do 10. 3. | ||||||
Fr 11. 3. | 193.520 Vl + 193.517 193.519 [3] | - | - | - | Fr 11. 3. | ||||||
Sa 12. 3. | - | - | - | - | Sa 12. 3. | ||||||
So 13. 3. | 193.517 [4] | - | - | - | 193.519 Vl + 193.512 [5] | So 13. 3. | |||||
Mo 14. 3. | 193.502 | - | - | - | - | Mo 14. 3. | |||||
Di 15. 3. | 193.507 Vl + 193.517 193.517 [6] | - | - | [7] | [8] | - | Di 15. 3. | ||||
Mi 16. 3. | 193.512 Vl + 193.520 193.519 Vl + 193.520 [9] | - | - | - | - | 193.519 [10] | 193.519 [11] | Mi 16. 3. | |||
Do 17. 3. | 193.507 Vl + 193.517 | - | - | [8] | - | Do 17. 3. | |||||
Fr 18. 3. | 193.520 Vl + 193.519 193.520 Vl + 193.502 [12] | - | - | - | 193.519 [13] | Fr 18. 3. | |||||
Sa 19. 3. | - | - | - | - | Sa 19. 3. | ||||||
So 20. 3. | - | - | - | So 20. 3. | |||||||
Mo 21. 3. | 193.511 Vl + 193.502 | 193.512 | - | - | - | - | Mo 21. 3. | ||||
Di 22. 3. | 193.519 Vl + 193.520 | - | - | [7] | [8] | - | 193.517 Vl + 189.806 [14] | Di 22. 3. | |||
Mi 23. 3. | - | - | - | - | Mi 23. 3. | ||||||
Do 24. 3. | - | - | - | Do 24. 3. | |||||||
Fr 25. 3. | 193.502 Vl + 193.517 [15] | - | - | - | Fr 25. 3. | ||||||
Sa 26. 3. | - | - | - | - | Sa 26. 3. | ||||||
So 27. 3. | 193.517 Vl + 193.502 [16] | 193.505 | - | - | 193.518 | - | 193.520 [17] | 193.502 Vl + 193.517 [18] | So 27. 3. | ||
Mo 28. 3. | - | - | - | - | Mo 28. 3. | ||||||
Di 29. 3. | 193.501 Vl + 193.502 | - | - | - | Di 29. 3. | ||||||
Mi 30. 3. | 193.518 Vl + 193.505 193.517 Vl + 193.518 [19] | - | - | - | - | 193.520 [20] | 193.520 [11] | 193.520 [21] | 193.517 [22] | Mi 30. 3. | |
Do 31. 3. | 193.501 Vl + 193.502 | - | - | [23] | [8] | - | 193.517 [24] | Do 31. 3. | |||
Umlauf am 10. 12.: | - | - | - | 46730 | - | 46745 | 41 | 42 | 43 | 44 | Datum |
1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 5. Tag | 6. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | ||
PKP Cargo | další oběhy |
[1] | Zug 40502: Z Břeclavi do Chalupek 193 517 |
[2] | Zug 40502: 193.519 Vl + 193.512 Zug 40501: 193.512 Vl + 193.519 |
[3] | Zug 40502: 193.520 Vl + 193.517 Zug 40501: 193.519, pozn: V Břeclavi dobrat 193 512 na přípřež |
[4] | Zug 46741: Odklonem přes Petrovice u Karviné |
[5] | Zug 41: Nex 40502 |
[6] | Zug 40502: 193.507 Vl + 193.517 Zug 40501: 193.517, pozn: V Břeclavi dobere 193 507 |
[7] | Zug 46738: NEJEDE |
[8] | Zug 46749: NEJEDE |
[9] | Zug 40502: 193.512 Vl + 193.520 Zug 40501: 193.519 Vl + 193.520 |
[10] | Zug 46745: 193.519 |
[11] | Zug 41: Nex 46742 |
[12] | Zug 40502: 193.520 Vl + 193.519 Zug 40501: 193.520 Vl + 193.502 |
[13] | Zug 41: Pn 42291/53733/47791 Chalupki-Štúrovo |
[14] | Zug 41: Nex 46745 |
[15] | Zug 40502: -, pozn: Odřeknut na straně ÖBB Zug 40501: 193.502 Vl + 193.517 |
[16] | Zug 40501: 193.502 z Bv do AT |
[17] | Zug 41: Pn 42222 |
[18] | Zug 42: Z Břeclavi 193 517 |
[19] | Zug 40502: 193.518 Vl + 193.505 Zug 40501: 193.517 Vl + 193.518, pozn: Z Břeclavi na přípřež půjde 193 505 |
[20] | Zug 46745: 193.520 |
[21] | Zug 42: Pn 42293/55409/47797 Chalupki-Štúrovo |
[22] | Zug 43: Lv 44793 Břeclav-Rajka |
[23] | Zug 46730: NEJEDE |
[24] | Zug 41: Pn 44798/53544/42228 Rajka-Zebrzydowice (Oradea-Lodz Olechow) IKEA Express, kontejnery |