datum | PKP Cargo | další oběhy | datum | ||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. den | 2. den | 3. den | 4. den | 5. den | 6. den | 1. den | 2. den | 3. den | 4. den | ||||||||
40502 | 40501 | 46741 | 46746 | 46733 | 46734 | 46730 | 46738 | 46749 | 46737 | 46745 | 46750 | 41 | 42 | 43 | 44 | ||
út 1. 2. | 193.510 př 193.511 [1] |
193.507 př 193.510 |
- | - | - | - | - | 193.511 | - | - | - | út 1. 2. | |||||
st 2. 2. | 193.519 př 193.512 |
[2] | - | - | - | - | - | - | - | - | 193.511 | - | st 2. 2. | ||||
čt 3. 2. | 193.507 př 193.510 |
- | - | - | - | - | - | 193.511 | - | - | - | čt 3. 2. | |||||
pá 4. 2. | [2] | 193.519 př 193.510 |
- | - | 193.511 | - | - | - | - | - | 193.519 | pá 4. 2. | |||||
so 5. 2. | - | - | - | - | - | - | [3] | - | - | - | [2] | - | so 5. 2. | ||||
ne 6. 2. | - | [3] | - | - | - | - | - | - | 193.507 | - | - | 193.510 př 193.519 [4] |
ne 6. 2. | ||||
po 7. 2. | - | 193.502 [5] | - | 193.517 | - | - | - | - | - | - | - | - | po 7. 2. | ||||
út 8. 2. | 193.510 př 193.519 |
- | - | - | - | - | - | - | - | út 8. 2. | |||||||
st 9. 2. | 193.502 | 193.517 | - | - | - | - | - | - | - | - | [2] | - | 193.517 [6] | st 9. 2. | |||
čt 10. 2. | 193.519 př 193.510 [7] |
- | - | - | - | - | [2] | - | 193.502 | - | - | - | čt 10. 2. | ||||
pá 11. 2. | 193.517 př 193.507 |
193.519 [8] | - | - | [2] | 193.507 | - | - | - | - | - | [2] | pá 11. 2. | ||||
so 12. 2. | - | - | - | - | - | - | 193.502 | - | - | - | [2] | - | 193.511 [9] | so 12. 2. | |||
ne 13. 2. | - | 193.517 [10] | 193.507 | - | - | - | - | - | - | 193.502 | - | - | 193.510 př 193.519 [4] |
ne 13. 2. | |||
po 14. 2. | - | - | 193.511 | - | - | - | - | - | - | - | - | po 14. 2. | |||||
út 15. 2. | 193.502 | 193.517 | - | - | - | - | - | 193.517 [11] | [2] | - | - | - | út 15. 2. | ||||
st 16. 2. | [2] | 193.520 př 193.502 |
- | - | - | - | - | - | - | - | 193.511 | - | st 16. 2. | ||||
čt 17. 2. | 193.517 př 193.507 [12] |
- | - | - | - | - | [2] | - | [2] | - | - | - | 193.519 [13] | čt 17. 2. | |||
pá 18. 2. | 193.502 př 193.520 [14] |
193.502 [15] | - | - | [16] | - | - | - | - | - | pá 18. 2. | ||||||
so 19. 2. | - | - | - | - | - | - | 193.507 | - | - | - | [2] | - | 193.507 př 193.517 [17] |
so 19. 2. | |||
ne 20. 2. | - | 193.517 | 193.511 [18] | - | - | - | - | - | - | 193.507 | - | - | 193.502 př 193.520 [19] |
ne 20. 2. | |||
po 21. 2. | - | 193.511 [20] | - | [2] | - | - | - | - | - | - | - | - | 193.520 [21] | po 21. 2. | |||
út 22. 2. | 193.517 př 193.507 |
- | - | - | - | - | 193.517 | [2] | - | - | - | út 22. 2. | |||||
st 23. 2. | 193.519 | 193.519 | - | - | - | - | - | - | - | - | 193.517 | - | st 23. 2. | ||||
čt 24. 2. | 193.520 př 193.507 [22] |
- | - | - | - | - | [2] | - | - | - | - | 193.502 [23] | čt 24. 2. | ||||
pá 25. 2. | 193.519 př 193.517 [24] |
- | - | - | - | - | - | - | pá 25. 2. | ||||||||
so 26. 2. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | so 26. 2. | ||||||
ne 27. 2. | - | 193.517 [25] | - | - | - | - | - | - | - | - | ne 27. 2. | ||||||
po 28. 2. | - | 193.519 př 193.507 |
- | 193.520 | - | - | - | - | - | - | - | - | po 28. 2. | ||||
datum | 40502 | 40501 | 46741 | 46746 | 46733 | 46734 | 46730 | 46738 | 46749 | 46737 | 46745 | 46750 | 41 | 42 | 43 | 44 | datum |
1. den | 2. den | 3. den | 4. den | 5. den | 6. den | 1. den | 2. den | 3. den | 4. den | ||||||||
PKP Cargo | další oběhy |
[1] | Z Břeclavi do Gliwic 193 510 |
[2] | NEJEDE |
[3] | Nejede |
[4] | Nex 40502 |
[5] | Z Břeclavi na přípřež 193 507 |
[6] | Nex 46742 |
[7] | Z Břeclavi do Chalupek 193 519 |
[8] | Z Břeclavi do AT,IT 193 510+193 519 |
[9] | Pn 42285/53503/47787 Zebrzydowice-Rajka |
[10] | Od Břeclavi do Tarvisia 193 502+517 |
[11] | Nex 46738 Lonato - Tychy |
[12] | Z Břeclavi do Chalupek 193 517, 507 odstavena v Břeclavi pro další výkon |
[13] | Nex 47882/52038 Malacky-Zebrzydowice |
[14] | 40502 odřeknut z Itálie, lokomotivy strojně do Břeclavi na odstavení |
[15] | Z Břeclavi na přípřež 193 520 |
[16] | Odřeknut ze strany OBB |
[17] | Pn 49590/54348/41296, zpožděná 40502, od Bpa jede 193 517, 193 507 odstavena pro další výkon |
[18] | Zkrácen, pouze v trase Hodonín-Břeclav (odstavený autozug Tychy-Fossacesia Torino di Sangro) |
[19] | Nex 40502, od Břeclavi 193 511 |
[20] | Z Břeclavi do AT 193 519+193 511 |
[21] | Pn 47790/57790/42220 Malacky-Zebrzydowice, z Břeclavi dobrána na studeno 193 502, z Bv 193 520+193 502 |
[22] | Z Břeclavi do Polska pouze 193.507 |
[23] | Lv 55083 Zebrzydowice - Břeclav |
[24] | U Břeclavi do Chalupek jen 193.517 |
[25] | V Břeclavi dobere 193 520 |