plan for 11. 12.: | Brniště (750, 753, 742) | Šluknov (753, 750, 742) | Nový Bor (742) | Boletice (742) | Mlýny (742) | Jestřebí (742) | Libuň - Řetenice (2x 753.6) | Mn Libuň (742) | day | 1. day | 1. day | 1. day | 1. day | 1. day | 1. day | 1. day | 1. day |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
86121/86120 | 86010/86111 | - | 86109/86108 | - | - | - | - | ||
thu 1. 7. | - | - | 753.756 př + 753.772 | 742.357 | thu 1. 7. | ||||
fri 2. 7. | 750.338 | 753.765 př + 753.770 [1] | 742.357 | fri 2. 7. | |||||
sat 3. 7. | 750.338 | - | - | - | - | - | sat 3. 7. | ||
sun 4. 7. | - | - | - | - | - | - | sun 4. 7. | ||
mon 5. 7. | - | - | - | - | - | - | mon 5. 7. | ||
tue 6. 7. | - | - | - | - | - | - | - | tue 6. 7. | |
wed 7. 7. | 750.338 | 742.372 př + 742.344 | 742.130 | 742.305 | 753.618 + 753.616 pk | 742.357 | wed 7. 7. | ||
thu 8. 7. | 750.338 | 742.344 | 742.130 | - | - | thu 8. 7. | |||
fri 9. 7. | 750.338 | 742.344 | 742.130 | 742.239 | fri 9. 7. | ||||
sat 10. 7. | - | - | - | - | - | sat 10. 7. | |||
sun 11. 7. | - | - | - | - | - | - | sun 11. 7. | ||
mon 12. 7. | 742.344 | 742.372 | 742.130 | 742.305 | 753.616 př + 753.618 [2] | mon 12. 7. | |||
tue 13. 7. | 742.344 | 742.372 | 742.130 | - | - | tue 13. 7. | |||
wed 14. 7. | 742.372 př + 742.344 + 742.305 pk 742.344 [3] | 742.372 + 742.305 pk [4] | 742.305 [5] | 742.130 | 753.615 př + 753.617 [6] | 742.239 | wed 14. 7. | ||
thu 15. 7. | 742.372 př + 742.344 742.372 + 742.305 pk [7] | 742.344 [8] | 742.130 | - | - | 753.615 př + 753.617 [9] | thu 15. 7. | ||
fri 16. 7. | 742.225 742.225 + 742.305 pk [10] | 742.332 [11] | 742.130 [12] | 742.130 [13] | 742.305 [14] | fri 16. 7. | |||
sat 17. 7. | 742.130 př + 742.225 + 742.305 pk [15] | - | 742.332 | - | - | - | - | sat 17. 7. | |
sun 18. 7. | - | - | - | 742.332 | - | - | - | sun 18. 7. | |
mon 19. 7. | 742.130 př + 742.225 742.130 [16] | 742.225 + 742.130 pk [17] | 742.130 [18] | 742.332 [19] | 742.332 [20] | 742.372 | 753.615 př + 753.617 [21] | 742.239 [22] | mon 19. 7. |
tue 20. 7. | 742.130 př + 742.225 742.130 [23] | 742.225 [24] | - | - | 753.615 př + 753.617 [25] | 742.239 | tue 20. 7. | ||
wed 21. 7. | 753.301 + 742.130 pk [26] | 742.225 | 742.332 [27] | 742.372 | 742.239 | wed 21. 7. | |||
thu 22. 7. | 742.225 př + 742.130 + 753.301 pk 742.130 př + 742.225 + 742.372 pk [28] | 753.301 + 742.372 pk 753.301 [29] | 742.372 [30] | 742.332 | - | - | 742.239 | thu 22. 7. | |
fri 23. 7. | 742.225 př + 742.130 742.225 + 742.372 pk [31] | 742.130 [32] | 742.372 [33] | 731.015 [34] | 731.015 [20] | 742.372 [35] | 753.615 př + 753.617 753.751 př + 753.770 [36] | 742.239 | fri 23. 7. |
sat 24. 7. | 742.225 | - | 731.015 | - | - | - | - | sat 24. 7. | |
sun 25. 7. | - | - | - | 742.225 | - | - | - | sun 25. 7. | |
mon 26. 7. | mon 26. 7. | ||||||||
tue 27. 7. | 742.372 | - | - | 753.770 př + 753.751 [37] | tue 27. 7. | ||||
wed 28. 7. | 742.372 742.225 [38] | 742.130 [32] | 731.031 [39] | 731.031 [40] | 742.372 [41] | 753.751 př + 753.770 | 742.239 | wed 28. 7. | |
thu 29. 7. | 742.372 | - | - | 753.751 př + 753.770 | thu 29. 7. | ||||
fri 30. 7. | 742.225 př + 742.130 742.225 [42] | 742.130 [43] | 731.031 | 742.372 [44] | 753.758 př + 753.756 [45] | 742.239 | fri 30. 7. | ||
sat 31. 7. | 742.130 742.372 [46] | - | 731.031 | - | - | - | - | sat 31. 7. | |
plan for 11. 12.: | 86121/86120 | 86010/86111 | - | 86109/86108 | - | - | - | - | day |
1. day | 1. day | 1. day | 1. day | 1. day | 1. day | 1. day | 1. day | ||
Brniště (750, 753, 742) | Šluknov (753, 750, 742) | Nový Bor (742) | Boletice (742) | Mlýny (742) | Jestřebí (742) | Libuň - Řetenice (2x 753.6) | Mn Libuň (742) |
[1] | train 84151: 753.765 př + 753.770 |
[2] | train 64200: Pn 64200 z Libuně až v 13:50, odklon přes Jičín - Kopidlno - Nymburk (tam přepřah na 753.615+617), dále přes Všetaty - Ústí n.L |
[3] | train 86121: 742.372 př + 742.344 + 742.305 pk train 86120: 742.344 |
[4] | train 86010: Pk jen do Nového Boru |
[5] | train 86015: 742.305 |
[6] | train 64200: odklon přes Jičín - Kopidlno - Nymburk, odjezd z Libuně v 11:54 |
[7] | train 86121: 742.372 př + 742.344, pozn: Z ČL 742.372 + pk 742.305 train 86120: 742.372 + 742.305 pk, pozn: Pk jen do ČL |
[8] | train 86010: 742.344 |
[9] | train 64200: odklon přes Jičín - Kopidlno - Nymburk, odjezd z Libuně v 11:51 |
[10] | train 86121: 742.225 train 86120: 742.225 + 742.305 pk, pozn: Pk dojel do Mimoně Lv, poté pk jen do ČL |
[11] | train 86111: Do Dc přes ČL, v ČL dobral další zátěž |
[12] | train 86109: 742.130 |
[13] | train 86116: 742.130 |
[14] | trains 86401, 86400: 742.305 |
[15] | train 86121: Pk 742.305 z ČL do Brniště |
[16] | train 86121: 742.130 př + 742.225, pozn: 742.130 dělala nejprve z ČL do NB pk vlaku 86010 a pak se vrátila s Mn 86015 do ČL, poté sólo Lv 86121 do Brniště train 86120: 742.130 |
[17] | train 86010: Pk jen do Nového Boru, zpět do ČL jako 86015 |
[18] | train 86015: 742.130 |
[19] | train 86109: 742.332 |
[20] | train 86116: Obsluha Benešova n.Pl. |
[21] | train 64200: V neděli byly v Libuně zaparkované lokomotivy |
[22] | V neděli byly v Libuně zaparkované lokomotivy |
[23] | train 86121: 742.130 př + 742.225 train 86120: 742.130 |
[24] | train 86010: 742.225 |
[25] | train 64200: odklon přes Jičín - Kopidlno - Nymburk |
[26] | train 86121: Pk z ČL do Brniště train 86120: Pk jen do ČL, poté za 753.301 jako nečinná |
[27] | train 86109: Dopoledne ještě výlet s přetěží do České Lípy |
[28] | train 86121: 742.225 př + 742.130 + 753.301 pk train 86120: 742.130 př + 742.225 + 742.372 pk, pozn: Pk z Mimoně do ČL |
[29] | train 86010: 753.301 + 742.372 pk, pozn: Pk jen do Nového Boru, zpět do ČL jako 86015 train 86111: 753.301, pozn: Z Jedlové do Děčína přes ČL, kde dobral další zátěž |
[30] | train 86015: 742.372 |
[31] | train 86121: 742.225 př + 742.130, pozn: Z ČL pokračovala 742.225 + pk 732.372 train 86120: 742.225 + 742.372 pk, pozn: Pk z Brniště do ČL |
[32] | train 86111: Z Jedlové do Děčína přes ČL, kde dobral další zátěž |
[33] | train 86015: Do Boru Lv jako 54262 |
[34] | train 86109: 731.015 |
[35] | trains 86401, 86400: 742.372 |
[36] | train 64200: 753.615 př + 753.617, pozn: odklon přes Jičín - Kopidlno - Nymburk train 64201: 753.751 př + 753.770, pozn: Jízda odklonem přes Nymburk, Jičín; Někde na trase výměna za 753.6 |
[37] | train 64200: Odklonem přes Všetaty |
[38] | train 86121: 742.372, pozn: Nejprve jela do ČL na pk 52405 Vendys (742.225 + 742.130) poté Lv do Děčína pro 86121 train 86120: 742.225, pozn: Výměna Lv v České Lípě, 742.372 přešla z 86120 na 86401 pro obsluhu Bezdězu, 742.225 přijela z Jestřebí z obsluhy pískovny 72801/72802 |
[39] | train 86109: 731.031 |
[40] | train 86116: 731.031 |
[41] | train 86401: 742.372 |
[42] | train 86121: 742.225 př + 742.130, pozn: od C. L. 742.225 a 742.372 pk train 86120: 742.225, pozn: od C. L. |
[43] | train 86111: Z Jedlové do Děčína přes ČL, kde dobral další zátěž, v Novém Boru provedl také obsluhu |
[44] | train 86401: Obsluha Bezdězu a Jestřebí |
[45] | train 64200: odklon přes Jičín,za dvojčetem přivěšen 742.239 |
[46] | train 86121: 742.130, pozn: Z ČL dále pokračovala 742.372, 742.130 zapřáhla prázdné cisterny a odvezla je do Děčína, poté Lv do ČL pro 86120 train 86120: 742.372, pozn: V ČL výměna 742.372 za 742.130 |