Umlauf am 16. 3.: | TS 871 (854 + Bdtn⁷⁵⁷ + 80-29.2) | Mimořádné oběhy vozidel PP Hradec Králové | Datum | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1841pk | 1824/1825pk/1830 /1829pk/1834/1835pk /1842/1843pk/20226 | 1821pk/1828/1827pk /1832/1831pk/1838 /1839pk/1844 | 1 | 2 | 3 | 4 | ||
So 15. 12. | 854.215 + 201 + 80-29 211 | 854.205 + 215 + 80-29 213 | 854.225 + 218 + 80-29 214 | So 15. 12. | ||||
Mo 16. 12. | 854.225 + 218 + 80-29 214 | 854.205 + 215 + 80-29 212 | 854.215 + 201 + 80-29 211 | Mo 16. 12. | ||||
Di 17. 12. | 854.215 + 201 + 80-29 211 | 854.225 + 218 + 80-29 214 | 854.205 + 215 + 80-29 212 | 814.053 [1] | Di 17. 12. | |||
Mi 18. 12. | 854.205 + 215 + 80-29 212 814.251 + 814.252 [2] | 854.225 + 218 + 80-29 214 | 854.215 + 201 + 80-29 211 | 847.049 [3] | Mi 18. 12. | |||
Do 19. 12. | 854.215 + 201 + 80-29 211 814.219 + 814.220 [4] | 854.205 + 217 + 80-29 213 | 854.225 + 218 + 80-29 214 | Do 19. 12. | ||||
Fr 20. 12. | 854.225 + 218 + 80-29 214 854.225 + 214 + 80-29 214 + 714.201 Sl [5] | 814.219 + 814.220 814.203 + 814.204 [6] | 814.181 814.239 + 814.240 [7] | Fr 20. 12. | ||||
Sa 21. 12. | 814.217 + 814.218 | 814.203 + 814.204 | 854.225 + 214 + 80-29 214 | Sa 21. 12. | ||||
So 22. 12. | 814.219 + 814.220 [8] | 814.217 + 814.218 | 854.225 + 214 + 80-29 214 | So 22. 12. | ||||
Mo 23. 12. | 854.225 + 217 + 80-29 213 | 854.215 + 215 + 80-29 212 | 814.219 + 814.220 | 754.076 + 215 + 216 + 204 + 854.034 Sl [9] | Mo 23. 12. | |||
Di 24. 12. | [10] | 854.215 + 215 + 80-29 212 | 854.225 + 217 + 80-29 213 | Di 24. 12. | ||||
Mi 25. 12. | 854.205 + 214 + 80-29 214 | 854.215 + 215 + 80-29 212 | 854.225 + 217 + 80-29 213 | Mi 25. 12. | ||||
Do 26. 12. | 854.205 + 214 + 80-29 214 [11] | 854.205 + 214 + 80-29 214 854.225 + 218 + 80-29 211 [12] | 854.215 + 215 + 80-29 212 | Do 26. 12. | ||||
Fr 27. 12. | 854.215 + 215 + 80-29 212 | 854.225 + 218 + 80-29 211 | 854.205 + 214 + 80-29 214 | Fr 27. 12. | ||||
Sa 28. 12. | 854.205 + 214 + 80-29 214 | 854.225 + 218 + 80-29 211 | 854.215 + 215 + 80-29 212 | Sa 28. 12. | ||||
So 29. 12. | 854.225 + 218 + 80-29 211 | 854.205 + 214 + 80-29 214 | 854.215 + 215 + 80-29 213 | So 29. 12. | ||||
Mo 30. 12. | 854.215 + 215 + 80-29 213 | 854.205 + 214 + 80-29 214 | 854.225 + 218 + 80-29 211 | 814.058 + 814.038 Sl [13] | Mo 30. 12. | |||
Di 31. 12. | 854.225 + 218 + 80-29 211 [14] | 854.215 + 215 + 80-29 213 | 854.205 + 214 + 80-29 214 | Di 31. 12. | ||||
Umlauf am 16. 3.: | 1841pk | 1824/1825pk/1830 /1829pk/1834/1835pk /1842/1843pk/20226 | 1821pk/1828/1827pk /1832/1831pk/1838 /1839pk/1844 | 1 | 2 | 3 | 4 | Datum |
1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | ||
TS 871 (854 + Bdtn⁷⁵⁷ + 80-29.2) | Mimořádné oběhy vozidel PP Hradec Králové |
[1] | Sv 98105 / 98107 Trutnov - Pilníkov - Trutnov (zkušební jïzda) |
[2] | Zug 1826: 854.205 + 20-29 215 + 80-29 212 Zug 1833: 814.251 + 814.252 |
[3] | Sv 98160 / 98246 Bohumín - Trutnov |
[4] | Zug 1826: 854.215 + 20-29 201 + 80-29 211 Zug 1845: 814.219 + 814.220 |
[5] | Zug 1826: 854.225 + 20-29 218 + 80-29 214 Zug 1833: 854.225 + 20-29 214 + 80-29 214 + 714.201 Sl |
[6] | Zug 1834: 814.219 + 814.220 Zug 1841: 814.203 + 814.204 |
[7] | Zug 1822: -, pozn: NAD Letohrad - Hradec Králové z důvodu poruchy motorového vozu Zug 1823: 814.181 Zug 1831: 814.239 + 814.240 |
[8] | Zug 1841: 814.219 + 814.220 |
[9] | Sv 98156 Trutnov hl.n. (10:31) – Nymburk hl.n. (16:37-17:40) – Praha jih (22:11), souprava 754.076 + 80-29 216 + 20-29 204 + 80-29 215 + 854.034 a v žst. Nymburk hl.n. dobere vozy z DPOV |
[10] | Zug 1841: Nejede |
[11] | Zug 1841: 854.205 + 20-29 214 + 80-29 214 |
[12] | Züge 1824, 1842: 854.205 + 20-29 214 + 80-29 214 Zug 1843: 854.225 + 20-29 218 + 80-29 211 |
[13] | Sv 98117 [Praha jih - Trutnov hl.n.] |
[14] | Zug 1844: 854.225 + 20-29 218 + 80-29 211 Zug 1845: -, pozn: Nejede |