obieg dla 8. 12.: | TS 866 (810) | TS 869 (810) | data | 1. dzień | 2. dzień | 3. dzień | 4. dzień | 1. dzień |
---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | ||
wt 1. 5. | - | - | wt 1. 5. | |||
śr 2. 5. | śr 2. 5. | |||||
cz 3. 5. | 810.340 | 810.229 810.229 + 814.106 pk 810.229 [1] | cz 3. 5. | |||
pi 4. 5. | pi 4. 5. | |||||
so 5. 5. | 810.512 | 810.616 | - | - | so 5. 5. | |
ni 6. 5. | - | - | ni 6. 5. | |||
po 7. 5. | 810.616 | 810.229 | 810.340 | po 7. 5. | ||
wt 8. 5. | - | - | wt 8. 5. | |||
śr 9. 5. | 810.340 | 810.512 | śr 9. 5. | |||
cz 10. 5. | 810.616 | 810.340 | cz 10. 5. | |||
pi 11. 5. | 810.229 | 810.616 | 810.340 | pi 11. 5. | ||
so 12. 5. | 810.512 | 810.229 | - | - | so 12. 5. | |
ni 13. 5. | - | - | ni 13. 5. | |||
po 14. 5. | 810.229 | 810.340 | po 14. 5. | |||
wt 15. 5. | wt 15. 5. | |||||
śr 16. 5. | 810.616 | 810.340 | 810.229 | 810.512 | śr 16. 5. | |
cz 17. 5. | 810.512 | 810.616 | 810.340 | 810.229 | cz 17. 5. | |
pi 18. 5. | 810.229 | 810.512 | 810.616 | 810.340 | pi 18. 5. | |
so 19. 5. | 810.340 | 810.229 | - | 810.616 | - | so 19. 5. |
ni 20. 5. | 810.616 | 810.340 | - | 810.229 | - | ni 20. 5. |
po 21. 5. | 810.229 | 810.616 | 810.512 | 810.340 | po 21. 5. | |
wt 22. 5. | 810.340 | 810.229 | 810.616 | 810.512 | wt 22. 5. | |
śr 23. 5. | 810.512 | 810.340 | 810.229 | 810.616 | śr 23. 5. | |
cz 24. 5. | 810.616 810.216 [2] | 810.340 | 810.229 | cz 24. 5. | ||
pi 25. 5. | 810.229 | 810.216 | 810.512 | 810.340 | pi 25. 5. | |
so 26. 5. | 810.340 | 810.229 | - | 810.512 | - | so 26. 5. |
ni 27. 5. | 810.512 | 810.340 | - | 810.229 | - | ni 27. 5. |
po 28. 5. | 810.229 | 810.512 | 810.216 | 810.340 | po 28. 5. | |
wt 29. 5. | 810.340 | 810.229 | 810.512 | wt 29. 5. | ||
śr 30. 5. | 810.229 | 810.340 | 810.512 | śr 30. 5. | ||
cz 31. 5. | 810.512 | 810.229 | 810.340 | cz 31. 5. | ||
obieg dla 8. 12.: | - | - | - | - | - | data |
1. dzień | 2. dzień | 3. dzień | 4. dzień | 1. dzień | ||
TS 866 (810) | TS 869 (810) |
[1] | pociąg 15623: 810.229 pociąg 15607: 810.229 + 814.106 pk, pozn: 814.106 posila v úseku Nymburk - Křinec pociąg 15653: 810.229 |
[2] | pociąg 15854: 810.616 pociąg 15609: 810.216 |