Umlauf am 8. 12.: | TS 866 (810) | TS 869 (810) | Datum | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 1. Tag |
---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | ||
Fr 1. 6. | 810.616 | 810.512 | 810.229 | 810.340 | Fr 1. 6. | |
Sa 2. 6. | 810.340 | 810.616 | - | 810.229 | - | Sa 2. 6. |
So 3. 6. | 810.229 | 810.340 | - | 810.616 | - | So 3. 6. |
Mo 4. 6. | 810.616 | 810.340 | Mo 4. 6. | |||
Di 5. 6. | 810.340 | 810.616 | Di 5. 6. | |||
Mi 6. 6. | 810.512 + 810.340 Sl [1] | [2] | 810.340 [3] | Mi 6. 6. | ||
Do 7. 6. | 810.229 + 810.512 Sl | [2] | Do 7. 6. | |||
Fr 8. 6. | 810.340 + 810.616 Sl | [2] | Fr 8. 6. | |||
Sa 9. 6. | 810.512 [4] | [5] | - | - | Sa 9. 6. | |
So 10. 6. | - | - | So 10. 6. | |||
Mo 11. 6. | 810.340 + 810.616 Sl | [2] | Mo 11. 6. | |||
Di 12. 6. | 810.512 + 810.340 Sl | [2] | Di 12. 6. | |||
Mi 13. 6. | 810.616 + 810.512 Sl [6] | [2] | Mi 13. 6. | |||
Do 14. 6. | 810.340 | 810.616 | 810.216 | 810.512 | Do 14. 6. | |
Fr 15. 6. | 810.512 | 810.340 | 810.616 | 810.216 | Fr 15. 6. | |
Sa 16. 6. | 810.216 | 810.512 | - | 810.616 | - | Sa 16. 6. |
So 17. 6. | 810.616 | 810.216 | - | 810.512 | - | So 17. 6. |
Mo 18. 6. | 810.512 | 810.616 | 810.340 | 810.216 | Mo 18. 6. | |
Di 19. 6. | 810.183 | 810.216 | 810.616 | 810.340 | Di 19. 6. | |
Mi 20. 6. | 810.340 | 810.183 | 810.216 | Mi 20. 6. | ||
Do 21. 6. | 810.616 | 810.216 | Do 21. 6. | |||
Fr 22. 6. | 810.216 | 810.616 | 810.340 | Fr 22. 6. | ||
Sa 23. 6. | 810.216 | - | 810.340 | - | Sa 23. 6. | |
So 24. 6. | 810.340 | - | 810.216 | - | So 24. 6. | |
Mo 25. 6. | 810.216 | 810.340 | 810.616 | Mo 25. 6. | ||
Di 26. 6. | 810.098 + 814.128 Sl 810.098 [7] | 810.216 | 810.340 | 810.616 | Di 26. 6. | |
Mi 27. 6. | 810.616 | 810.098 | 810.340 | Mi 27. 6. | ||
Do 28. 6. | 810.340 | 810.616 | Do 28. 6. | |||
Fr 29. 6. | 810.512 | 810.340 | 810.616 | Fr 29. 6. | ||
Sa 30. 6. | 810.229 | 810.512 | - | 810.616 | - | Sa 30. 6. |
Umlauf am 8. 12.: | - | - | - | - | - | Datum |
1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 1. Tag | ||
TS 866 (810) | TS 869 (810) |
[1] | Zug 15803: 810.512 + 810.340 Sl |
[2] | Zug 15622: výluka Křinec-Městec Králové |
[3] | Zug 15879: 810.340 |
[4] | Zug 15610: výluka Křinec-Městec Králové |
[5] | Zug 15602: výluka Křinec-Městec Králové |
[6] | Zug 15803: ropovod v sestavě 814.129+814.096+810.616+810.512 |
[7] | Zug 15851: 810.098 + 814.128 Sl, pozn: souprava 810+Bdtax+814 Züge 15813, 15823 postrk: 810.098 |