obeh pre 8. 12.: | TS 866 (810) | TS 869 (810) | dátum | 1. deň | 2. deň | 3. deň | 4. deň | 1. deň |
---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | ||
pi 1. 6. | 810.616 | 810.512 | 810.229 | 810.340 | pi 1. 6. | |
so 2. 6. | 810.340 | 810.616 | - | 810.229 | - | so 2. 6. |
ne 3. 6. | 810.229 | 810.340 | - | 810.616 | - | ne 3. 6. |
po 4. 6. | 810.616 | 810.340 | po 4. 6. | |||
ut 5. 6. | 810.340 | 810.616 | ut 5. 6. | |||
st 6. 6. | 810.512 + 810.340 pk [1] | [2] | 810.340 [3] | st 6. 6. | ||
št 7. 6. | 810.229 + 810.512 pk | [2] | št 7. 6. | |||
pi 8. 6. | 810.340 + 810.616 pk | [2] | pi 8. 6. | |||
so 9. 6. | 810.512 [4] | [5] | - | - | so 9. 6. | |
ne 10. 6. | - | - | ne 10. 6. | |||
po 11. 6. | 810.340 + 810.616 pk | [2] | po 11. 6. | |||
ut 12. 6. | 810.512 + 810.340 pk | [2] | ut 12. 6. | |||
st 13. 6. | 810.616 + 810.512 pk [6] | [2] | st 13. 6. | |||
št 14. 6. | 810.340 | 810.616 | 810.216 | 810.512 | št 14. 6. | |
pi 15. 6. | 810.512 | 810.340 | 810.616 | 810.216 | pi 15. 6. | |
so 16. 6. | 810.216 | 810.512 | - | 810.616 | - | so 16. 6. |
ne 17. 6. | 810.616 | 810.216 | - | 810.512 | - | ne 17. 6. |
po 18. 6. | 810.512 | 810.616 | 810.340 | 810.216 | po 18. 6. | |
ut 19. 6. | 810.183 | 810.216 | 810.616 | 810.340 | ut 19. 6. | |
st 20. 6. | 810.340 | 810.183 | 810.216 | st 20. 6. | ||
št 21. 6. | 810.616 | 810.216 | št 21. 6. | |||
pi 22. 6. | 810.216 | 810.616 | 810.340 | pi 22. 6. | ||
so 23. 6. | 810.216 | - | 810.340 | - | so 23. 6. | |
ne 24. 6. | 810.340 | - | 810.216 | - | ne 24. 6. | |
po 25. 6. | 810.216 | 810.340 | 810.616 | po 25. 6. | ||
ut 26. 6. | 810.098 + 814.128 pk 810.098 [7] | 810.216 | 810.340 | 810.616 | ut 26. 6. | |
st 27. 6. | 810.616 | 810.098 | 810.340 | st 27. 6. | ||
št 28. 6. | 810.340 | 810.616 | št 28. 6. | |||
pi 29. 6. | 810.512 | 810.340 | 810.616 | pi 29. 6. | ||
so 30. 6. | 810.229 | 810.512 | - | 810.616 | - | so 30. 6. |
obeh pre 8. 12.: | - | - | - | - | - | dátum |
1. deň | 2. deň | 3. deň | 4. deň | 1. deň | ||
TS 866 (810) | TS 869 (810) |
[1] | vlak 15803: 810.512 + 810.340 pk |
[2] | vlak 15622: výluka Křinec-Městec Králové |
[3] | vlak 15879: 810.340 |
[4] | vlak 15610: výluka Křinec-Městec Králové |
[5] | vlak 15602: výluka Křinec-Městec Králové |
[6] | vlak 15803: ropovod v sestavě 814.129+814.096+810.616+810.512 |
[7] | vlak 15851: 810.098 + 814.128 pk, pozn: souprava 810+Bdtax+814 vlaky 15813, 15823 postrk: 810.098 |